|
Hvis i vil acceptere en app i konkurrencen kan jeg skynde min at flække en sammen. |
Hvordan går det med jeres indtjening?:-D
Debat
|
Jeg tror faktisk, at nogle af mine konkurrenter er kommet op på nogle ret høje tal allerede. Helt præcist ved jeg ikke. Men det kan du jo se den 1. febuar, hvor vores opdateringer kommer op på http://webpenge.dk/. Mvh Alexander |
Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
|
Tja, jeg måtte ikke være med, nok også godt for de deltagende, eftersom jeg lavede 5000 på 3 dage :-) |
Jeg kan også godt lave 5.000kr på 3 dage. Men de er ikke passive - og det er dine quizzer heller ikke. Få dig nu bedre at lave i stedet for at trolle på sidelinjen. Feel free to prove me wrong om 3 måneder. @Casper: Én er, uden at afsløre for meget, ved at nærme sig de tusinde kroner i denne måned. Og det er ikke mig. Desværre. Jeg snupper ikke 1. pladsen i januar, men jeg regner med at komme stærkt tilbage i februar, da jeg var til min anden og foreløbigt sidste eksamen for 2 dage siden og derfor har lidt mere tid på hænderne nu. |
|
Tror folk har fattet du er stolt over at have tjent 5.000 kr på 3 dage, du behøver ikke blive ved med at skrive det. |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
|
Med al respekt for din Facebook-indtjening, så er det bare ikke det, at den her konkurrence går ud på. Og ja, det er da nok meget heldigt for os andre. ;-) Det handler om det at få stablet en side på benene med alt, hvad det indebærer. Linkbuilding, placering af reklamer, SEO, themes, "markedsføring" og sidst men ikke mindst et genialt netværk med en masse forskellige mennesker med hver deres gode kompetencer, som man kan spørge til råds og blive klogere af. Og hvis du spørger mig, så er det mere værd end at lave 5000 kroner på 3 dage på en Facebook applikation. Mvh Alexander |
Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
|
Cool konkurrence i har gang i her :) Kunne være sjovt og være med, men min adsense er under gennemgang desværre Held og lykke til jer alle |
|
Lige et hurtigt spørgsmål til.. SKAL det være en side på Dansk? |
|
:) halfdan den er du sikker på at få i havn den der :) |