Jeg har Macbook Air 13" og er super glad for den.. Starter op på 7 sekunder, alle dage og stadigvæk! Hurtig processor og udemærket grafikkort.
Det skal dog siges at uden cdrom drev (dette glemmer man til tider) så er den lidt handicappet, så der skal tilkøbes cdromdrev, men uden tvivl.. Det er en ufattelig lækker computer og man får da også et par bemærkninger i ny og næ når den kommer op på bordet : -)
et minus - ingen lys i tastatur .. : (
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Jeg havde selv kigget rigtig meget på Air'en, men da 11'eren er for lille for mig, og 13'eren koster mere end Macbook Pro 13, vaglte jeg Pro'en. Mere kraft for billigere penge :o)
Men havde jeg pengene, havde jeg måske købt mig en Air. Den er super lækker, let og brugervenlig! Den er helt igennem perfekt at have med på farten til internet, noter, få film billeder og musik, og kunne forestille mig, at den også var lækker bare at have ved siden af min mainmac som brug til mail, kalender o.l. Dog virker den kun som en notebook, så jeg mener ikke at den kan kører tungere programmer som photoshop osv.
Jeg er nu meget glad for at jeg valgte Pro'en. Er begyndt at bruge en helt del programmer, både en helt del mindre programmer på samme tid samt engang i mellem tungere programmer - imens de små også kører. Selv de små versioner er sku' en helt del kraftig. Men nok om pro'en :D
Jeg havde selv kigget rigtig meget på Air'en, men da 11'eren er for lille for mig, og 13'eren koster mere end Macbook Pro 13, vaglte jeg Pro'en. Mere kraft for billigere penge :o)
Men havde jeg pengene, havde jeg måske købt mig en Air. Den er super lækker, let og brugervenlig! Den er helt igennem perfekt at have med på farten til internet, noter, få film billeder og musik, og kunne forestille mig, at den også var lækker bare at have ved siden af min mainmac som brug til mail, kalender o.l. Dog virker den kun som en notebook, så jeg mener ikke at den kan kører tungere programmer som photoshop osv.
Jeg er nu meget glad for at jeg valgte Pro'en. Er begyndt at bruge en helt del programmer, både en helt del mindre programmer på samme tid samt engang i mellem tungere programmer - imens de små også kører. Selv de små versioner er sku' en helt del kraftig. Men nok om pro'en :D
Den kan godt køre photoshop : -)
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Nå for søren! Det havde jeg godt nok aldrig troet. Photoshop er da alligevel et okay tungt program, så det syntes jeg faktisk er ret overraskende at så lille og tynd en bærbar kan klare dén.
Air jeg havde overvejet at købe skulle kun live brugt til at skrive på intet andet. HVorfor? jo fordi jeg vil :)
Jeg behøver intet andet at køre på den idet jeg har en en computer som kan kører alt det jeg har brug for ved siden af..
Når nu det er sagt, så blev det til en MacBook Air 13 og ja jeg er glad for den, skulle lige vende mig til at bruge den, da der er nogle forskelle mellem en mac og en pc.. Men det barierer er nu overkommet.. Tak for alle de brugebare svar :)
Fortsat god dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant