Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 13 ud af 20 (194 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Selvfølgelig koster det... Men gør alt ikke det?

Du vil ik forstå pointen, hvilket er fair nok... Jo alt koster penge, og hvor vil du hen med den kommentar?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:
vis de ikke får deres løn, de kræver går de i strejke så der er mindste løn

Ja der er mindsteløn HVIS virksomheden selv har lavet en overenskomst - men det er vel også kun fair, at virksomhederne skal holde de aftaler, de selv laver?!?!

De virksomheder, der ingen overenskomst kan frit sætte lønnen som de vil - spørgsmålet er så hvor lavt de kan sætte den, hvis de samtidig ønsker kvalificeret arbejdskraft - men det er jo en hel anden snak.

så lang tid bistands hjælpen er høj og vi har kort arbejdes uge er det selvfølgelige svært sætte løn ned

overenskomsten burde sørge for det bedre kan betale sig at arbejde , der er noget galt i danmark 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:28

Fashion-Seller:

Neeeeej-da:

Selvfølgelig koster det... Men gør alt ikke det?

Du vil ik forstå pointen, hvilket er fair nok... Jo alt koster penge, og hvor vil du hen med den kommentar?

Jeg tror bare jeg læser dit indlæg igennem igen ... og vender tilbage... Måske :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg har sådan set delt cirka 10.000 morgen aviser ud hver morgen 7 dage om ugen i 14 år og det giver næsten gav cirka 2 kroner gennemsnit hver avis

10.000 avis hver morgen? Aaaaarrrhhhh overdrivelse fremmer vist forståelsen her...

Da jeg gik med aviser, der delte jeg 150 aviser ud på 2½ time, hvilket var hurtigt på den rute, og det gave 2500-3000 kr om månenden (hver lørdag og søndag).

Så hvordan du overhovedet indenfor det, som ligner et døgn, kan dele så mange ud, det er mig en gåde hehe

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 23:35

Mikael christiansen:

har tjent mine millioner i skat så har arbejdet mere end du nogensinde når på 10 liv , jeg har betalte over 10 millioner i skat 

jeg arbejder ca. 50 timer om ugen  tager 2 timer arbejde nogle gange arkord eller laver andet der kræver man knokler , jeg behøver ingen million indtægt for at overleve så går det hele bare til skat 

jeg har sådan set delt cirka 10.000 morgen aviser ud hver morgen 7 dage om ugen i 14 år og det giver næsten gav cirka 2 kroner gennemsnit hver avis

Hehe du har arbejdet mere end jeg kommer til på 10 liv... Fair nok ... supermand Geeked
Synes det er super flot du kan tjene såååååå mange penge, og ikke behøver mere end  12m2 at bo på, og 1 kogeplade.. :).. Hvis jeg havde tjent så mange milliarder som dig, boede jeg hvertfald i en 2 værelses!... :P

50 timer om ugen, og du er top ti over den meste aktive bruger herinde + at du går mange lange ture om natten... Hvornår sover du ...?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:41

Mikael christiansen:
overenskomsten burde sørge for det bedre kan betale sig at arbejde

Nej - overenskomsten er en aftale lavet mellem arbejdsgivere og arbejdstagere - det har ikke noget med lovgivning at gøre - og der vil først blive ballade, hvis politikerne begyndte at blande sig i det. Det er heller ikke et scenarie ret mange arbejdsgivere ville bryde sig om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

husk arbejdes løse arbejder jo ikke meget de tager ikke skade vis gik ned i løn så det kunne betale sig at arbejde i netto som kassedame

Det er rigtigt det skal betale sig at arbejde, men ser du, en kontanthjælps modtager omkring 10.300 ( deromkring)  om måneden, Tror ikke rigtigt der er kassedamer der sidder til så lav en løn...

her er et links hvor du læse lidt om kassedame http://blog.komix.dk/artikel.php?aid=275 kan godt finde flere vis ønsker det men dette fundet første siger det ikke kan betale sig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:
overenskomsten burde sørge for det bedre kan betale sig at arbejde

Nej - overenskomsten er en aftale lavet mellem arbejdsgivere og arbejdstagere - det har ikke noget med lovgivning at gøre - og der vil først blive ballade, hvis politikerne begyndte at blande sig i det. Det er heller ikke et scenarie ret mange arbejdsgivere ville bryde sig om.

der skal ske et andet for at det skal betale sig at arbejde og mindste løn høj vil holde bistandshjælp op

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 23:49

Mikael christiansen:

her er et links hvor du læse lidt om kassedame http://blog.komix.dk/artikel.php?aid=275 kan godt finde flere vis ønsker det men dette fundet første siger det ikke kan betale sig

Det hander om aktiveringstilbud....

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 23:52

Joachim falder i søvn under politik - ved i hvad det går sgu nok.
Manden er jo ikke iværksætter så hva faen skulle han holde sig vågen for, passion passion passion :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 13 ud af 20 (194 indlæg)