Et i forvejen ret omdiskuteret emne, jeg ved det. Men er nysgærrig for at vide hvad meningen her i aminos netværk er om emnet.. Personligt er jeg fan, men ejer ikke et eneste Apple-produkt. Mit indtryk er, at Apples produkter, f.eks. deres computere, både er mere stabile og sikre end pc og produkter fra Microsoft. Men det er til gengæld også super dyrt. Er det pengene værd? Er de for "hypede"? Er det genialt? Hvad synes i?
|
Jeg kan sige det lige ud - efter egne erfaringer samt med erfaringer fra mine forældre som altid har været bombet tilbage til stenalderen med et Windows styresystem: Det er genialt, det er hurtigt og det virker.
Som sagt, så har mine forældre altid været bombet tilbage til stenalderen med et Windows styresystem, men da de fik min gamle Powermac G4, begyndte der at ske noget. De benytter nu computeren dagligt, hvilket de bestemt ikke gjorde før i tiden. Det skal dertil siges at Powermac'en der her er tale om, vel efterhånden er omkring 5-6 år gammel og den har aldrig haft ét eneste nedbrud.