Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konspirationsteori eller fakta?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
@igang: Prisen spiller ingen rolle. Jeg gav kr. 20 for 3 pakker norske low-fat popcorn. Man skal sgu'da ikke køre til Tyskland for at skaffe popcorn.

Jeg skal bare læse alt hvad du skriver, i stedet for at svare ud fra brudstykker. Jeg troede fejlagtigt, at der var tale om at de havde nogle dyre og nogle billige pop-selv popocorn, og at det var de billige der ikke kunne skaffes. Kan godt se nu, at det ikke var hvad du skrev :o)

Jeg spiser meget sjældent popcorn. Men nu sidder jeg da og bliver helt irriteret over at de fratager mig muligheden for at kunne smide en pose i micro'en. Jeg melder mig derfor frivilligt til at undersøge min lokale Super Best i morgen tidlig. Jeg aflægger rapport i løbet af dagen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:33

Jesper:

Hvem har ret?

Der ligger noget taktisk bag... For de store chips og popcorn producenter giver nogle sindsyg gode rabatchecks op mod nytår... Så derfor "kommer man til" at bestille for lidt hjem.

Hos forbrugerne sidder pengene løst, så de færreste går op i det, når det er ved specielle lejligheder.

Det er samme gælder kirsebærsovsen til jul, slik og gøjl til fastelavn, alt til påskebordet osv.

Supermarkederne tænker taktisk op til højtider, hvor noget bare er MUST HAVE, og hvor prisen er lidt irrelevant, så ud fra den pointe, så har du ret Jesper...

Det er simpelt købmandsskab... 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:40

Så har jeg været i Super Best på Østerfælled Torv tidligere i dag. Jeg forsøgte at aflægge live-rapport, men første gang jeg har forsøgt at bruge bruge den (Amino app'en), fejlede den på det skammeligste :o)

Men status er, at de havde masser af mikro-popcorn. Både deres eget mærke, og et andet mærke. Jeg spiser som sagt ikke så tit popcorn, så jeg ved ikke om de er gode nok.

De har både helt almindelige, og nogle med low-fat og low-salt.

Nu er Super Best jo ikke en lige så stor koncern som Dansk Supermarked og Coop, så det er ikke sikkert at de er inviteret med i denne konspiration. Men jeg er sikker på at så snart nogle af de store ser dette indlæg, bliver Super Best hurtigt sat på plads. Så hvis du skal have fat i godterne, skal du nok være hurtig Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:45

Så i ikke i nyhederne at de var blevet trukket tilbage p.g.a. de var forgiftede med en ny slags sprøjtegift som viste sig at være lidt for potent?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:53

Personligt er jeg holdt op med at se nyheder, ellers ville jeg nærmest være ved at dø af skræk for alle de sygdomme jeg med garanti kommer til at fejle, hver gang jeg kommer mad i munden.

Noget tyder på på at Super Best heller ikke så det, men grunden til at de er holdt op med at se nyheder, skyldes nok et krav fra deres slagtere :o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:06

@ jesper

trolling på højt plan

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04

igang:
low-fat og low-salt
ikke bande her på pæne AminoSkype-WinkBig Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:44

Jeg holder med teorien bag udvikling af våben i Ukraine..

Nu ved jeg ikke hvor du har klippet fra, men det er ikke Ukrainsk men Russisk personen taler.. Og så handler klippet sådan set bare om udvikling af selve popkorn og ikke våben udvikling.. Men for dem som ikke kan forstå sproget kan det jo sagtens ligne omvendt :)

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 16:46

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
udvikling af selve popkorn og ikke våben udviklin

Af en eller anden grundt, så har jeg bare vildt lyst til at eje sådan en maskinen.

Den ser vildt sej ud.

mht. til sproget, så lyder manden meget overbevisende, uanset om det er ukrainsk eller russisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Morten Gru:

De onde mænd må stoppes nu!!!

Det er totalt nederen. Mine kæreste er ikke hjemme, så jeg er alene hjemme og nu har jeg ikke lyst til at gå i seng efter du har beskrevet alle de ting de onde mænd kan finde på...... Shit man! 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)