Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsiden ændret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.. 

Så er forsiden ændret til noget jeg mener, kunne være blikfang.

Vil gerne høre jeres mening.

www.brandabc.dk 

// Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud, kan godt lide at der er store billeder så emnerne er opdelte. Det er dog som om der er noget med farverne, dine billeder har meget skarpe farver som ikke helt harmonerer med resten. Jeg kan heler ikke se hele billedet i det midterste. Måske en ramme eller noget omkring billederne og så i stedet for den bølge top, så lave den helt vandret, og skriv teksten deri.

Dit sidste billede kan man ikke klikke på, ser ud til den er smuttet :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en ide :)

Billederne er lagt ind som et forsøg på ideen, de skal rettes til med farver osv.
Tror det er en god ide, du har med at lave det vandret. 

Den sidste er smuttet, ja. Sektionen er ikke helt færdig endnu :) Ville bare se, hvordan det så ud - og det ser langt bedre ud med 3 billeder end 2.

Tak for den hurtige respspons :)

// Kim 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve at eksperimentere lidt med farverne, de meget lyse grafiske farver passer ikke så godt til den sorte navigations bar...

Er der nogen grund til at man kan se hvad dag det er? Hvis ikke så fjern det, og hvis du vil have det så lav det til dansk

På kontakt siden ville jeg også skrive Send mail, i stedet for submit

Under referencer er der ikke så meget indhold og derfor meget plads, det ville være rigtig flot med et billede der

Men ellers en fin hjemmeside enkel og overskuelig :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu er det lidt svært at sammenligned med den gamle forside, da jeg ikke har set den..

Men jo billeder er der til for at skabe blikfang, desværre synes jeg at farven oven på billederne hvor teksten står på fylder alt for meget. Samt har i også forskellige font typer på billederne, min personlig mening er at den skal være den samme på alle 3 billeder samt størelsen af den.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)