Jeg skal bare læse alt hvad du skriver, i stedet for at svare ud fra brudstykker. Jeg troede fejlagtigt, at der var tale om at de havde nogle dyre og nogle billige pop-selv popocorn, og at det var de billige der ikke kunne skaffes. Kan godt se nu, at det ikke var hvad du skrev :o) Jeg spiser meget sjældent popcorn. Men nu sidder jeg da og bliver helt irriteret over at de fratager mig muligheden for at kunne smide en pose i micro'en. Jeg melder mig derfor frivilligt til at undersøge min lokale Super Best i morgen tidlig. Jeg aflægger rapport i løbet af dagen :o) |
Jesper:Hvem har ret?
Der ligger noget taktisk bag... For de store chips og popcorn producenter giver nogle sindsyg gode rabatchecks op mod nytår... Så derfor "kommer man til" at bestille for lidt hjem.
Hos forbrugerne sidder pengene løst, så de færreste går op i det, når det er ved specielle lejligheder.
Det er samme gælder kirsebærsovsen til jul, slik og gøjl til fastelavn, alt til påskebordet osv.
Supermarkederne tænker taktisk op til højtider, hvor noget bare er MUST HAVE, og hvor prisen er lidt irrelevant, så ud fra den pointe, så har du ret Jesper...
Det er simpelt købmandsskab...