For at man kan få kontanthjælp , skal man i aktivering, så derved er der også transport omkostninger :)..... Alle i Dk Har ret til en engangsydelse 1 gang i livet :) så den kan kassedamen også godt snuppe! |
Neeeeej-da:Mikael christiansen:Neeeeej-da:Mikael christiansen:når men så må du bare løbe lidt hurtigt for at lave det samme som en laver på 50 timer ,vi skal alle i samlet folk løfte danmark ud ad krisen
Aaah Mikael .. du kender intet til hvad jeg laver eller tjener ;)... kunne jo være jeg tjente mere end end købmand der arbejder 100 timer om ugen? :)
jeg ved intet om hvor meget du tjener heri livet , men jeg knokler der ud ad med min iværksættere passion og selv om jeg har dummet mig en par gange med min strip side forsætter for jeg har viljen til at sejre det skal lykkes
Det er også godt for dig :)
Men hentyder mere til at du skrev til mig at jeg skulle løbe hurtigere for at lave det sammen som en der arbejder 50 timer om ugen ...
Hvem ved... måske arbejder jeg mere end dig, og yder mere til skatten hvis jeg næjes med at arbejde 25 timer om ugen ;)
måske ikke jeg håber også du tjener plus 200.000 kroner der går til skat vi skal jo løfte os ud krisen, men kan jo være du ikke dummer dig lige som mig eller du bruger dine penge anderledes