Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom der nogen afslutning på dette indlæg.

Jeg mangler svar fra Rune. Men det får man nok ikke.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:56

Lykkebjerg:

Lykkebjerg, jeg har givet min version og mit svar tidligere i denne tråd, og det er hvad det er, jeg er ikke på nogen anklage bænk, slut.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Jeg tror ikke man skal forvente, men kan naturligvis kun gisne. Der kommer ikke noget fornuftigt ud af at han navngiver "visse personer" i hans indlæg (selvom jeg gerne have set det), jeg har tilkendegivet min mening om ham og han har indirekte fortalt om sin opfattelse af mig. Han kunne dog ikke tage mere fejl, men sådan er det.

Rune er ikke noget i min verden, ligesom jeg ikke er noget i hans verden - så det er vel status quo.

Administratorerne lægger jo en stor indsats på Amino, og det skal man naturligvis respektere, og så er der nogle man er mere enige med end andre, sådan er livet også.

Jeg er jo f.eks. ikke enig med Koudahl f.s.a. SMBA tråden, men jeg har stor respekt for hans ekspertise, og når vi har tilkendegivet vore meninger, så er det jo blot en konstatering af en uenighed, og det ændre ikke (når det er noget faktuelt der debatteres) på min opfattelse af en person.

Og endeligt, så er jeg ikke en person der søger det sidste ord, det er jeg alt for arrogant til at ønske, det er ikke vigtigt for mig at "vinde" en debat, det vigtigste er jeg ved jeg har ret Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:21

Entrepreneur - Jan:

Administratorerne lægger jo en stor indsats på Amino, og det skal man naturligvis respektere, og så er der nogle man er mere enige med end andre, sådan er livet også.

Der er jeg enig med dig.

Entrepreneur - Jan:

Og endeligt, så er jeg ikke en person der søger det sidste ord, det er jeg alt for arrogant til at ønske, det er ikke vigtigt for mig at "vinde" en debat, det vigtigste er jeg ved jeg har ret Stick out tongue

Du får den samme som sidst Wink (tror jeg nok det var den du fik)

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)