Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får dine ansatte i julegave?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg valgte den nemme løsning og bestilte en biografpakke med 2 billetter og guf til hver af vores ungarbejdere. Jeg bestilte hos gavekortet.dk, der sender dem direkte til hver af dem, sammen med et kort, hvor jeg kunne uploade vores logo og skrive en lille hilsen.

Det værste jeg selv har fået i julegave af en arbejdsgiver, var et uhyggeligt grimt armbåndsur med firmaets logo på på urskiven Huh?

Hvad giver I Jeres ansatte i julegave og hvad er det værste I selv har modtaget?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:20

Jeg har ingen ansatte, og jeg har ikke besluttet mig for, hvad jeg skal have endnu - men jeg er sikker på det bliver en god gave :)

Det værste jeg har fået var egentlig sådan en "sikker all-round"-løsning - nemlig en gavekurv med rødvin, kaffe og fem slags kødpølse......men nu drikker jeg så ikke rødvin og kaffe og spiser heller ikke pølse, men min kæreste var vældig begejstret - og de der 100 gram chokolade, der lå på bunden smagte da også rigtig godt Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er hemmeligt endnu, de kan jo risikere at læse med her :-)

Vi er en forholdsvis lille virksomhed, så jeg kan stadig overkomme at køber personlige gaver til alle.

Vi har været lidt omkring igennem tiden, fra specielle smoothie-blender over importerede øl-mærker til campingudstyr. Udgangspunktet er ikke "samme gave til alle".

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Hej Nicolaj

Da jeg arbejde for et andet firma, da trykkede vi tit forskellige firma gaver for andre.

Men det værste måtte være at få en oste karrusel med firma logo, der fyldte hele bunden.(det var til de ansatte, kunderne fik en med et diskret logo neden under karrusellen, og skulle pakkes i flotte kasser).

JEg valgte at trykke med en ikke holdbar farve, så når de vaskede den i varmt vand, så ville logo'et ryge af. Nu er det over fem år siden, og den daværende ejer af firmaet er død, og firmaet lukket og konkurs, så kan jo godt sige det.Embarrassed Men ellers var karrusellen faktisk flot.

Men der hvor jeg er ansat, får vi tre flasker rødvin til en værdi af ca 70 kr/flasken. Og det er lidt den med, nå ja vi har da fået noget.

/Kenneth

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:29
Nicolaj Thomasen:

Jeg valgte den nemme løsning og bestilte en biografpakke med 2 billetter og guf til hver af vores ungarbejdere. Jeg bestilte hos gavekortet.dk, der sender dem direkte til hver af dem, sammen med et kort, hvor jeg kunne uploade vores logo og skrive en lille hilsen.

Det værste jeg selv har fået i julegave af en arbejdsgiver, var et uhyggeligt grimt armbåndsur med firmaets logo på på urskiven Huh?

Hvad giver I Jeres ansatte i julegave og hvad er det værste I selv har modtaget?

Biografpakken er en super ide. Jeg er af den traditionelle skole som værdsætter julegaver og julehilsner højt også selvom det er altid sker i sidste øjeblik.

Forrige år lavede jeg 160 håndskrevne julekort. Det var ved at tage modet fra mig til sidst. Det var meget sjovt de første 50. Fremadretter holder jeg mig til de trykte og så bruge tiden i stedet på en kreativ gave og som skiller sig ud samtidig med at der er et odt match med vores brand.

Mange af vores kunder får chokolade er er ved at drukne i det. Så vi fandt på et sundt alterntiv i år, der er blevet rigtigt godt modtaget.

Til medarbejderne synes jeg er sjovt at finde på gaver som skaber en positiv overraskelse og som relatere sig til ting, der fx har været vendt om skrivebordet i løbet af året.

I sidste ende synes jeg det er tanken som tæller og man ved at giveren ikke sender afsted som pligt men fordi man har lyst til at sende en hilsen. Hvis man blot gør det med en følelse af pligt skal man hellere lade være.

Nicolai

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:44

Har dog ingen ansatte pt. :)

Dog er mening med en firmagave / Julegave til personale at det skal være noget specielt og signaler at de ikke sparer på det punkt.

Mener ikke man skal spare på personale goder som Juletiden.

Kan I alle have en glædelig jul og et godt nytår :)

Mvh.

Kristian L.A

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:09

Jeg har ikke nogen ansatte (endnu da) hos 123-NewJob, så jeg nøjes med at forkæle mig selv lidt ekstra de næste dage :)

Den værste gave er nok 1 årskort til tivoli, gaven var såmænd god nok, problemet er bare at jeg bor i Spanien :) så havde ikke rigtig nogen glæde af den, havde firmaet været lidt kreativ, havde de fundet et årskort til noget hernede tivoli eller vandland eller noget andet og det havde taget 10 minutter at fixe det, i stedet blev det en gave jeg huske som negativ, det eneste gode var at det var en mega grineren Skype-BigSmile

I år har jeg at det firma jeg arbejder for fået 1 års Premium medlemskab til Spotify, det er da noget man kan bruge til noget og som kan vare helt til næste julegave, kanon julegave syntes jeg.

Ha' en super jul allesammen, med eller uden firma julegave ;)

Best regards

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Den sidste person har fået sin julegave i dag, så nu kan jeg også godt afsløre hvad mine ansatte har fået i julegaver. Jeg er meget til de helt personlige gaver, men det er også fordi vi også er en tæt lille familie som kender hinanden rigtig godt.

Så gaverne har været over en bred kam fra speciel vin, års-abonnement på et magasin som interesserer den pågældende og videre over til parfumer og det mest underlige jeg har givet i år - et sæt bestående af 3 jongleringskegler. Men hvad pokker, hvis man har en ansat som er bidt af trylleri og jonglering, så er det jo en oplagt gave - og han blev også meget overrasket og rigtig glad. Så det var bøvlet værd at få skaffet de helt rigtige kegler Geeked.

/Jesper 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 21:26
Nu har jeg jo en virksomhed i et land, som traditionelt ikke holder Jul. Derfor kalder vi det nytårsgaver. Ved samme lejlighed giver jeg nytårsbonuser, der reflekterer bl.a. indsats og ansættelsens varighed.
Gaverne er noget symbolsk, såsom riskogere, strygejern, elkedler osv.
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:43

Jesper Norbøll:
 og det mest underlige jeg har givet i år - et sæt bestående af 3 jongleringskegler. Men hvad pokker, hvis man har en ansat som er bidt af trylleri og jonglering, så er det jo en oplagt gave - og han blev også meget overrasket og rigtig glad. Så det var bøvlet værd at få skaffet de helt rigtige kegler Geeked.

/Jesper 

- Den gave må da ha' slået kegler! CoolYes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)