Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Med indlæg mener jeg ikke kun trådstarters indlæg, men alle indlæg/besvarelser i tråden. Det er kvaliteten af hvert indlæg der kan bedømmes.

Jamen så har jeg vel også ret til at give 1 stjerne hvis jeg ikke synes svaret er godt. Og nu har jeg fået nogle 1 stjerner, skal du ikke lige tage stjernerne fra dem?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Med mindre der er blevet slettet indlæg i den omtalte tråd, så kan jeg kun give min opbakning til Peter og Jan. Der plejer at være højere til loftet på Amino!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi giver lige Angrybird 24 timers tænkepause, så vi andre kan fortsætte debatten.

De bedste hilsner

Martin

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

Nemlig  Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Vi giver lige Angrybird 24 timers tænkepause, så vi andre kan fortsætte debatten.

Jo tak - Men han har nu en pointe ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

ees:
Jo tak - Men han har nu en pointe ;)

Hej ees, (Som sender fra samme ip som Angrybird!)

Hold nu inde, denne tråd omhandler noget helt andet og det er ikke fair at afspore den og i den grad tage fokus fra trådstarters emne.

Opret en anden tråd til den debat, hvis I/du mener den kan bære det.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Peter - Revisor:
Synes bare ikke at dette er korrekt håndteret, men det er jo dig, der bestemmer.

Jeg kan godt forstå du bliver oprørt, hvis du virkeligt mener det er en misinformation, der bliver spredt. Det kan/vil jeg ikke tage stilling til. Det faktuelle indenfor det område interesserer mig ikke så meget.

Jeg kan også selv reagere oprørt, hvis der bliver vildledt af en anerkendt indenfor et fagområde de skulle vide noget om. Stor respekt for at du tilsyneladende har stor ærekærhed og samvittighed omkring dit fag. Det problematiske for mig er at når du kalder det "bullshit", så skyder du både efter bolden og spilleren, og der kan det gå godt, men du kan også skyde forbi.

I det her tilfælde virker det til at pågældende "lukker af" når folk virker aggressive. Det er ikke unormalt at folk er sådan ;-) Du har selv været medvirkende til at få planet ned på et sted, hvor han tilsyneladende ikke er interesseret i at deltage. Jeg forstår det godt, for jeg reagerer selv anderledes over for folk jeg opfatter som aggressive end hvis jeg får et sagligt modspil. 

Du er selv medspiller i den her situation. "Se hvad du fik mig til" holder ikke! Jeg kan godt forstå at der nogengange bliver fyret hårde ord af da mange af os går op i det, men at du efterfølgende tror du ikke er en del af problemet forstår jeg ikke. 

Men jeg må sige at John Sommer virkeligt skrev noget klogt her i tråden, da han spurgte om du måske er lidt stresset. Håber det er fordi der er godt gang i forretningen :-)

Så ja, måske har du heller ikke håndteret det her helt heldigt selv ;-) Det er superdygtige moderatorer vi har herinde - og jeg synes Martin Thorborgs svar i den her tråd var helt fænomenal. Konflikt kan ikke undgås, men tilgivelse af at ingen af os er perfekte er vigtigt at huske på.

Og hvis så ham Vorherre havde tænkt på at 5 stjerner lysere bedre end 1 - men så langt tænkte han ikke da han ville vise nogen vejen til Jerusalem kun med 1 enkelt stjerne.

Glædelig Jul :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Noget kunne tyde på at nogen har en opfattelse af at der bliver givet karantæner til højre og venstre, og at moderatorer handler udfra egne økonomiske interesser, det passer ikke.

Jeg har som moderator aldrig givet nogen en stjerne-pause endnu, og jeg har kun én enkelt gang givet en 24 timers karantæne til en Amino, så fra min side er der højt til loftet.

Jeg har ikke kun givet den enkelte karantæne på grund af SMBA tråden, men den har været med til at give udslaget. Personen der fik en 24 timers karantæne har gang på gang i tidligere tråde fået advarsler, hvor han har sluppet med advarslerne. På et tidspunkt er han nået et punkt hvor nok er nok, og den kom så i SMBA tråden.

Vi har vores eget forum hvor vi løbende vurderer situationer og kommer med feedback, gode råd m.m. ang. konflikter på Amino. Hvis I havde haft adgang til det forum, og iøvrigt havde kunne se nogle af de anmeldelser der kommer ind, så tror jeg på at I ville se anderledes på bl.a. min vudering.

Og til beskyldningen om at vi skulle gøre det af økonomiske og personlige interesser, så kan jeg f.eks. fortælle at jeg aldrig nogensinde har kendt eller mødt trådstarteren i SMBA tråden. På et tidspunkt i tråden, beder jeg alle om at holde en god tone, og den har selvfølgelig osse været henvendt til trådstarter.

Jeg har osse bemærket at nogle har glemt at trådstarterens indlæg var en teaser til et blogindlæg, og at trådstarter i indlægget har fortalt at han vil komme med en forklaring, så alle dem der har råbt og skreget at han har gemt sig og ikke har ville svare, det holder ikke stik.

Der er visse Amino´er her der har en tendens til at opsøge tråde der har potentiale til at ende i personfnidder, og vi har som moderatorer efterhånden en god finger på pulsen, i og med at vi f.eks. følger en masse tråde, og læser en del anmeldelser m.m. som almindelige Aminoer ikke har indsigt i.

Jeg står helt fast ved min beslutning, og mener bestemt at have handlet korrekt. Det kan godt være at det har virket hårdt, men det er som tidligere nævnt ikke kun pga. den enkelte tråd, men osse en opfølgning på ud fra tidligere uheldige hændelser. Personen der fik en dags pause, har fået meget lang snor, og pausen er berettiget. Visse personer har pisket en stemning op på ting de ikke har haft indsigt i.

Vi har i vores eget forum vendt og drejet dette, og jeg har den fulde opbakning fra Martin Thorborg og de andre moderatorer.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:

Jeg har osse bemærket at nogle har glemt at trådstarterens indlæg var en teaser til et blogindlæg, og at trådstarter i indlægget har fortalt at han vil komme med en forklaring, så alle dem der har råbt og skreget at han har gemt sig og ikke har ville svare, det holder ikke stik.

Det kan godt være at det er en teaser til et blog indlæg som kommer senere. Jeg synes at det er forkert at der bliver lavet sådan nogle. Men hvis det er lovligt vil det så også betyde at vi andre kan smide mærkelige indlæg på amino og henvise på til vores private blog for at få trafik til vores private side.

Hvis det er lovligt så begynder ideen med amino den forkerte vej. For det må det gælde for ekspertblogger og andre blogger.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:07

@Lykkeberg.

Jeg synes personligt heller ikke om det, som jeg vil kalde for B.T. agtige sensationsoverskrifter der er til for at skabe opmærksomhed, og jeg havde selv vinklet det indlæg på en anden måde. Men vi får at se hvad hans egen opfølgning byder på.

Lad os nu ikke glemme denne trådstarters (Peter´s) oprindelige emne, og respektere denne tråd han har startet, da denne tråd handler om stjernepauser.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)