Nu ved jeg ikke noget som helst om SMBA'er - men hvis jeg havde brug for at vide noget om det, så ville du Peter - være en af dem, jeg ville søge råd fra. Jeg er helt enig i, at den debat nærmere har status af, at moderatorerne går efter at dække over deres forretningsforbindelser - for magen til usaglige begrundelser skal man da lede længe efter - og når der så ovenikøbet er en med-Amino, der går ind og bakker dig op, så får han også karantæne. Som du selv siger - det lugter råddent. Du kan da så i det mindste glæde dig over - at den debat får både advokaten og de 2 moderatorer til at fremstå dybt usaglige og usympatiske. Med lidt held kan det jo give pote i din retning på et tidspunkt. Jeg ved da i hvert fald nu, hvor jeg IKKE skal have juridisk bistand! Og jeg stiller mig hermed også til rådighed som "stjernekaster". Du siger bare til.
|
Jeg har selv været Moderator på et stort dansk forum og jeg kan både relatere til arbejdet en Amino moderator laver og se det fra en brugers synspunkt.
Selvom jeg ikke er enig i den beslutning der blev taget, så vil jeg respektere den beslutning.
Heldigvis for Amino er der en leder som kan gå ind og se om nogle moderatorere ikke er neutrale eller ej.
Jeg har ikke været særlig aktiv de seneste par måneder men må indrømme at det virker som om karantæner og stjernerpauser?? bliver delt ret hurtigt ud, dog kender jeg ikke informationer i kan se som moderatorere.
Håber Thorborg kigger på denne tråd, da 2 personer som skaber positive ting for Amino er kørt af sporet og flere medlemmer set ud fra karmapoints mener situationen er håndtaget forkert.