Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min hjemmeside!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal give op fra starten af. Tjen-penge-på-nettet markedet er så mættet at det vil være ekstremt svært for dig at rangere godt. Især med dine egne evner og mangel på samme.

Det er meget bedre du finder en niche du selv er interesseret i. Det kan for eksempel være Hot Wheels og så skriver du på livet løs om Hot Wheels. Lad være med automatisk at lade som om du er ekspert i at tjene penge på nettet bare fordi andre, der har succes med det, skriver om det.

Man hører kun om succeshistorierne, tænk på hvor mange sider der eksisterer med opskriften på at blive rig på nettet, hvor mange af dem tror du reelt tjener over 50kr om måneden selv?

Opgiv det. Du har ikke en chance. Det mener jeg på den bedst mulige måde.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:01

Jeg har prøvet det før, jeg har tjent over 3000 kroner på det, ja der er da mange som ikke tjener så meget. men alle kan jo prøve at lære det.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:07

Hej, mange af jer synes siden er RIGTIG, dårlig.. i stedet for at sidde og svine mig til, kan i så ikke fortælle hvad der skal laves om, for at siden bliver bedre?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:15

Jeg er stoppet med at kommentere på JeppeDeele indlæg, da de er meget useriøse synes jeg.

Ikke for at være negativ ;-)

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 11:25

Hmm. jeg synes den er ret dårlig, faktisk ret amatøragtig..., f.eks. står der et sted 'småkage'  - det er jo ikke julebag du sælger vel ??

Prøv at se på en patent konsulent side  www.eneret.dk  Der er der en klar struktur om hvad et patent er er : Hvem er bag www.eneret.dk  - ydelser - hjælp til patent og så videre.

Så et tip: lur din konkurrenters hjemmesider.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:33

JeppeDeele:

Jeg har prøvet det før, jeg har tjent over 3000 kroner på det, ja der er da mange som ikke tjener så meget. men alle kan jo prøve at lære det.

Med hvilken side har du tjent 3000 kr?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:58

JeppeDeele:

Hej, mange af jer synes siden er RIGTIG, dårlig.. i stedet for at sidde og svine mig til, kan i så ikke fortælle hvad der skal laves om, for at siden bliver bedre?

Vi sviner dig ikke til, men måske har vi været en smule vigende ang. beskrivelsen for hvad der mangler på din hjemmeside..

1. En grafisk profil <- det i sig selv er 100 forskellige ting som jeg ikke gider at gå ind over.

2. Indhold <- Seriøst indhold og ikke ord som kager og andet.

3. Siden skal give en signal af en art som er positiv for de besøgende, det gør den IKKE.

4. Hvem er du siden du kan råde andre til hvordan man tjener penge på nettet, jeg kan også lave sådan en side og udgive mig for at jeg ved en hel masse på området, kom med en beskrivelse af dig selv, måske referencer eller oplevelser af hvad du har gjort tidligere som du har tjent på.

5. Du skal også blive bedre til formulering. Det går jo ikke at man laver stavefejl i hver anden sætning.

Som du kan se kan jeg blive ved, jeg gider dog ikke helt bruge min søndag på at remse jeg ved ikke hvor mange ting din hjemmeside mangler. Har du overvejet at gå ind på dine konkurrenters hjemmesider og se hvad de har gjort? Du skal jo lære fra de andre som allerede er på markedet og som har lidt mere erfaring end dig.

Held og lykke og fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:39

Synes I hvert fald det er imponerende at du for kort tid siden lavede et indlæg hvor du viste at du ikke engang vidste hvordan man fik en hjemmeside på sit domæne.

Nu er du lige pludselig ekspert i at tjene penge på nettet? Det er helt godnat.

Så kan du sige hvad du vil, gode råd har du I hvert fald fået mange af.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har tjent 300 kr skulle du måske tage dig et kursus i at lave hjemme sider. for det ser ikke for godt ud!

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:29

Jeg synes jo ikke, du kan bede om råd om, hvordan din side bliver bedre, når der faktisk ingenting er på siden endnu - det svarer jo til, at vi skal fortælle, hvad der skal være på din side, og hvordan du bygger den op - helt ærligt, det virker altså ikke seriøst. Og - småkager???

Du skriver, at du har gjort det før - altså tjent 3000 kr. - og så forstår jeg det sådan, at du ikke gør det mere, men hvorfor gør du så ikke det?

Hvis du er under 14 år, er det hele mere forståeligt :)

Men ellers held og lykke.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)