Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo / Google - jeg fatter det ikke :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge folk :-)

Jeg er indehaver af www.riisvang.dk (Et rengøringsfirma i Aarhus)

Jeg er gennem tiden blevet kontaktet af adskellige "dygtige seo folk", som mener at de kan få min side fra side 5-6 hvor den er nu og frem til måske side 1. På et søgeord som f.eks. "Erhvervsrengøring Aarhus".

Det gør de selvfølgelig ikke gratis - og det er også helt ok. Men jeg fatter bare ikke, hvordan det kan lade sig gøre. Og her tænker jeg ikke på teknink, ordvalg osv.

Men jeg tænker - hvordan kan det lade sig gøre. Der er vel plads til max 10-15 resultater på side 1. Og hvis vi nu antager at der er 10 - 15 andre udbydere af erhvervsrengøring i Aarhus, som har samme ønske som jeg har, og de har entreret med et seo firma, som er mindst lige så dygtig som mit ...... hvad sker der så :-)

Der vil vel altid være nogen som skubber andre ned på listen? - Og hvordan kan et seo firma love mig, at de til stadighed vil og kan sørge for at have mig på toppen på side 1?

Uforstålig for mig.

Men måske der er en klog - men ssamtidig pædagoisk person :-) som kan forklare mig det. Det med de indvikelde tekniske termer, er ikke rigtig mig :-)

På forhånd tak

Birger

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:56

Hej Birger

Indtil videre har du gjort noget MEGET fornuftigt... nemlig undladt at sige ja til en aftale. 

Så langt så godt :)

Skal jeg lige kort forklarer hvordan du kommer frem, så er det den enkelte søgemaskine der vurdere hvad der er bedst for personen der søger. Så for at bevæge sig frem af, skal man fodre søgemaskinen med det som det den kan lide. 

Nogle kan lide at andre har linket til din side
Nogle kan lide at det der søges på står på din side
osv osv osv

Alle disse forskellige parameter gør så at søgemaskinen fx google, prioritere din side på Google.

Mit råd til dig er at indhente VIDEN. Viden om SEO og hvordan du kommer op i søgemaskinerne. Kun sådan vil du kunne ansætte de rigtige til at få dig op i resultaterne og kun sådan kan du lave en aftale der er win/win,

Den viden kan du hente via bøger, på nettet osv.

Håber det hjalp dig lidt videre Birger. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Birger

Jeg vil tilbyde dig at gøre det samme men du skal ikke betale før målet er indfriet, Læs evt hva vores kunder siger om os her

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Birger

Gratis gennemgang af din side

Jeg vil gerne lave en gennemgang af din hjemmeside og komme med forslag til forbedringer du selv kan gøre. Den del skal ikke koste dig noget.

Derudover vil jeg virkelig anbefale dig at tilegne dig noget viden selv da SEO i høj grad er et løbende arbejde der stille og roligt skal udbygges. Jeg er ikke tilhænger af de hurtige løsninger hvor man køber en bunke backlinks og så ellers ikke gør noget de næste 2 år.

Overvej et individuelt undervisningsforløb

Jeg er i øjeblikket i gang med et undervisningsforløb for en kunde der har forløbet således:

Gennemgang af kundes site og rettelse af eventuelle uhensigtsmæssigheder rent teknisk

1. samtale: Gennemgang af rettede ting sammen med kunde for at kunde forstår præcis hvad der er rettet og hvorfor.

Opgaver til kunde i form af tekster og specifikke ting på egen side der skal rettes tekstmæssigt.

Efter samtalen: Kunde modtager løbende nogle opgaver af forskellig art som træning i f.eks. linkbuilding, ikke commentspam eller linkkataloger, men langsigtede løsninger.

2. Samtale: følger op på det gennemgåede og der svares på spørgsmål som der ofte er mange af. denne gang uddybes en masse af de elementer Google ser på og hvorfor det er vigtigt at arbejde med alle elementer og ikke kun nogle få.

Efter samtalen: Kunde arbejde videre med sociale medier, backlinks, tekster m.m. Kunde skal løbende notere hvad denne laver og notere spørgsmål og eventuelle ideer.

3. Samtale: Vi starter med spørgsmål og med at gennemgå de ting kunden selv har lavet siden sidst for at tjekke at kunden har forstået tingene korrekt. Taler om delelementer der er specielt vigtige i forhold til den branche kunden er i. Det kunne være kunden har overset et godt link fra kundens egen brancheforening eller andre portaler der er specifikke for kundens branche.

