Jo WinFinans Small Business er FREE-ware - op til jeg mener det er 1500 liner så låses der men kan åbnes for noget med en tusse!
Ja, det kan jeg da godt se, nu hvor jeg kigger ekstra godt efter. Jeg fik vist klikket mig lidt rundt på deres website og fandt et sted, hvor der stod det kostede 2000 kr. + 1000 kr. for et serviceabonnement.
Når det skal være nemt og billigt... Så har du 1 valgmuligheded... Billysbillig...
Bortset fra at jeg ikke kan klare navnet, så er det ufatteligt nemt! Jeg har lige hjulpet en med det, og jeg tror jeg lærte hende alt i det på 10 min over telefon, på trods af at det var første gang jeg så det...
Jeg fik sgu helt lyst til at droppe vores economic, og fokuser på billysbillig istedet... Det er virkeligt nemt! Også mht moms, den beregner det uden nogle besværligheder.
Kan kun tilslutte mig Jannick! Billysbilling er så let, overskueligt og ligetil at gå igang med. Der er mulighed for at betale pr. faktura man udsender - så koster det kun penge hvis man tjener penge :o)
Prøv at starte med den lille version af summasummarum :-)
Den kører også fint på mac uden de store problemer med winebottler eller i en virtuel maskine hvis man vil.
Det kører også fint på linux med wine.
Det er altid tilgængeligt. Hastigheden er altid i top. Og det er nok det nemmeste program at lære for nybegyndere der vil føre et rigtigt regnskab.
Og indtil version 3 ejer man det program man har købt, - og kan bruge det hvordan man vil og ligeså længe man vil. Jeg ved ikke med 4.0 endnu om det har ændret sig.