Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

For mig viser dette, at nogle personer har særstatus på Amino(især forretningsforbindelser), og man

vil fra Amino hævne sig mod min person ved ovennævnte latterlige og groteske tiltag.

Rent ud: Det er bare så råddent!

Nu ved jeg ikke noget som helst om SMBA'er - men hvis jeg havde brug for at vide noget om det, så ville du Peter - være en af dem, jeg ville søge råd fra.

Jeg er helt enig i, at den debat nærmere har status af, at moderatorerne går efter at dække over deres forretningsforbindelser - for magen til usaglige begrundelser skal man da lede længe efter - og når der så ovenikøbet er en med-Amino, der går ind og bakker dig op, så får han også karantæne.

Som du selv siger - det lugter råddent.

Du kan da så i det mindste glæde dig over - at den debat får både advokaten og de 2 moderatorer til at fremstå dybt usaglige og usympatiske.

Med lidt held kan det jo give pote i din retning på et tidspunkt.

Jeg ved da i hvert fald nu, hvor jeg IKKE skal have juridisk bistand!

Og jeg stiller mig hermed også til rådighed som "stjernekaster". Du siger bare til. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:39

Jeg har selv været Moderator på et stort dansk forum og jeg kan både relatere til arbejdet en Amino moderator laver og se det fra en brugers synspunkt.

Selvom jeg ikke er enig i den beslutning der blev taget, så vil jeg respektere den beslutning.
Heldigvis for Amino er der en leder som kan gå ind og se om nogle moderatorere ikke er neutrale eller ej.

Jeg har ikke været særlig aktiv de seneste par måneder men må indrømme at det virker som om karantæner og stjernerpauser?? bliver delt ret hurtigt ud, dog kender jeg ikke informationer i kan se som moderatorere.

Håber Thorborg kigger på denne tråd, da 2 personer som skaber positive ting for Amino er kørt af sporet og flere medlemmer set ud fra karmapoints mener situationen er håndtaget forkert.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:41

*Jeg har selv været Moderator på et andet stort dansk forum

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

At tro at vores frivillige moderatorer skulle handle efter Amino's økonomiske bedste, er lidt langt ude.
Vi har ikke på noget som helst tidspunkt bedt dem om noget der ligner det!

Når man har været moderator længe, så får man en god sans for når noget er ved at gå galt.

Peter, du har et iltert temperament. Jeg går ud fra, at det er derfor moderatorerne tager det i opløbet.

Det er muligt at Rune har overreageret en smule, men både John og Rune gør det bedste de kan for at få tingene til at glide bedst muligt. Ingen af dem bliver på nogen måde kompenseret fra Amino og de handler derfor efter hvad de finder bedst og det gør de generelt helt fantastisk.

Jeg ville ønske jeg lige nu kunne bruge en masse tid på at løbe det hele igennem flere gange og se på det med friske øjne. Men lige nu sidder jeg i en anden tidszone og skal om 2 timer køre et live arrangement med nogle iværksættere her i San Francisco.

Så gør mig den tjeneste, at undlade at gå helt amok de næste timer.

Lad os huske på det snart er jul, så mon ikke vi som voksne mennesker kan tilgive at vi ikke alle er pefekte hele tiden?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Hej.

Først vil jeg takke for de meldinger jeg har fået både her i tråden samt via mail.

Der er åbenbart også andre, der kan se, at den er helt gal og urimeligt.

Martin...jeg mener ikke at dette har noget som helst med temperament at gøre.

Jeg har nu fået at vide, at jeg får en pause, fordi jeg har givet John 1 stjerne, da han

lukkede tråden.

Den første melding i morges var, at jeg skulle have kastet om mig med 1 stjerner, og

forfulgt personer!

Det er det jeg reagere på offenligt, idet det simpelthen er usandt.

Der er langt fra en påstand om at jeg forfølger personer og så til at give en moderator en

stjerne(til trods for hans udmærkede frivillige arbejde), idet jeg mener, at han bærer sig

forkert af.

Synes bare ikke at dette er korrekt håndteret, men det er jo dig, der bestemmer.

God jul.

Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den mail du har fået, er en standard mail der bliver sendt ud, når nogen får en "stjerne pause", så det er ikke noget John kan gøre for.

Prøv at forestille dig hvordan det er for John, når han lukker en debat, fordi den er ved at gå op i hat og briller og så skal han have en stjerne for det.

Han gør det ikke for at irriterer eller tjene flere penge. Han gør det han mener er bedst for alle, i sin egenskab af ulønnet frivillig hjælper på Amino, og han gør et super godt stykke arbejde!

Stjerne er ikke lavet for at straffe andre mennesker. De er lavet til at give en vurdering af kvaliteten af et indlæg og min og hans vurdering af din stjerne, er at du blev vred over debatten blev lukket og det er ikke det stjerner skal bruges til.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Jamen det er muligt, at det er en standardmail.

Men når der står at jeg skulle have forfulgt personer ved at kaste om mig med stjerner,

står jeg af. Fordi det passer bare ikke. Og det kan der ikke rokkes ved!

Så må jeres standmail revideres, idet påstanden er 100% forkert.

Jeg har bedt om forklaring ved 9 tiden i morgen, og får kl. 14.29 besked af Morten

Rasmussen via mail, at det er grundet den 1 stjerne til John. 

Stadig, det er dig, der bestemmer, men denne sag er efter min bedste overbevisning

håndteret forkert.

MvH

Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Thomas Frost:
Trådstarter kommer med nogle tilsyneladende faktuelt forkerte oplysninger og adresserer slet ikke kritikken efterfølgende, jeg går ud fra det er fordi han godt kan se han tager fejl, men ikke er stor nok til at indrømme det.

Vrøvl. Der er faktuelt intet forkert i Jacobs indlæg, som han selv kaldte en teaser på et kommende blogindlæg om en ny lov som træder i kraft. Det er kun gætterier, hvad Jacob's indlæg vil omhandle, ligesom det også er åbenlyst at Peter-revisors henvisning om ikraftrædelse er forkert i tråden.

Hvad vi kan blive enige oer,  at Jacob kunne have smidt et par linier om sin kommende blog i stedet for sit "rolig nu". Eller Peter-revisor kunne have skrevet hans opfattelse af lovforslagets betydning. Det ville have været god rådgivning.

/Henrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:51

Henrik Koudahl:

Thomas Frost:
Trådstarter kommer med nogle tilsyneladende faktuelt forkerte oplysninger og adresserer slet ikke kritikken efterfølgende, jeg går ud fra det er fordi han godt kan se han tager fejl, men ikke er stor nok til at indrømme det.

Vrøvl. Der er faktuelt intet forkert i Jacobs indlæg, som han selv kaldte en teaser på et kommende blogindlæg om en ny lov som træder i kraft. Det er kun gætterier, hvad Jacob's indlæg vil omhandle, ligesom det også er åbenlyst at Peter-revisors henvisning om ikraftrædelse er forkert i tråden.

Hvad vi kan blive enige oer,  at Jacob kunne have smidt et par linier om sin kommende blog i stedet for sit "rolig nu". Eller Peter-revisor kunne have skrevet hans opfattelse af lovforslagets betydning. Det ville have været god rådgivning.

/Henrik

Hvad mener du præcis er vrøvl fra min side?

Jeg skriver "tilsyneladende" og uddyber præcis hvorfor jeg har den opfattelse.

Hvis trådstarter i den anden tråd gad svare i sin egen tråd havde der slet ikke været noget at diskuttere. Grunden til man kan få den opfattelse at der tilsyneladende er noget faktuelt forkert er jo netop at trådstarter skriver noget fuldstændigt ligegyldigt som svar på kritikken. Derfor er det vel nærliggende at tro det er fordi han ikke har andre argumenter.

Men jeg håber da han vil uddybe, eller du vil, så vi rent faktisk kan få noget faktuelt på bordet i stedet for denne diskussion.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:53

@Amino Crew

Jeg forstår slet ikke man har en 1 stjerne, fordi hvergang jeg bruger den så får jeg taget mine stjerner fra mig.

Godt nok er vi alle iværksættere så i virkeligeden behøves vi ikke noget så barnligt som stjerner!!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)