Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få frimærkerne med posten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om der er andre end mig, der synes at I ikke sender nok post til at investere i en frankeringsmaskine og heller ikke gider stå i den evindelige kø på posthuset, for at få frimærker.


PostDanmark er ikke ret gode til at reklamere med det, men man kan faktisk købe frimærker online og få dem sendt med posten. Se http://www.stamps.postdanmark.dk/default_inside.asp?target=indhold%2Easp&bestilling=1

 

Man kan vælge at betale med kreditkort eller få sendt en regning efterfølgende.

 

Bare et lille fif, hvis der skulle sidde nogle der ikke har hørt om det endnu.

 

:-)

Pouline

 

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for fiffet, jeg benyttede det selv for en lille mdr. siden, og det fungerede simpelthen upåklageligt. Hurtigt og effektivt...
 
Jeg sparede gåturen til posthuset, og køen. Det er jo lækkert, at mindske tidsforbruget på administrative ydelser.
 
Frimærkerne kom direkte til døren uden forsinkelser ell.
 
 (ja der bliver jo brugt frimærker, selvom mailen er opfundet, hvad sker der nu med kvitteringer osv. via nettet?? http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=395120 )
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også prøvet - også uden problemer.

Jeg foretrækker dog at købe frimærker hos min lokale købmand - som har postbutik - for at give Post Danmark det bedste incitament til at bevare den service her på min lille ø.
 
mvh Hans
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Ja det var jo et godt argument, med den lokale købmandsbutik. Vi ser vi jo desværre at de afskaffer flere og flere postbutikker rundt omkring i landet.
 
Men det er nu dejligt nemt med frimærker med posten, men den anden vinkel bør man nok have med i baghovedet, hvis amn kommer fra et mindre samfund.
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Appropos frimærker...

- er der nogen af Jer der ved hvad det koster, og hvad betingelserne er, hvis man vil have posthuset til at frankere ens breve.

Man kan købe kuverter med frimærke påtrygt, men de er lidt for dyre, når man ser på hvad en kuvert og et frimærke koster hver for sig (jeg er jo jyde :-)

Til hverdag er det ikke noget problem at slikke frimærker, men indimellem sender jeg 100-200 (salgs)breve ud, og så kan man gå med en underlig smag i munden resten af dagen efter at have slikket på så mange frimærker

Og så tager det jo også en hel del tid...

mvh Carsten
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er rigtig mange breve man sender ud på en gang, og de alle vejer det samme, så kan man lave en aftale med Post Danmark om PP-påtryk. Jeg er kasserer i en forening der gør vi det med medlemsblade samt store forsendelser. Vi får så vores trykkeri til at trykke PP der hvor der skulle have været et frimærke, enten bag på vores blade, eller også på vores kuverter. Kuverterne afleveres på posthuset sammen med et dokument udfyldt med aftalenummer antal breve osv. Efterfølgende kommer der så en regning. Jeg kan ikke huske om det er 200 eller 300 der skal være for man kan bruge denne løsning, men det er værd at overveje, for ja, det er mange frimærker at slikke, har selv gjort det flere gange. Det er godt nok mig der betaler regningerne, men jeg kan ikke lige på stående fod huske gebyret, og Post Danmarks hjemmeside er ikke tilgængelig lige nu.

 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
  Carsten, jeg ved ikke hvor meget det koster - men det kommer vidst også an på hvor hjælpsomme de er på posthuset.
 
Forrige gang vi havde 300 breve som skulle frankeres, kørte min kollega op på posthuset med dem i troen om at de kunne frankere dem. Det ville de ikke hjælpe ham med, men han kunne købe 300 stk. 4,5 kr frimærker og få lov til at låne en af deres "slikke-puder" så han ikke skulle slikke alle 300 mærker...
 
Nu bruger vi De Handicappedes Kuverteringsbureau - www.handikuvertering.dk. De skal blot have porten betalt forud, enten via kontooverførsel eller på en check når tingene afleveres. De ligger i Værløse, så det kræver selvfølgelig at man ikke ligger i Jylland eller lignende, da den lange køretur nok ikke vil kunne betale sig.
 
De er super gode og meget billige Vi betaler noget der ligner 50 øre for pakningen pr. kuvert. Tilgengæld så behøver vi kun at komme med tomme kuverter, følgebreve og reklame - så pakker de det hele, frankerer det og sender det...
 
Og så lige den rare tanke - de 50 øre pr. kuvert giver tilgengæld nogle mennesker, som ellers i nogle tilfælde ikke har mange chancer på arbejdsmarkedet, noget at stå op til om morgenen. Det giver en rar fornemmelse invendigt...
 
/Jesper
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Super!

Selvom jeg skulle sende en kasse med salgsbreve, kuverter etc. med posten her fra Jylland, er der stadig fidus i at bruge De Handicappedes Kuverteringsbureau. Man sparer meget tid og besvær.

Og når man så overnikøbet støtter en god sag, kan det bare ikke blive bedre. Tak for tippet!

/Carsten
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)