Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 11 ud af 20 (194 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fra den gamle blå blok er jeg egentlig mest utilfreds med K og V. K fordi det var usaglige skattelettelser (ikke på arbejde - ingen 'præmier' til iværksættere men rigeligt til lønmodtagere) og V fordi de førte socialdemokratisk politik dårligere end den tidligere S+SR regering. DF toner i det mindste rent flag og jeg foretrækker nogle jeg er uenige med så man kan kritisere dem. Men hele banden - inkl. rød bolk - var med til at til at banke boligpriserne op - se evt. denne

Hvis jeg ikke havde haft LA havde jeg haft et problem med mit kryds.

Hej

Problemet er at når man laver politik, så er der valg hvert 4 år mindst. Og man kan jo bare se på, hvad dette valg har bragt........Dem der lover mest, er dem der bliver valgt.

Vi er et vanligt folk, og det skal vi ikke negligere, og vi er nogle mennesker som skal betale for at andre har råd til at have Iphone. Men det betyder ikke at vi der yder, ikke også har en mening.

Jeg mene absolut ikke at LA, er svaret på noget. De har taget redikal politik, og ført den ud i et ingenmands land. Hvor man ikke fatter dem. De har svage ledere, der ikke kan stå distancen. Det er ikke som nu hvor redikal venstre faktisk får alt igennem.

Jeg ville aldrig sætte mit kryds ved LA, og hvorfor, fordi at de ikke forstå at for at et iværksætter miljø kan eksisterer, så skal der være et erhvervsliv, der kan brødføre det. Og det er forskellen på venstre samt LA mod De Konservative.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

JBO har ikke formået at flytte en eneste holding. Han har bare bekræftet de mest ekstremistiske liberalister i at de (synes det selv) har ret i en politisk holding, som det regerende flertal ikke deler.

Jeg tror fortsat at det befolkningsflertal der stemte regeringen ind + nogle flere (af de mere humanistisk indstillede blå vælgere) er mere enige med Mimi Jacobsens velformulerede svar på debatten end JBO: http://redbarnet.dk/Nyhed.aspx?ID=25&Action=1&NewsId=653&PID=54

Hun kan meget vel have ret i det, som hun siger, men hendes vurdering og løsningsforslag, er ligeså gode/dårlige som den debat, som hun taler nedladende om...

De fleste kan blive enige om, at der i alle lande inkl Danmark, altid er og altid vil være børn, som lever under standard. Og der findes ofte en logisk forklaring på dette...

Det er jo børn, som kommer fra hjem, hvor forældrene knap nok kan tage vare på sig selv. Altså børn for dårligt stillede familier, som er i en dårlig situation på grund af et eller andet. 
Eller det er børn, som f.eks har en moder eller fader, som arbejder som kassedame, ekspedient eller andet arbejde, som får en ussel løn, hvor det bedre kunne betale sig, at de gik hjemme ved deres børn.

Problemet med disse familier er, at selve de fik xxxx kr om måneden, så børnene kunne komme til fodbold, håndbold, spejder eller what ever, så ved du og jeg og alle andre, at kun et fåtal af disse børn, faktisk ville dukke op. For forældrene ville typisk benytte det ekstra beløb til andre ting, som de prioriterer højre. Dvs selvom du støtter udsatte børn, så vil mange alligevel intet få ud af det.
Så kan kommunen jo vælge, at gå ind og benytte en masse administrativ tid på, at lave ordninger mm, som skal tjekkes i hoved og røv, så disse børn kan komme til fodbold. Resultatet bliver blot, at administrationen ender med at kvæle projektet eller tage 50% af det beløb, som bliver sat af til sådan et projekt...

Og vupti så er vi sjovt nok tilbage ved en hjælpeorganisation, som Mimis egen. De vil hjælpe børn, og de vil dit og dat, hvis man blot spøtter i kassen. De glemmer bare selv at fortælle, hvor stor en del de bruger på administration... Og det er mange % af de penge, som kommer ind!

