Synes bare ikke at dette er korrekt håndteret, men det er jo dig, der bestemmer.
Jeg kan godt forstå du bliver oprørt, hvis du virkeligt mener det er en misinformation, der bliver spredt. Det kan/vil jeg ikke tage stilling til. Det faktuelle indenfor det område interesserer mig ikke så meget.
Jeg kan også selv reagere oprørt, hvis der bliver vildledt af en anerkendt indenfor et fagområde de skulle vide noget om. Stor respekt for at du tilsyneladende har stor ærekærhed og samvittighed omkring dit fag. Det problematiske for mig er at når du kalder det "bullshit", så skyder du både efter bolden og spilleren, og der kan det gå godt, men du kan også skyde forbi.
I det her tilfælde virker det til at pågældende "lukker af" når folk virker aggressive. Det er ikke unormalt at folk er sådan ;-) Du har selv været medvirkende til at få planet ned på et sted, hvor han tilsyneladende ikke er interesseret i at deltage. Jeg forstår det godt, for jeg reagerer selv anderledes over for folk jeg opfatter som aggressive end hvis jeg får et sagligt modspil.
Du er selv medspiller i den her situation. "Se hvad du fik mig til" holder ikke! Jeg kan godt forstå at der nogengange bliver fyret hårde ord af da mange af os går op i det, men at du efterfølgende tror du ikke er en del af problemet forstår jeg ikke.
Men jeg må sige at John Sommer virkeligt skrev noget klogt her i tråden, da han spurgte om du måske er lidt stresset. Håber det er fordi der er godt gang i forretningen :-)
Så ja, måske har du heller ikke håndteret det her helt heldigt selv ;-) Det er superdygtige moderatorer vi har herinde - og jeg synes Martin Thorborgs svar i den her tråd var helt fænomenal. Konflikt kan ikke undgås, men tilgivelse af at ingen af os er perfekte er vigtigt at huske på.
Og hvis så ham Vorherre havde tænkt på at 5 stjerner lysere bedre end 1 - men så langt tænkte han ikke da han ville vise nogen vejen til Jerusalem kun med 1 enkelt stjerne.
Glædelig Jul :-)