Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er nr. 4 på Google på 3 mdr... sådan

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået.... og så enda helt uden "rykkerbrev" som ankertekst i din amino signatur ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:02

Der kan man bare se.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:20

YesJa hos mig er du også nr. 4

Og nr. 2 via AminoWink. Så Jacob så er der lige en "lille" udfordring her.

Der er ifølge Google 110 eksakte lokale månedlige søgninger. Husk kun flueben i eksakte og ikke fleksibel.Wink

Konkurrencen på søgeordet ”rykkerbrev” er lav. Så du har og har fået gode chancer.

Wink Du vil hos andre ved at køre musetasten hen på siden og højreklikke og rulle ned til ”vis kilde” kunne både se dine egne og andres meta keywords og description.

Du vil så både hos dig selv og andre få inspiration. Ligesom du godt kan fylde mere på. F.eks. op til 8 keywords.

Det var min ”ydmygge” holdning. Men det er en super god investering og lave SEO. Den bedste reklame du kan gøre. Og du vuil få det masser af gange hjem.

Hilsen fra en der får mere end 90 % af omsætninge. Og du kan også lave meget af det selv. Også dejligt "målbart. via Googles organiske søgning – Nej det er ikke Adwords. Men også lidt fra henvisnings websider.

Arbejde fra Amino ? Nej - men masser der kigger ”derinde” fra.

Du kan bl.a. Se ”malertilbud” her : http://www.google.dk/#hl=da&cp=6&gs_id=o&xhr=t&q=malertilbud&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&rlz=1W1GGHP_daDK441&pbx=1&oq=malert&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=5c4433b0f74b51b7&biw=1355&bih=612

Med 210 lokale månedlige søgning og en konkurrence der er høj. Er Råd & Mal nr. 5 og 6.

Som du måske vil kunneWink konstatere er det sværere og være maler end advokat (Ironi kan forekomme)

Held og lykke fremover

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:33

Forresten i din overskrift/Title kunne du allerførst skrive "Rykkerbrev" og efterfølgende skrive en tekst, der også kan indeholde ordet "gratis" . Dette vil temmeligt sikkert kunne bringe dig højere op end nr. 4. det vil ikke undre mig hvis du på et senere tidspunkt skriver nu er jeg nr. 1 eller 2.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:33

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:

Vi er nu nr. 4 på Google, når du søger på rykkerbrev!!

Måske fordi så mange har fundet ud af, at de finder en GRATIS SKABELON PÅ RYKKERBREV på Neminkasso.dk?

Har du tjekket det?

www.neminkasso.dk

Tænk, jeg troede man betalte for banner-reklamer på Amino.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:36

Dennis Jensen:
Tænk, jeg troede man betalte for banner-reklamer på Amino.

Det er ikke en banner-reklame, men afsnittet "Jantetæskeren" ser da ud til at blive brugt til det den er tiltænkt ;-)

Og hvis du har Amino Plus-profil må du også oprette en lignende tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:39

Gita Street:
Det er ikke en banner-reklame, men afsnittet "Jantetæskeren" ser da ud til at blive brugt til det den er tiltænkt ;-)

Og hvis du har Amino Plus-profil må du også oprette en lignende tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig".

1) Jeg er JYDE - wont deny it.

2) Er du PLUS, så får Martin også en bid af kagen. Ja, jeg syns han har fortjent det

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T.Iversen:
Godt gået.... og så enda helt uden "rykkerbrev" som ankertekst i din amino signatur ;)

Som jeg har læst om søgemaskineoptimering (SEO), så får du også overført værdi fra de sider der linkes fra, selvom ankertekst kun er URLen. Se evt artiklen her.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:03

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Forresten i din overskrift/Title kunne du allerførst skrive "Rykkerbrev" og efterfølgende skrive en tekst, der også kan indeholde ordet "gratis" . Dette vil temmeligt sikkert kunne bringe dig højere op end nr. 4. det vil ikke undre mig hvis du på et senere tidspunkt skriver nu er jeg nr. 1 eller 2.

Godt set, Ib Yes Jeg tror også det ville været godt at få den TITLE tag til at være "Rykkerbrev - gratis ..etc", medmindre han har det ord først et andet sted. Hvis der er det er der dog nok et hul i den interne linkbuilding. Jeg tror også han har store chancer for at rykke endnu mere op med dit forslag. 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tak for jeres input, som jeg ikke forstår en dyt af. Min gode IT nevø, der har lavet sitet er på slap af ferie og han får smidt de gode inputs i fjæset, når den unge mand vender hjem.

tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak

god weekend

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)