Samtalerne varer som regel 1 1/2 - 2 timer pr. stk.

Efterfølgende holder vi kontakt og der er plads til spørgsmål på e-mail og telefon løbende. Hvis der er brug for yderligere sessions af længere varighed finder vi selvfølgelig ud af det.

Hvad kan du og hvad kan du IKKE efter et forløb?

Du bliver ikke SEO-ekspert og kan ikke tage en hvilket som helst side og bedømme SEO. Men du lærer i høj grad at arbejde med SEO til egen side, hvilke elementer der skal arbejdes med og hvorfor.

Referencer:

Jeg er lige ved at afslutte et forløb med en af vores eksisterende kunder, jeg ved de er meget tilfredse og jeg er sikker på du gerne må ringe til dem og høre hvad de har synes om forløbet og hvad de har fået ud af det.

Pris:

Prisen afhænger af antal timer, hvilke rettelser der eventuelt skal udføres på siden m.m., men den er billigere end mange SEO-firmaers priser i forbindelse med gyldne løfter om det ene og det andet.

Hvis du er interesseret i enten en gratis gennemgang af dit site, at ringe til en kunde der er i forløbet eller stille spørgsmål til ovenstående så skriv til mig på tf@webcoders.dk eller ring på 36 96 51 36 (9-15 man-fre).

Med venlig hilsen Thomas Frost

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:27

Et SEO firma kan aldrig love dig sådan et resultat! Det er ifølge mig et advarselstegn, når de kommer med sådan en udtagelse

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lige nu lav konkurrence på søgeord Erhvervsrengøring Aarhus

hvorfor det

• de første resultater få indgående links
  • ikke meget interne links
  • de er ikke social aktive 
  • de glemmer flere af dem h1h2 h3
  • sådan mangler de fleste alt grundlæggende seo
  • når ja vis de alle laver alt , det regner de nok ikke med så det er enkelte nok at love
  • jo en med seo forstand kunne tage første side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:04

Alexander Baandrup Larsen:

Et SEO firma kan aldrig love dig sådan et resultat! Det er ifølge mig et advarselstegn, når de kommer med sådan en udtagelse

Jeg har lige lavet lidt research omkring "Erhvervsrengøring Aarhus", de 5 sider jeg lige tjekkede der ligger på side 1 har enten ingen backlinks eller blot 3-4 stykker. De har stort set ingen mentions på facebook, twitter eller linkedin og deres domain authority er på 1-15.

Med andre ord er det relativt nemt at komme op på i hvert fald "Erhvervsrengøring Aarhus" og hvis der er nogen der har garanteret noget kan det altså også hænge sammen med at de har set at konkurrencen er tæt på nul.

Der findes helt sikkert mange svindlere der lover guld og grønne skove, uden at vide noget som SEO, men hvis trådstarter selv er klar på lidt SEO-arbejde er det virkelig ikke fordi der skal særlig meget til, hvis det er den type ord man gerne vil op på.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:25

Du kan læse en lille smule om seo her: http://www.seoportalen.dk/seo-for-begyndere.html

jeg kan sagtens følge sig mht hvad der sker hvis alle firmaer benytter seo til at få en god placering på google.
Resultatet vil blive = the best company will win. dvs det firma der har det bedste firma til at lave seo for sig vil være blandt top 10 på søgeordet.

Seo er en kontinuerlig process, hvis man vil beholde sin plads i toppen.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:07

Alexander Baandrup Larsen:

Selvfølgelig kan de det Alexander, der hvor han bliver plattet er at det koster kassen, der er kun 13300 sider på en søgning med "erhversrebgøring i århus", så jeg er meget forundret over han ikke selv har kunne få sig placeret der. Det er bare ærgerligt der er firmaer er ringer ham op og sælger sådan en plat løsning. 

Jeg er ved at tro at en artikel med samme oversrkift gør og så lige en lille SEO twist

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:28

jeg kan få dig frem på side et med erhvervsrengøring Århus - linket her i denne tråd.

Det er en såkaldt longtail-søgning, hvor der er lav konkurrence, og hvis destinationssiden er relevant for ankerteksten, vil den hurtigt blive vist langt fremme på Google...

Jeg tror ikke der skal meget mere til end dette indlæg...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)