Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 9 ud af 26 (254 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Morten, der er ikke nogen dato som sådan, men hvis man tilmelder sig meget senere end december bliver det vist efterhånden svært at nå at vinde noget som helst. Men du er mere end velkommen til at være med i hulen. Jeg kunne sagtens forestille mig, at du kunne bidrage med en del!

Jeg finder dig lige på Facebook ligeså og inviterer dig til gruppen og nyder, at jeg med denne konkurrence nu har øget antallet af Facebook-venner med omkring 2 %! Big Smile

Yes, men jeg er IN! Jeg har også lige aktiveret mig på FB, så jeg nu rent faktisk er at finde ;-) http://www.facebook.com/MortenMadsen88.

Jeg har fundet den side jeg vil bruge - jeg skriver lige herinde senere når den er oppe at køre, og ligeledes når min egen blog er oppe at køre, således jeg kan skrive om det derinde, og holde folk opdateret - såfremt de skulle være interesserede.

Smider lige en PM.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommerhuse, penge, sundhed, pension, køkkener, vægttab, bumser og fotofremkaldelse - Vi bevæger os indenfor en del emner efterhånden i konkurrencen. Som spectators kan I se frem til nogle meget varierede indkomstrapporter! Cool

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går lige i tænkeboks og tilmelder en side en af dagene!

Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt initiativ.

Jeg vil glæde mig rigtig meget til at følge slagets gang, og forhåbentligt lære lidt hen ad vejen.

Held og lykke til alle mand!

køreskolenPLUS er en køreskole i Vejen. Kørekort til Bil.

Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af deltagerne der har en ide om hvor lang tid de regner med det tager før de når i mål?

Snakker vi 6 mdr.? 2 år?

køreskolenPLUS er en køreskole i Vejen. Kørekort til Bil.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Carstensen:

Er der nogen af deltagerne der har en ide om hvor lang tid de regner med det tager før de når i mål?

Snakker vi 6 mdr.? 2 år?

Skyder på at nogen ville kunne gøre det på 3-4 måneder hvis de er pro :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvor lang tid det vil tage. Nu har jeg kun erfaringer med internationale nichemarkeder, og der tager det typisk 3-6 måneder at ramme top 10 i Google. Jeg har ramt 1. pladsen med et par søgeord, men det har været long tail, men det er jo helst der man skal ramme :)

Jeg vil sige det sådan, rammer jeg 5.000 kr. inden for et år vil jeg være meget tilfreds! :)

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Der er masser på spil: Håneret, øl, erfaring, netværk osv. ;)

Helt enig. Glæder mig til at dele erfaringer med jer :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Carstensen:

Er der nogen af deltagerne der har en ide om hvor lang tid de regner med det tager før de når i mål?

Snakker vi 6 mdr.? 2 år?

Det er helt sikkert en konkurrence som kommer til at køre i et stykke tid. Halfdan Timm har meldt ud at han håber på at ramme målet inden sommerferien 2012, og Jesper Sølund mener han kan nå målet på 9 måneder.

Hvis jeg skal give et gæt, så tror jeg at min side om uren hud rammer 5000 kr./måned for første gang i august 2012.

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:
Halfdan Timm har meldt ud at han håber på at ramme målet inden sommerferien 2012

Jeg håber jo på at gøre det inden februar 2012, men jeg troede også, at jeg ville blive fodboldspiller for Manchester United for 5-6 år siden. 

Så ja - Føns og jeg håber så vidt jeg husker begge på at nå det inden sommerferien! Skype-Smile

Side 9 ud af 26 (254 indlæg)