Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

relancering af webshop - giv os feedback.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sku rigtig flot! :-)

Rigtig godt arbejde! - Fortsæt det fine arbejde!

Frederik - www.smaze.eu

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:20

Ser pissegodt ud. Jeg ville nok tilføje endnu flere produktbilleder på forsiden, men det er også det eneste "negative", jeg umiddelbart kan komme i tanke om. Ser godt ud med det store, relevante og stemningsfyldte baggrundsbillede. Thumbs up! Yes

PS! Der er mange webshop-ejere, der kunne lære noget af jer!

Dbh

Thomas

Hej Thomas, tak for din positive feedback. Angående det med nogle flere produktbilleder på forsiden, så er det da helt sikkert en mulighed. Er det pga. den lange tekst der er nederst at du synes vi skal have flere billeder?

mvh

Emil

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:44

Mikael christiansen:

webshop den ser super flot ud Big Smile

titlen 

husk domæne navnet ligger du nummer 1 med og husk udnyt google viser op til 67 tegn det giver flere klik

produktbeskrivelse 

gode dog lige hvad kan se mangler om tøjet kan vaskes ikke alt kan vaskes ved bare 40 grader derved svært at hold rent 100% 

kontaktsiden

op der med cvr nummer og adresse og telefonnummer

tekst få steder

fodnoten er grå tekst på sort baggrund det samme øverste på siden med få ord lav en hel lys tekst på sort baggrund derved meget lettere at læse

Hej Mikael.

Tak for dit svar, du er altid hurtigt ude med svar. Det er lækkert.

Og tak for noget input til forbedringer, det sætter vi stor pris på.

God søndag aften.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:46

Time-Book.dk:

Det er en rigtig flot webshop. Tillykke med den. 

Næste gang jeg skal have nyt skiudstyr, vil jeg helt sikker gerne handle på jeres webshop.

YesYesYes

Hej Time-book

Tak for de fine ord. Det sætter vi pris på. 

Er rigtig glad for at du kunne finde på at handle hos os. Du siger bare til hvis du mangler noget, så finder vi en god pris til dig ;)

btw. Spændende projekt du har i gang med time-book.dk

ha' en kanon søndag

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:49

Richard:

Rigtig lækker shop.. Jeg føler det helt som at stå ved alperne!

Det er en flot hjemmeside, den kan i være stolte af. Evt, smæk noget faecbook ind i venstre side? Eller  en box med support.

Mange tak. At du føler du står ved alperne er helt perfekt! Det er vi rigtig glade for at høre :)

med hensyn til facebook, så har vi haft det men pillet det af siden igen.. Vi har endnu ikke brugt så mange kræfter på facebook, men det kommer nok i den nærmeste fremtid :)

også god søndag til dig!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:50

Berti Kesmez:

Hejsa,

Da jeg første gang klikkede på dit link til dit site gik min computer i stå. Efter at have genstartet computeren ville jeg lige sikre mig, at det var dit site eller bare noget computeren lige gjorde. Det var dit link. Jeg aner ikke hvorfor og har aldrig været ude for noget lignende, men 2 gange har jeg prøvet og den når aldrig helt ind på din side. Min computer fejler ingenting, den kører nomalt og har haft den i 3 år helt uden problemer. Min internetbrowser er Google Chrome og jeg kører med Windows Vista Home Premium. Desuden er min internetudbyder TDC. Jeg håber i kan finde ud af hvad problemet er, for jeg var faktisk lidt nysgerrig omkring dit website ;)

Held og lykke med din webshop!

Mvh.

Berti.

Hej Berti,

lige et sidste spg. kan jeg få dig til at prøve at gå ind på vores side med en anden browser?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:58

Den side er I sluppet ualmindeligt godt fra. Jeg sidder helt og får lyst til at få mig noget skitøj, selvom jeg slet ikke skal på skitur.

m.v.h. Lone

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 20:45

Flot side i har fået jer! Overskuelig og godt med informationer. 

Dog synes jeg det ene billede i slideshowet ikke fanger som det burde. Det er billedet med overskriften "Velkommen til OnlineOutwear.dk - Og vores splinternye design på webshoppen!". Den blå tekst farve går i ét med den blå himmel. En hvid tekstfarve, vil ifølge mine øjne passe meget bedre end den nuværende blå. :-)

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:14
Jeres side virker stort set ikke på Android. Kan kun tilgå forsiden. Både i oprah og Android browser
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 16:19

Lone Ginnerup:

Den side er I sluppet ualmindeligt godt fra. Jeg sidder helt og får lyst til at få mig noget skitøj, selvom jeg slet ikke skal på skitur.

m.v.h. Lone

Mange tak Lone!

Er sikker på at vi godt kan finde en god pris!

Hvad med en vinterjakke?

Eller en lækker fleece til vinteren?

mvh

Emil

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)