Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

relancering af webshop - giv os feedback.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Vi er så småt ved at være færdig med relanceringen af vores webshop. Den nye shop har været længe undervejs og det er med glæde at vi kan fortælle at vi så småt er færdige med den hvilket er vidunderligt. 

Den nye shop skulle meget gerne fremstå som værende kraftigt forbedret. Vi har haft stor fokus på brugervenlighed i forbindelse med udarbejdelsen af den nye shop, hvilket vi håber kan ses.

Vi har bla. fået et helt simpelt onepagecheckout og forbedret navigationen på siden. 

Vores bøn til DIG er nu om du ikke vil bruge 3 min. på vores webshop og fortælle os hvad du synes?

Kom gerne med en masse ting som du ikke synes der fungerer, så har vi noget at arbejde med!

Hvad siger du til vores:

SEO: Gør vi det rigtige? - hvad mangler?

Brugervenlighed: Er shoppen let og overskuelig?

Tekster: Mangler der tekst? er der mange fejl?

Billeder: Hvordan er vores billeder?

Alt det tekniske: Fungerer siden? er den langsom?

Designet: Hvordan synes du vores webshop ser ud?

Eller er der andet du kan finde på? Alt feedback vil blive modtager med kyshånd!

Vores webshop handler med skijakker, skibukser, softshells, fleece, løbetøj og golftøj og kan ses her

På forhånd tak.

/ Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:15

Meget flot hjemmeside! Kan umiddelbart ikke sætten en finger på noget :/ Måske ville jeg gøre indkøbskurven tydeligere...

Men Yes

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:18

Ser pissegodt ud. Jeg ville nok tilføje endnu flere produktbilleder på forsiden, men det er også det eneste "negative", jeg umiddelbart kan komme i tanke om. Ser godt ud med det store, relevante og stemningsfyldte baggrundsbillede. Thumbs up! Yes

PS! Der er mange webshop-ejere, der kunne lære noget af jer!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:11

webshop den ser super flot ud Big Smile

titlen 

husk domæne navnet ligger du nummer 1 med og husk udnyt google viser op til 67 tegn det giver flere klik

produktbeskrivelse 

gode dog lige hvad kan se mangler om tøjet kan vaskes ikke alt kan vaskes ved bare 40 grader derved svært at hold rent 100% 

kontaktsiden

op der med cvr nummer og adresse og telefonnummer

tekst få steder

fodnoten er grå tekst på sort baggrund det samme øverste på siden med få ord lav en hel lys tekst på sort baggrund derved meget lettere at læse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:27

Hejsa,

Da jeg første gang klikkede på dit link til dit site gik min computer i stå. Efter at have genstartet computeren ville jeg lige sikre mig, at det var dit site eller bare noget computeren lige gjorde. Det var dit link. Jeg aner ikke hvorfor og har aldrig været ude for noget lignende, men 2 gange har jeg prøvet og den når aldrig helt ind på din side. Min computer fejler ingenting, den kører nomalt og har haft den i 3 år helt uden problemer. Min internetbrowser er Google Chrome og jeg kører med Windows Vista Home Premium. Desuden er min internetudbyder TDC. Jeg håber i kan finde ud af hvad problemet er, for jeg var faktisk lidt nysgerrig omkring dit website ;)

Held og lykke med din webshop!

Mvh.

Berti.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:37

Berti Kesmez:

Hejsa,

Da jeg første gang klikkede på dit link til dit site gik min computer i stå. Efter at have genstartet computeren ville jeg lige sikre mig, at det var dit site eller bare noget computeren lige gjorde. Det var dit link. Jeg aner ikke hvorfor og har aldrig været ude for noget lignende, men 2 gange har jeg prøvet og den når aldrig helt ind på din side. Min computer fejler ingenting, den kører nomalt og har haft den i 3 år helt uden problemer. Min internetbrowser er Google Chrome og jeg kører med Windows Vista Home Premium. Desuden er min internetudbyder TDC. Jeg håber i kan finde ud af hvad problemet er, for jeg var faktisk lidt nysgerrig omkring dit website ;)

Held og lykke med din webshop!

Mvh.

Berti.

Hej Berti.

Det er da lidt bekymrende det du skriver der! Det giver da lidt arbejde... Det er ikke et problem vi er stødt på før, så det skal da straks undersøges. Kan jeg få dig til at tjekke om du kan tilgå nogle af vores undersider? f.eks. www.onlineoutwear.dk/skijakker

Ved ikke lige umiddelbart hvordan jeg skal kunne tjekke det? nogle gode råd?

/ Emil

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 20:49

Det er en rigtig flot webshop. Tillykke med den. 

Næste gang jeg skal have nyt skiudstyr, vil jeg helt sikker gerne handle på jeres webshop.

YesYesYes

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:55

Rigtig lækker shop.. Jeg føler det helt som at stå ved alperne!

Det er en flot hjemmeside, den kan i være stolte af. Evt, smæk noget faecbook ind i venstre side? Eller  en box med support.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:14

Hej Emil,

Dette virkede desværre heller ikke. Det eneste positive jeg kan sige er, at jeg var lidt tættere på at komme helt ind på siden, men så gik den i stå igen.

Håber du får held med, at løse problemet.

Mvh.

Berti.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:19

Alexander Baandrup Larsen:

Meget flot hjemmeside! Kan umiddelbart ikke sætten en finger på noget :/ Måske ville jeg gøre indkøbskurven tydeligere...

Men Yes

- Alexander Baandrup Larsen 

hej Alexander.

Takker for de fine ord.

Mht. indkøbskurven, så kan jeg godt fælge dig et stykke vej.. Men når man putter noget i indkøbskurven, så kan man ikke undgå at se den.. Men det er rigtigt at den ikke er så synlig ellers :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)