Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Men jeg håber da han vil uddybe, eller du vil, så vi rent faktisk kan få noget faktuelt på bordet i stedet for denne diskussion.

Det gjorde jeg rent faktisk i den pågældende tråd......

/Henrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:03

Henrik Koudahl:

Thomas Frost:
Men jeg håber da han vil uddybe, eller du vil, så vi rent faktisk kan få noget faktuelt på bordet i stedet for denne diskussion.

Det gjorde jeg rent faktisk i den pågældende tråd......

/Henrik

Dejligt det vil jeg læse og samtidig håbe den oprindelige trådstarter også vil bidrage.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

AngryBird:

@Amino Crew

Jeg forstår slet ikke man har en 1 stjerne, fordi hvergang jeg bruger den så får jeg taget mine stjerner fra mig.

Godt nok er vi alle iværksættere så i virkeligeden behøves vi ikke noget så barnligt som stjerner!!

Det er fordi du gang på gang misbruger systemet til at straffe folk der siger dig imod og som du bliver sur på. Du kan jo tage et kig på denne tråd hvor du smider stjerner afsted: http://www.amino.dk/forums/t/138771.aspx?PageIndex=7&#968677

Hvis du læser den igennem og ikke kan se at du bruger stjernerne forkert så er det fint du ikke kan få lov at bruge dem, da du så stadig ikke har forstået systemet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jamen Thomas hvad er stjerne systemet ellers til? Hvis jeg føler at folk ikke hjælper med noget eller de bare er irreterende jamen så får de en stjerne.

Flinke personer: 5 stjerner

Idioter: 1 stjerne

Og du har hermed tildelt dig 1 igen, pga din opførsel.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AngryBird:

Jamen Thomas hvad er stjerne systemet ellers til? Hvis jeg føler at folk ikke hjælper med noget eller de bare er irreterende jamen så får de en stjerne.

Hej Angrybird,

Så har du misforstået, og misbrugt systemet, det vil jeg bede dig om at stoppe med.
Stjerne systemet er ikke til for at bedømme personer, men udelukkende til at vurdere kvaliteten af et indlæg, hvis ud giver stjerner ud fra hvor irriterende du synes folk er, så bruger du det forkert.

Derudover vil jeg bede dig om at undlade at afspore denne tråd, den handler ikke om hvorvidt stjernesystemet er godt eller skidt, men om en brugers oplevelse af en sanktion.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:22

Brian Reinhold Jensen:
Så har du misforstået, og misbrugt systemet, det vil jeg bede dig om at stoppe med.

Og så vil jeg samtidig opfordre alle andre til at stoppe også :-)

/Brian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:22

AngryBird:

Jeg tror dit problem er at du ikke kan være uenig med folk uden at synes de er idioter (som du så pænt skriver om mig).

Du bliver nødt at at acceptere at uenighed er ganske almindeligt uden at skulle tale grimt til folk og kategorisere dem som idioter. I den tråd jeg linker til er dit bidrag et indlæg hvor du skriver "wha", i følge ovenstående definition så må du karakterisere dig selv som idiot så, eller hvad?

Du hjalp ikke med noget og for en seriøse debattører er en oneliner uden indhold jo bare irriterende.

Hvorom alting har du stadig ikke forståer stjernesystemet da til trods for flere henstillinger stadig ikke forstår det. Hvis du er uenig med folk eller synes de er idioter så lad være at give dem en stjerne, hvis de siger noget faktuelt forkert som du kan begrunde så smid en stjerne afsted.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian så har i placeret jeres stjerner forkert. Der er stjerner på alle der svare på et indlæg og ikke kun på indlægget.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:
Brian så har i placeret jeres stjerner forkert. Der er stjerner på alle der svare på et indlæg og ikke kun på indlægget.

Med indlæg mener jeg ikke kun trådstarters indlæg, men alle indlæg/besvarelser i tråden. Det er kvaliteten af hvert indlæg der kan bedømmes.

/Brian
Der ikke har placeret stjerner nogle steder 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:29

Thomas Frost:

Du bliver nødt at at acceptere at uenighed er ganske almindeligt uden at skulle tale grimt til folk og kategorisere dem som idioter. I den tråd jeg linker til er dit bidrag et indlæg hvor du skriver "wha", i følge ovenstående definition så må du karakterisere dig selv som idiot så, eller hvad?

Jeg skrev "Wha" fordi det var noget vås jeg læste eller havde jeg nok ikke skrevet det vel Thomas. Også straks hvis ikke det er dig så er det en eller anden begynder alle jeres teorier om hvorvidt mit indlæg "Wha" er nødvendigt, og ja det syness jeg ellers havde jeg ikke skrevet det.

Om mit svar var konstruktivt eller ej er såment ikke dit problem Thomas. Det kenneth skrev var det dummeste jeg længe havde hørt.

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)