Rygterne går på at der kommer nye, tyndere (i stil med Air) Macbook Pro modeller til foråret, så hvis du kan vente er det måske en mulighed.
Desuden så er OS X, slet ikke lukket som nævnt tidliger, kender du din vej omkring i et UNIX baseret system, så det det faktisk næsten lige så åbent som et Linux OS.
Jeg ville gå efter en 13" da jeg godt kan lide at have en stor (eller i det mindste anstændig) skærm at se på.
Du skal blot huske de sædvanlige ting ved at have en Mac. Du skal have helt nye programmer som passer til Mac i stedet for Windows. (Office pakken kan købes til Mac)
Men ellers syntes jeg du skal gå efter den store. Det er altså bedst når man sidder og skriver at man kan se noget af det sidste man skrev før. :-)
Du kan også vente til 2014, der kommer en endnu bedre en!
Står du og skal bruge den, så får da købt den i en fart og kom videre, hvis du skal gå og vente på den nyeste og bedste kan du godt komme til at vente et stykke tid.
Du kan også vente til 2014, der kommer en endnu bedre en!
Står du og skal bruge den, så får da købt den i en fart og kom videre, hvis du skal gå og vente på den nyeste og bedste kan du godt komme til at vente et stykke tid.
Udover det så vil jeg klart anbefale dig 13".
:) ja det har du selvfølgelig ret i. Men da jeg ikke har ejet nogen form for Appelprodukt før i mit liv og nu stærkt overvejer at købe mig en MacBook Air så vil jeg også have at det er den rigtige samt at jeg senere ikke kommer til at fortryde det.
Må nok ud i butikken og se dem i fysisk form :)
Endnu engang tak for alle svar.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Hvis det er en Mac Air du er ude efter som det nok er kan jeg forstå pga design. Så kan du roligt købe den nu da den aktuelle model udkom i sommers, og der går en rum tid inden et nyt design kommer.
Grunden til du bliver anbefalet og vente er at Mac Pro udkommer inden længe med et nyt design som måske eller måske ikke ligner mac Air lidt, men du vil få mere ydelse for pengene.
Men er det Mac Air du kan lide så køb den endelig.
Ahh vigtig oplysning, jeg vidste faktisk ikke at den var kommet ud her til sommer.. For jeg ved at Apple ikke haster med at komme ud med nye computere som PC gør.. Tak for oplysningen :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant