Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 6 ud af 26 (254 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Når i skriver en ny side - hvordan defineres det så?

Er det en side, der bare ikke har været offentlig endnu?

Hvis man fx har brugt et par mdr på en side, men først lige er blevet klar til at gå online for et par dage siden, er det så stadig en ny side og vil den kunne være med i konkurrencen?

Mvh

Jeg er ikke 100 procent på det - Men jeg er ret sikker på at med "ny side", så handler det om alle starter fra scratch - altså er du et par måneders arbejde foran :-) Du kan vel bare starte et andet nyt projekt også? :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:04

Jesper Sølund:

Kristian Konradsen:

Når i skriver en ny side - hvordan defineres det så?

Er det en side, der bare ikke har været offentlig endnu?

Hvis man fx har brugt et par mdr på en side, men først lige er blevet klar til at gå online for et par dage siden, er det så stadig en ny side og vil den kunne være med i konkurrencen?

Mvh

Jeg er ikke 100 procent på det - Men jeg er ret sikker på at med "ny side", så handler det om alle starter fra scratch - altså er du et par måneders arbejde foran :-) Du kan vel bare starte et andet nyt projekt også? :-)

Ok.. Ikke fordi jeg selv havde i sinde at deltage - var bare nysgerrig og ville bare lige være sikker på, hvordan det skulle forstås.
Men det bliver helt sikkert spændende at følge jeres konkurrence. 
God fornøjelse med konkurrencen.
Mvh
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:47

følger lige med her - vil måske også gerne være med.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:32

Jeg sætter mine odds på Jesper som vinder.. Held og lykke...

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

God udfordring, jeg har selv haft meget glæde af at rode med AdSense og det har også givet lidt penge på lommen. En lille historie..Tilbage i 2005 havde jeg for sjov lavet en hjemmeside med Cristiano Ronaldo, hvilket var helt i starten af han storhedstid i Manchester United - 7 sider håndkodet Notepad HTML og ca. 20 billeder af ham jeg havde fundet et andet sted.

Rimelig hurtigt fik jeg den til at give lidt håndører (15-20 kr. om dagen) og lå på første side på Google når man søgte hans navn. Jeg gik dog videre til andre projekter, men så pludselig under sommerferien og VM-slutrunden i 2006 skete der ting og sager på AdSense kontoen. I stedet for 20-30 kr. i indtjening om dagen, så var jeg oppe på over 2.500 kr. - jeg var så heldig at 4 af de 5 billedresultater på Google var fra min hjemmeside! I løbet af de 3 uger VM varede tjente jeg over 70.000 kr. og samlet for 2006 tjente jeg over 100.000 kr. på siden - det var en god sommer! Big Smile

God kamp til dem der deltager!

/Arco

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:25

Er en gratis kupon fra Google Adwords "betalt" trafik ? :D

- Ville også ligge mine penge på Jesper, hvis jeg skulle det.

Overvejer lidt at være med :) Ved bare ikke om jeg har tid og overskud til det, og jeg tør faktisk heller ikke Embarrassed

Det må jeg lige tænke over :P

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeres ide griber om sig Halfdan og co.:D

Nu er det lige før jeg bliver nødt til at være med i det uofficielle DM i affiliate marketing! Men, men.. jeg er ikke sikker på det er en god ide at have samtlige Aminos affiliate folk til at kigge en over skulderen..;-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:38

Erik Hamre:

Jeres ide griber om sig Halfdan og co.:D

Nu er det lige før jeg bliver nødt til at være med i det uofficielle DM i affiliate marketing! Men, men.. jeg er ikke sikker på det er en god ide at have samtlige Aminos affiliate folk til at kigge en over skulderen..;-)

Haha, good one! Jeg havde heller ikke regnet med at skabe det uofficielle DM i affiliate marketing og Adsense-indkomst, men jeg beklager mig bestemt ikke. Det gør det bare endnu sjovere, når jeg vinder konkurrencen.

Altså, du kan stole blindt på, at jeg i forvejen gør alt for at lære alle dine tricks at kende. Det bliver der næppe ændret på, hvis du tør være med i konkurrencen. Men jeg synes nu, at du skal tage chancen alligevel. Vis ungdommen nu til dags, hvem der bestemmer! Wink

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:56

glæder mig at se hvad i kan..

måske kan man lære noget af jer  imen ;) som jeg forventer at jeg gør :)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Arco Iris - Alt for fed historie :-)

@Dem som tror jeg vinder - Tvivler stærkt - Der er jo penge i penge! (altså skrive om penge) - Så dem tror jeg er favoritter. Men tak for tilliden :-)

@Dem som ikke vil afsløre deres mørke hemmeligheder - Det tager jo 5 minutter at finde 10 succesfulde affiliate sider som man kan lade sig inspirerer af. Der er ingen tvivl om at vinder min side med Fremkaldelse af billeder - så popper der nok nogle flere sider op omkring det emne. Men jeg vil have mindst 5-6 måneders forspring - plus jeg lever jo nok ikke udelukkende af den side. Desuden vil jeg have den fordel af jeg har lært af mennesker som nok er klogere end mig i et halv år (i vores fine facebook gruppe), og jeg vil have udstillet mine evner, som måske åbner nye døre for mig! 

Men alt det er ligemeget, for penge siderne vinder :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 6 ud af 26 (254 indlæg)