Anders Saugstrup, som selv med stor succes lever af både egne affiliate-og Adsensesider samt som affiliate rådgiver fra hans residens i Grækenland, har sagt ja til at give hver eneste deltager i det uofficielle DM i Adsense og affiliate-marketing en personlig sparring og rådgivning på hans side i en halv times tid!
Over Skype eller telefon (begge dele er gratis også i forhold til opkald til Grækenland, bare rolig) kan Anders kickstarte ethvert projekt med årelang erfaring indenfor netop det, vi er i gang med. Jævnfør hans mange allerede eksisterende projekter har Anders pænt takket nej til selv at deltage i konkurrencen, men han har alligevel tilbudt en halv times sparring til hver deltager. Det er en unik mulighed for hver deltager at få rådgivning på et niveau, der under normale omstændigheder koster en del mere end en halv time!
Anders Saugstrup har forpligtet sig til at levere denne rådgivning til de første 20 deltagere, og med over 15 medlemmer af Facebook-gruppen for konkurrencen allerede er det med at komme ud af starthullerne. Jeg tør godt vædde på, at top-3 i konkurrencen kan findes blandt de, der får hjælp ad denne vej - Jeg glæder mig i hvert fald meget personligt til at trække fra feltet i et udbrud ala Bjarne Riis efter min omgang! :-)
Herfra skal der i hvert fald lyde en kæmpe tak til Anders for at deltage i projektet på denne måde!