Ganske udmærket. Baggrund er ikke helt bred nok og slide kunne måske lige være en smule pænere. Samme gælder topmenu som måske godt kunne bruge lidt fading mv.
Ser pissegodt ud. Jeg ville nok tilføje endnu flere produktbilleder på forsiden, men det er også det eneste "negative", jeg umiddelbart kan komme i tanke om. Ser godt ud med det store, relevante og stemningsfyldte baggrundsbillede. Thumbs up!
PS! Der er mange webshop-ejere, der kunne lære noget af jer!
Dbh
Thomas
Hej Thomas, tak for din positive feedback. Angående det med nogle flere produktbilleder på forsiden, så er det da helt sikkert en mulighed. Er det pga. den lange tekst der er nederst at du synes vi skal have flere billeder?
mvh
Emil
Hej Emil. Nej, jeg synes, det er fint med al teksten. Sender et signal om seriøsitet og troværdighed :-)
Grunden til at jeg ville tilføje 3-6 produktbilleder mere er simpelthen, at jeg personligt godt kan lide, at en webshop på forsiden viser, at de har mange interessante produkter at vælge imellem. Det giver mig en følelse af, at jeg er kommet til en side med et godt udvalg, og at jeg ikke behøver at "bekymre" mig om, at jeg går glip af nogle bedre produkter på en anden webshop :-)
PS! Det kan naturligvis sagtens være, jeg gør det, men det fremstår for mig i hvert fald mere tilfredsstillende, hvis jeg føler, at en webshops produkt-sortiment er forholdsvis bredt.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.