Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple's produkter - Din mening?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et i forvejen ret omdiskuteret emne, jeg ved det. Men er nysgærrig for at vide hvad meningen her i aminos netværk er om emnet..

Personligt er jeg fan, men ejer ikke et eneste Apple-produkt. Mit indtryk er, at Apples produkter, f.eks. deres computere, både er mere stabile og sikre end pc og produkter fra Microsoft. Men det er til gengæld også super dyrt. Er det pengene værd? Er de for "hypede"? Er det genialt?

Hvad synes i?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:14

Jeg kan sige det lige ud - efter egne erfaringer samt med erfaringer fra mine forældre som altid har været bombet tilbage til stenalderen med et Windows styresystem: Det er genialt, det er hurtigt og det virker.

Som sagt, så har mine forældre altid været bombet tilbage til stenalderen med et Windows styresystem, men da de fik min gamle Powermac G4, begyndte der at ske noget. De benytter nu computeren dagligt, hvilket de bestemt ikke gjorde før i tiden. Det skal dertil siges at Powermac'en der her er tale om, vel efterhånden er omkring 5-6 år gammel og den har aldrig haft ét eneste nedbrud.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Let the most stupid war begin! ;) 

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg syntes B&O laver flotte produkter - jeg ejer ikke B&O produkter

Jeg syntes Apple laver flotte produkter - Jeg ejer ikke apple produkter

Ergo, jeg køber ikke elektronik på baggrund af udseenet, men udfra hvordan det virker (og prisen)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Det er ikke et spørgsmål om en dum krig, men derimod et spørgsmål som trådstarter stiller. Og det svarer jeg så på.

Vi er enige om at der kan være forskellige meninger og holdninger og at diskussioner om dette åbne oftest løber ud i det ekstreme, men hvis han stiller et spørgsmål om emnet, så må man forvente at der bliver svaret. Og der kan man altså ikke rigtigt bruge dit svar til noget Smile

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:22

Apple køre de bedste produkter, derfor er prisen høj.

Godt nok kan du få mange computere der på papiret er bedre, men som der er meget dårligere i virkeligheden.

Vil man have et perfekt produkt som bare virker i mere end de der 1-2 år så betal det mere og køb noget ordenligt. 

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 14:24

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Haha. Jeg ved hvad du mener.

Det kommer vel an på behovet. Grunden til at jeg ikke køber Apple er, at det ikke snakker så godt sammen med microsoft eller Windows. Det mener jeg dog ikke er Apples skyld. Jeg tror at det er microsoft og Windows' der ikke er interesseret i at de skal kunne snakke sammen med Apple. For så ville de fleste nok begynde at købe Apple..

Eller hvad siger i?

Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:26

Jeg er personligt vokset op i et hjem hvor computeren har været standard inventar. Lige fra C64 til min første IBM maskine som kostede 28000kr har jeg hvirvlet rundt i en verden af Windows, Linux, UNIX og ikke mindst Mac OS X.. Det hele startede med Windows indtil jeg pludselig fik flair for hjemmesider, programmering og ikke mindst open-source, det mig en anledning til at lege med OpenBSD hvorefter jeg hurtigt skiftede til Debian da det dækkede langt bedre mine behov. Få år senere gik det hurtigt op for mig at Linux tog for meget af min tid, da jeg stortset brugte det meste af min fritid på nedbrud, debugging og al for krævende troubleshooting, som jeg efterhånden ikke rigtig havde så meget til tilovers for.

Jeg begyndte at tilte lidt frem og tilbage med Windows, men kunne godt se at jeg slet ikke kunne få det samme ud af Windows, som jeg kunne med Linux. Da jeg så startede på mit nye studie besluttede jeg mig for at prøve noget nyt, så jeg investerede i min første Macbook og mit indtryk i starten var meget overvældende men samtidig blev det pludselig til en leg, fordi det netop virkede out-of-the-box.. Ikke desto mindre gik det mere og mere op for mig at jeg havde taget den rette beslutning, fordi Mac OS X netop var bygget på UNIX fundamentet og gav en genial sammensmeltning af et gennemført operativ system samt User Interface.

Idag bruger jeg min Mac OS X maskine til alt fra programmering, grafisk arbejde til musik og video redigering. Meget kan man sige, men systemet er mere gennemført til at arbejde med maksimale produktivitet og behagelighed. Man bruger ik

Jeg havde personligt et indtryk af at det var hypet i starten, men ærlig talt så skal man opleve det selv. Det handler jo i sidste ende om personlige præferencer.

Vær open minded og prøv noget nyt, jeg vil garantere dig for at du ikke går galt i byen. :-)

Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:29

Vil du uddybe hvad du mener med at de ikke snakker så godt sammen? Tænker du i forhold til Samba i Windows?

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 14:31

Sætiværk:

Vil du uddybe hvad du mener med at de ikke snakker så godt sammen? Tænker du i forhold til Samba i Windows?

Jeg tænker i forhold til at skulle gå fra det ene til det andet. Det er skiftet jeg kunne forestille mig ville give problemer.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)