Ser pissegodt ud. Jeg ville nok tilføje endnu flere produktbilleder på forsiden, men det er også det eneste "negative", jeg umiddelbart kan komme i tanke om. Ser godt ud med det store, relevante og stemningsfyldte baggrundsbillede. Thumbs up!
PS! Der er mange webshop-ejere, der kunne lære noget af jer!
Dbh
Thomas
Hej Thomas, tak for din positive feedback. Angående det med nogle flere produktbilleder på forsiden, så er det da helt sikkert en mulighed. Er det pga. den lange tekst der er nederst at du synes vi skal have flere billeder?
Rigtig lækker shop.. Jeg føler det helt som at stå ved alperne!
Det er en flot hjemmeside, den kan i være stolte af. Evt, smæk noget faecbook ind i venstre side? Eller en box med support.
Mange tak. At du føler du står ved alperne er helt perfekt! Det er vi rigtig glade for at høre :)
med hensyn til facebook, så har vi haft det men pillet det af siden igen.. Vi har endnu ikke brugt så mange kræfter på facebook, men det kommer nok i den nærmeste fremtid :)
Da jeg første gang klikkede på dit link til dit site gik min computer i stå. Efter at have genstartet computeren ville jeg lige sikre mig, at det var dit site eller bare noget computeren lige gjorde. Det var dit link. Jeg aner ikke hvorfor og har aldrig været ude for noget lignende, men 2 gange har jeg prøvet og den når aldrig helt ind på din side. Min computer fejler ingenting, den kører nomalt og har haft den i 3 år helt uden problemer. Min internetbrowser er Google Chrome og jeg kører med Windows Vista Home Premium. Desuden er min internetudbyder TDC. Jeg håber i kan finde ud af hvad problemet er, for jeg var faktisk lidt nysgerrig omkring dit website ;)
Held og lykke med din webshop!
Mvh.
Berti.
Hej Berti,
lige et sidste spg. kan jeg få dig til at prøve at gå ind på vores side med en anden browser?
Flot side i har fået jer! Overskuelig og godt med informationer.
Dog synes jeg det ene billede i slideshowet ikke fanger som det burde. Det er billedet med overskriften "Velkommen til OnlineOutwear.dk - Og vores splinternye design på webshoppen!". Den blå tekst farve går i ét med den blå himmel. En hvid tekstfarve, vil ifølge mine øjne passe meget bedre end den nuværende blå. :-)