Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener de penge på?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

spændende ;)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :

Håber det er okay, jeg også lige skriver her.

Hvor mange besøgende tror I, skal man have, før en virksomhed bliver interesseret i at sætte annoncer på ens site samt er det noget, man individuelt aftaler med virksomheden, hvor mange penge de skal give, for at reklamere? 

Spørgsmålet er egentligt underordnet fordi:

• Hvis ikke du kan lave penge vha. google adsense eller affiliateprogrammer, kan du heller ikke sælge din reklameplads (i hvert fald ikke til en fornuftig pris)
  • Der er andre faktorer der spiller ind i forhold til om virksomheder gider annoncere hos (design, brand, etik, seriøsitet, omdømme osv.)
  • Det er MEGET sjældent at virksomheder henvender sig uopfordret til dig blot fordi du har en smule trafik
  • Der skal salgsindsats til, hvis du vil sælge reklameplads på din side

Men ja, prisen er noget man aftaler individuelt med virksomhederne.

Thomas :

Er der nogle reklamer som er bedre end andre? F.eks. hvis man linker til Facebook, Twitter osv på sin side. Hvilke programmer er det så, man skal bruge, for at tjene penge, når brugerne klikker på f.eks. Facebook? 

???? Den må du uddybe....

Thomas :

Nu siger mange af jer, at man nok skal have omkring 50.000 besøgende hver måned for cirka at kunne få en okay omsætning ud af det. Men hvad er det for nogle programmer, som man skal bruge til dette? Kan I nævne nogle gode programmer, hvor man tjener penge på hvert klik? 

Google adsense hvis du vil klik-afregnes ellers affiliateprogrammer

Nesuz:

spændende ;)

Var det alt du havde at byde ind med???

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)