Denne info ændrer selvfølgelig lidt på opfattelsen af forløbet, men jeg synes stadig ikke det ændrer på, at Peter forsøger at påpege noget, han mener er faktuelt forkert - og sådan som jeg læser tråden, så bliver han primært "nedstemt" fordi trådstarter har kaldt sit indlæg en for "en teaser." Lige meget hvilken "status" et indlæg har, så bør det vel være muligt at komme med kommentarer/indsigelser/rettelser uden at skulle blive bedt om at slappe af? |
Hej Peter,
Jeg skal da gerne forsøge at svar dit indlæg.
I går smed du 4 gange 1-stjerner efter moderator-indlæg, hvor Rune og jeg forsøger at dæmpe gemytterne i en tråd, der i den grad var ved at køre af sporet.
Den sidste stjerne giver du mit moderator-indlæg hvor jeg lukker tråden, vel at bemærke efter at Martin Thorborg har givet dig et svar på din anmeldelse, hvor han bakker op om moderatorerne.
Du beskylder gentagne gange Aminos frivillige og ulønnede moderatorer for at være i lommerne på Amino eller Aminos samarbejdspartnere, hvilket jeg personligt synes er direkte uforskammet. Jeg har eksempelvis aldrig haft noget forretningsmæssigt med trådstarter at gøre, eller på noget som helst tidspunkt mailet sammen med eller overhovedet talt med vedkommende. Jeg hjælper som moderator for at bidrage til iværksættere, lige som du gør med dine mange råd og hjælpsomme tip til nystartere.
Du beskylder moderatorerne for at hævne sig på dig. Hvordan kan du dog få den opfattelse, at vi skulle have nogen som helst interesse i at hævne os på dig? Og over hvad?
At mit svar om begrundelsen for din stjernepause er nogle timer undervejs, skyldes det faktum at jeg har været på kundebesøg det meste af dagen - langt fra mine kontorer. Da jeg på min mobiltelefon modtager en mail fra Morten hos Amino Crew om, at du stiller dig uforstående overfor den tildelte 24-timers stjernepause, holder jeg ind på en rasteplads for at give Morten et svar, så hurtigt som muligt, så eventuelle misforståelser kunne ryddes af vejen.
Debatten i går og denne debat i dag har været drøftet i flere omgange i moderator-regi i vores forsøg på hele tiden af gøre "moderatorjobbet" så godt som muligt.
Jeg håber, at ovenstående kaster lidt lys over sagen - set fra en moderators side.
I håbet om en bedre tone på Amino
John