Hjælp til at få lavet visitkort/flyers
Tilmeldt 1. Nov 11
Festinat
Skrevet
08-12-2011 kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er her en som kan hjælpe med at få lavet en ordenlig stak fede visitkort eller flyers til billige penge
jeg har logo osv.
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Hej, Vi kan designe og sørge for tryk til nogle rigtig stærke priser! Smid mig en e-mail på ek@partnerdesign.dk med præcise specifikationer og jeg skal give dig en pris + tidsestimat med det samme. God aften Emil
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Hejsa Prøv min kammerat og grafiker . www.Mendesgrafik.dk han er i opstartsfasen, og vil gerne have nogle referencer så han er skarp på priserne og har en super aftale med et trykkeri. Du kan smide en mail med lidt info om opgaven på grafik@mendesgrafik.dk hils gerne fra Jan og funcenter, så ved han du er en fellow iværksætter :-) Held og lykke med projektet
- Jan
Svar
Event og udlejning virksomhed i Aalborg. Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk
Fra København
Tilmeldt 21. May 11
Rikke David
Skrevet
08-12-2011 kl. 23:16
Svar
Godaften, Jeg giver gerne en pris på din opgave med visitkort og/eller flyers :-) Hilsen fra Rikke
Svar
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Dansk B2B A/S
Skrevet
08-12-2011 kl. 23:18
Svar
Vistaprint.dk Jeg har lige lavet 500 for 60kr. Super nemt.
Svar
Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Tilbud på tryk 1000 A5 flyers på 170g eller 2000 stk. visitkort på 300g 500,- 1-2 dage Tillæg for opsætning 450,- Kontakt Charlotte på www.billigtryksag.dk
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
DESIGN INC.
Skrevet
12-12-2011 kl. 14:34
Svar
Hej,
Jeg kan godt hjælpe dig med noget prof design og tryk til rimelige priser. Skriv en mail til mig mail@design-inc.dk hvis du stadig leder efter hjælp.
Mvh.
Marianne
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
12-12-2011 kl. 14:36
Svar
Hej! - Ellers kan jeg anbefale www.vistaprint.dk - De har leveret til mig en del gange og jeg har været tilfreds hver gang ;-)
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Ja da.
1000 stk, A6 i kraftig papir. (ligesom postkort)
inkl. Grafisk design og levering lige til døren.
1200 kr.+ moms
http://www.twistwork.dk
Svar