Hvad har du at flytte? Billeder? Musik? Programmer? Det drejer sig oftest om meget lidt der rent faktisk skal flyttes, men man ser det desværre bare som en meget hektisk og kompleks opgave at udføre. Det er som sådan ikke meget værre end en formatering.
Jeg baserer det også kun på hvad jeg får fortalt. Jeg er desværre ikke så klog på computere og den slags. Men ja, programmer ville jo ikke fungere på begge hold..
Alt andet end programmer vil køre på Mac OS X, så man skal ikke frygte noget. Du kan til enhver tid køre Windows på en Mac, både i form af almindelig opstart eller virtuelt i Mac OS X, men det er der ingen grund til medmindre du har absolut har programmer der kun køre i Windows.
Alt andet end programmer vil køre på Mac OS X, så man skal ikke frygte noget. Du kan til enhver tid køre Windows på en Mac, både i form af almindelig opstart eller virtuelt i Mac OS X, men det er der ingen grund til medmindre du har absolut har programmer der kun køre i Windows.
Det er så egentligt her at jeg bliver en smule nysgerrig, for godt nok er jeg en glad og tilfreds bruger af Mac og andre Apple produkter, men så meget forstand har jeg heller ikke på det. Jeg ved dog at fordelene ved en Mac er at hver åbne program kører på hver sin "kerne" og at det er derfor at man kan benytte andre programmer selvom at det ene program fryser. Men hvis man installerer Windows som ikke er designet til at programmerne kører på hver sin "kerne", vil man så ikke opleve de samme problemer som hvis man kørte Windows på en PC fra eksempelvis HP eller Acer?
En af fordelene (hvor Windows-brugere så siger ulemperne) ved en Mac er jo at OS X er skræddersyet til hardwaren i Mac'en, hvor det er hardwaren som er skræddersyet til Windows i en "almindelig" PC. Det gør jo alt andet lige at OS X vil køre 100% optimalt i forhold til hardwaren, hvor det jo ikke vil være tilfældet hvis man installerer Windows på selvsamme Mac?
Når du køber et Apple produkt betaler du i høj grad for brandet og designet - det skal man være klar over. Når det så er sagt så har jeg haft en Macbook Pro (som desværre er blevet sjålet) - og jeg kunne aldrig nogensinde forestille mig at betale for en PC igen. Jeg elsker styresystemet, jeg elsker den måde deres TrackPad fungerer - og så elsker jeg at man kan mærke det er kvalitet man sidder med i skødet. At det hele ikke virker så plastikagtigt ..
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Det er så egentligt her at jeg bliver en smule nysgerrig, for godt nok er jeg en glad og tilfreds bruger af Mac og andre Apple produkter, men så meget forstand har jeg heller ikke på det. Jeg ved dog at fordelene ved en Mac er at hver åbne program kører på hver sin "kerne" og at det er derfor at man kan benytte andre programmer selvom at det ene program fryser. Men hvis man installerer Windows som ikke er designet til at programmerne kører på hver sin "kerne", vil man så ikke opleve de samme problemer som hvis man kørte Windows på en PC fra eksempelvis HP eller Acer?
En af fordelene (hvor Windows-brugere så siger ulemperne) ved en Mac er jo at OS X er skræddersyet til hardwaren i Mac'en, hvor det er hardwaren som er skræddersyet til Windows i en "almindelig" PC. Det gør jo alt andet lige at OS X vil køre 100% optimalt i forhold til hardwaren, hvor det jo ikke vil være tilfældet hvis man installerer Windows på selvsamme Mac?
Kernen i operativsystemet bestemmer hvordan programmerne bliver eksekveret dvs. at det er underordnet om Windows køre på Mac OS X, den vil opføre sig lige præcis som kernen vil have den gør. Så du vil ikke få samme funktionalitet som i Mac OS X selvom du køre Windows på den.