Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. køb af varen, som man ønsker annulleret? Muligt?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har for 2 mdr. bestilt nogle varer hos en leverandør i sverige. Disse varer skal først leveres i Febuar / Marts, dvs. ca. 6 mdr. leverings tid.

Når jeg bestiller disse varer, blot ved at udfylde en bestilligns formular, har jeg så ikke mulighed for at meddele at jeg ikke ønsker varene alligevel? Hænger jeg på den uanset hvad?

Håber en ekspert kan hjælpe :)

Glædelig Jul

/Martin

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne prøve at ringe til dem, for at høre nærmere.
Jeg ved at det er forskelligt fra firma, til firma mht. deres politikker. 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så fået at vide af firmaet jeg hænger på den ..

Derfor skriver jeg her, for at høre om jeg gør eller ej :)

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de skriver du hænger på den, vil jeg da gå ud fra at du gør det. 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du gå ud fra?

Kunne godt tænke mig at vide, om jeg virkelig gør det, eller der er nogle regler for dette.

Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret når du handler b2b.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Vil du gå ud fra?

Kunne godt tænke mig at vide, om jeg virkelig gør det, eller der er nogle regler for dette.

Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret?

Alt dette må da være beskrevet i de betingelser du accepteret ifbm. bestillingen?
Mvh
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Ligesom kunder har, så har jeg vel også mulighed for at returnere varer hvis jeg f.eks ikke er tilfreds eller lig.n en form for fortrydelsesret?

Nej det har du ikke, erhvervsdrivende har ikke 14 dages fortrydelsesret. Det er kun forbrugere. Som erhvervsdrivende hænger man på en aftale, hver mindre der er sket misligholdelse (forsinket levering, varen er defekt etc) jf. aftalelovens §1

Så kort sagt, du hænger på den og kan kun komme ud af aftalen hvis leverandøren ikke leverer til tiden.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Jeg har ikke accepteret eller underskrevet nogle betingelser på noget tidspunkt :)

Derfor var jeg lidt i tvivl. Men det lyder som om, det ikke er mig muligt at annullere ordren ..

/Martin

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)