Løsningen ligger ikke ved tilskud, kontrolordninger eller andet. Nej løsningen ligger hos de forældre, som tydeligvis ikke magter at få børn, men som alligevel får børn. Og her betaler børnene så den største pris af alle, som man kan betale i et moderne samfund!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28

Kenneth:

Jeg mene absolut ikke at LA, er svaret på noget. De har taget redikal politik, og ført den ud i et ingenmands land. Hvor man ikke fatter dem. De har svage ledere, der ikke kan stå distancen. Det er ikke som nu hvor redikal venstre faktisk får alt igennem.

De Radikal har altså en stærk leder Skype-Giggle

Du er godt klar over, at de Radikale kun har den position, som de har, fordi S og SF har så elendige ledere, som tabte enormt meget op til valget til R... 

Nu sidder R så, som DF har gjort i 10 år med de afgørende stemmer, og det har intet med stærk leder at gøre... Margethe er vand i forhold til Pia!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:43

Fashion-Seller:
Problemet med disse familier er, at selve de fik xxxx kr om måneden, så børnene kunne komme til fodbold, håndbold, spejder eller what ever, så ved du og jeg og alle andre, at kun et fåtal af disse børn, faktisk ville dukke op. For forældrene ville typisk benytte det ekstra beløb til andre ting, som de prioriterer højre

Hvor ved du så lige det fra?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45

det kom i dag frem i nyhederne ,at vis skulle betale sig den ene fik arbejde havde 1 barn skulle der tjeners 29.500 regering vil så forhøje støtte til den anden der er i  bistand så de ikke mister tillæg men koster det ikke ekstra penge

mon ikke bedre at satser skulle ned ,for danmark har sådan set gæld har jeg bemærket 

for at komme ud krisen må vi arbejde mere 

sætte måske op skat man skal ikke stifte for meget gæld , for at holde skatten nede

sætte ned i mindste løn, da ikke alle mennesker er perfekte 

arbejde så meget mere alle så der kommer flere penge i samfundet så flere kan komme i arbejde og flere penge i omløb men vores løn skal være konkurrence dygtige og vi skal ikke stifte mere gæld for vi ved ikke hvor lang tid krisen vare 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:49

Mikael christiansen:
sætte ned i mindste løn

Det bliver svært. Vi har ingen mindsteløn i Danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Fashion-Seller:

De Radikal har altså en stærk leder Skype-Giggle

Du er godt klar over, at de Radikale kun har den position, som de har, fordi S og SF har så elendige ledere, som tabte enormt meget op til valget til R... 

Nu sidder R så, som DF har gjort i 10 år med de afgørende stemmer, og det har intet med stærk leder at gøre... Margethe er vand i forhold til Pia!

Hej

Nu kan man grine eller lade vær. Og ja Thorninger og Søvnig er svage, men det hun har formået at holde enhedslisten uden indflydelse i mange af de økonomiske spørgsmål.

Nu havde enhedslisten jo håbet at sidde som DF, men problemet er at det har Vestager jo spoleret, og de kommer så til at sidde som et ikke betydende parti igen, igen.

Ligeså har hun formået at vi stadig køre en mere blå finans politik.

Man kan mene hvad man vil, men den dame, har gjort det godt, selvom jeg absolut ikke støtter op om deres politik, så skal man altså også acceptere at der er nogle der kan forhandle,

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:54

Neeeeej-da:

Hvor ved du så lige det fra?

Tjaaa det du kunne undersøge, hvorfor børnene ik kan komme til fodbold, håndbold, spejder eller holde børnefødselsdag, og så har du meget af forklaringen...

Desuden har tidligere forsøg indenfor dette område gang på gang slået fejl. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

arbejde så meget mere alle så der kommer flere penge i samfundet så flere kan komme i arbejde og flere penge i omløb men vores løn skal være konkurrence dygtige og vi skal ikke stifte mere gæld for vi ved ikke hvor lang tid krisen vare 

Børn har også brug for at se deres forældre ;)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

Majbritt Jacobsen:

Mikael christiansen:
sætte ned i mindste løn

Det bliver svært. Vi har ingen mindsteløn i Danmark

desværre vis du er i fagforening og de andre boykotter virksomheder og der er overenskomst forhandlinger  hver år  , det er nærmeste et krav du ansætter en mindste løn ellers har du ballade og det holder ingen virksomhed til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 11 ud af 20 (194 indlæg)