Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konspirationsteori eller fakta?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Fakta:

  • I mine to Døgnnetto og min ene Fakta har der ikke været microovnspopcorn i 1 måned+. De ved ikke hvornår de får dem.
  • I min C-butik har jeg købt nogle (dyre) Coop popcorn, men det er så undtagelsen.
  • Jeg har glemt at holde øje med Føtex.

Min påstand:

Det er en konspiration fra producentens side. Ved jul og nytår vil de lokke forbrugerne til de dyre 'rigtige' chips, så derfor kan de billige pop-selv ikke leveres.

Min partner: 

Det er tilfældigt. (+ en masse naivt ævl jeg ikker gider skrive  "majs høsten er nok gået galt" og den slags)

Hvem har ret?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Hvem har ret?

Det har din partner.

En situation som den du beskriver kræver et monopol, og jeg er ret sikker på at der står konkurrenter i kulissen der gerne vil levere hvis problemet fortsætter.

De nævnte kæder har stor fokus på kundens ønsker og behov, og så forsøger de at få så stor avance på de varer der efterspørges.

Det er derimod noget vanskelige at tage udgangspunkt i en høj avance, og forsøge at sælge de produkter med den bedste avance uanset type, for så går kunden simpelthen til konkurrenten.

Du kan være ret sikker på at netto og fakta finder en anden leverandør hvis ikke den nuværende strammer op.

mvh

Lars Kristensen

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jesper


Jeg holder med dig, ikke fordi jeg tror du har ret, men mest af alt, fordi jeg godt kan lide tanken om en konspiration, der har med mikroovnspopcorn at gøre!

Det kan faktisk også godt være, at de nævnte butikker forsøger at gøre dig en tjeneste ved ikke at sælge det afskyelige produkt til dig og dermed tvinge dig over i mere velsmagende alternativer.

Jeg synes vi bør oprette en bevægelse, for hvad bliver det næste - bliver nøddechokolade erstattet af nødder, bliver træstammer fjernet til fordel for rugkiks.

De onde mænd må stoppes nu!!!
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1 stjerne=uenig med mig, 5 stjerner=enig med mig. (sådan må det være)

Man skal forstå at dette jo netop er en konspiration mellem detailhandlen og producenterne - et regulært kartel. Er man uenig må man forklare hvorfor det er umuligt for mig at fremskaffe de almindelige billige micro popcorn. Det er ikke fordi jeg spiser den slags hver dag, men nu har jeg bare hæftet mig ved de er umulige at fremskaffe i en længere periode.

@Lars: Netto = Føtex = Bilka = Mærsk. Fakta = Coop. Det er aftalt spil under dække af der findes konkurrence.

Jeg har kun kunne skaffe nogle low fat ("-74% minskat fettinnehåll - reduceret indhold af fedt redusert innhold av fett" norsk lort). 

@Morten: Dine motiver er jeg ikke helt enige i, men det øvrige er jeg... Romkugler bliver også til hhv. 'Rom' og 'Kugler'. 

Vågn op, Danmark!

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Gru:
Jeg holder med dig, ikke fordi jeg tror du har ret, men mest af alt, fordi jeg godt kan lide tanken om en konspiration, der har med mikroovnspopcorn at gøre!

Jeg må hellere tage ordene i mig igen, og afsløre sandheden.

Den virkelige årsag er at alle majs er blevet brugt til våbenudvikling i Ukraine

se starten, og fra 8 minutter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:
Hvem har ret?

Ingen af jer.

Forklaringen er selvfølgelig, at det med den nye fedtafgift slet ikke er muligt, at sælge billige popcorn :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
@Jesper: Du har selvfølgelig ret! Der foregår et-eller-andet! Her i vores lokale fakta har der heller ikke været et eneste spor af mikrobølge popcorn de seneste uger! Vi må ha' sandheden frem! :-)

Dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er EU - WTO - FN - Røde Kors og ikke mindst Det Radikale Venstre og Østerbro Boldklub egentlig i denne skandale? Står de i virkeligheden bag??

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan åbenbart ikke give flere stjerner i dag, men ellers var der nogle 5-stykker på vej til jer. Thorborg er åbenbart også indblandet i sagen. Har med partneren drukket nogle øl og spist low-fat popcorn som er klart inferiøre i forhold til den ægte vare. De smager dårligere er vi enige om.

@Lars: Spændende - vi kommer sandheden nærmere.

@Jonas: Jeg kan slet ikke respektere EB med mindre de er enige med mig. Det er skræmmekampange. Det næste bliver de påstår cigarretter er farlige.

@Cookie: Naturligvis er det her en del af en større sag.

@igang: Prisen spiller ingen rolle. Jeg gav kr. 20 for 3 pakker norske low-fat popcorn. Man skal sgu'da ikke køre til Tyskland for at skaffe popcorn.

Men jeg vil bare opfordre jer hver i sær til at undersøge: Kan I købe microovns popcorn i jeres supermarked? Jeg kan ikke!

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)