Jamen for 100kr er det da en helt ok hjemmeside, man kan nok ikke forvente mere. Hvis jeg var dig ville jeg vente med at lancerer din idé og måske lave noget andet således du kan få lidt kapital. Jeg vil sige at der er mange Amino'er der laver gratis hjemmesider til reference brug eller kan sætte et flot template op for dig for 1000-2000kr ; så får dit projekt helt klart mere vind i sejlene! |
christian_vinther:Har læst det igen, og mener det kan tolkes på begge måder. Menes din version, trækker jeg det selvfølgelig tilbage, og siger pænt undskyld for at have begået en fejl.
Dette ændrer dog ikke budskabet ved mit indlæg :-)
Tak for kaffe Christian Vinter - sagde I unge forresten ikke også det for mange år siden?
Har du set hvad jeg skrev tidligere i tråden? Jeg synes det er øv, når man på folks profil ikke kan se hvem man skriver med.
I samme indlæg skrev jeg, at hvis det viste sig at være en dreng, så fortrød jeg mit allerførste indlæg.
Jeg mener der skal være rum til at en skoledreng er en skoledreng, og at han ikke skal hakses for et barnligt indlæg, som en voksen ville blive det for at skrive det samme.
For at få klarhed, googlede jeg navnet (hov må man sige det?), og fandt en masse finurlige youtube-klip - og det er youtube jeg kalder væsen.
Ad disse omveje fandt jeg ud af, at vi har at gøre med en dreng, og at drengen taler sandt, når han siger at han laver penge på nettet. En voksen regner nok ikke 3000kr. for en indtægt, men for en dreng er 3000kr. fine lommepenge.
Jeg gider faktisk ikke forklare dig mere - for med mine over 50år er jeg kørt træt.