Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mand tjener 1600 kr om dagen på at samle guld på gaden!

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vis jeg havde taget hver gang jeg ser en guld ring eller computer eller andet der er glemt i toget eller på gaden var jeg mange millionær i dag for jeg er meget ude for om natten og fulde folk er glemsome og glemmer smykker og andre værdi genstande oplever jeg  dog et er sikkert det er ikke lovligt i danmark vis man ikke levere det tilbage det man finder på gaden og andre steder det er jo ikke mine ting

Det synes jeg sgu ikke rigtigt man kan sammenligne. Det man ser i videoen er jo hverken ringe eller computere - men guldstøv som han bruger lang tid på at samle sammen .. Det svarer jo til at aflevere alle 5'ere og 10-kroner man finder på hittegodskontoret, og hvis man gjorde det tror jeg nok de ville kigge ret underligt på én..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

John J:

Er han genial eller er han dum? Hvis jeg f.eks. havde opskriften på en fed forretning og delte den med hele verden, hvor fed ville den så være i morgen?

I regional TV så jeg for nogen tid siden en hjemløs, der påstod, at han tjente 50 - 60.000 kr. om måneden ved at sælge bladet Hus Forbi. Hvor mange vil fremover købe et blad for at hjælpe den "stakkels" hjemløse efter have hørt hans påstand i TV? Talte han sandt, så havde han samtidig "skudt sig selv i foden".

Mvh. John.

hjemløs har normalt høje leve omkostninger mange er jo narkomaner og de stoffer er ikke gratis og der er jo en grund til de er hjemløse og ham i tråd starter tvivler altså det er lovligt også i USA det er jo andres folks guld og sølv ting

jeg misunder dog ikke deres liv som hjemløse det er tragiske den situation de er havnet i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:20

Det kalder jeg, en sand guldgraver.

Syntes det er pænt cool, at han kan samler værdier på gaden :)

Giver lidt inspiration at se ham - syntes jeg.

Mvh.

Kristian L.A

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så forstår jeg iøvrigt heller ikke hvorfor folk lige skal pudse glorien en ekstra gang. Jeg tror det er de færreste der ikke har samlet en 20-50 kr op og puttet dem i lommen - ham her har så bare taget det skridtet videre. Og jeg kan virkeligt ikke se problemet i det..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23

Nicklas Wesche:

Mikael christiansen:

vis jeg havde taget hver gang jeg ser en guld ring eller computer eller andet der er glemt i toget eller på gaden var jeg mange millionær i dag for jeg er meget ude for om natten og fulde folk er glemsome og glemmer smykker og andre værdi genstande oplever jeg  dog et er sikkert det er ikke lovligt i danmark vis man ikke levere det tilbage det man finder på gaden og andre steder det er jo ikke mine ting

Det synes jeg sgu ikke rigtigt man kan sammenligne. Det man ser i videoen er jo hverken ringe eller computere - men guldstøv som han bruger lang tid på at samle sammen .. Det svarer jo til at aflevere alle 5'ere og 10-kroner man finder på hittegodskontoret, og hvis man gjorde det tror jeg nok de ville kigge ret underligt på én..

de kigger altå ikke underligt på mig når jeg samler 10 krone op eller 100 krone op eller finde en lille mønt eller andet giver den videre til hittegods kontoret og for eje mennesket kan den mindste ting have en meget stor værdi som man ikke forstår , men det er kun ejemanden der har den kærlighed til den lille dims og ikke mig som finder det

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:26

Haha!

Genialt - Tager hatten af for ham! :-)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:31

Mikael christiansen:
de kigger altå ikke underligt på mig når jeg samler 10 krone op eller 100 krone op eller finde en lille mønt eller andet giver den videre til hittegods kontoret og for eje mennesket kan den mindste ting have en meget stor værdi som man ikke forstår , men det er kun ejemanden der har den kærlighed til den lille dims og ikke mig som finder det

Så stor en affektionsværdi har jeg svært ved at tro på at en mønt der ingengang er udgået kan have. Men du er et usædvanligt godt menneske, og jeg tager da hatten af for at du gider bruge tid og energi på at aflevere så små beløb på politistationen.

Forresten, får du så også de 10% i findeløn når du afleverer småmønter? Wink

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:31

@Mikael christiansen

Det er jo ikke fordi han stjæler personlige ejendele fra folk. Hvis du f.eks. stjæler en computer, ved du at det er en der står og mangler den i morgen. Her er der tale om så små stykker guld at det kun har en betydelig værdi hvis man samler det, og altså udfører et arbejde, hvilket manden jo gør. Han ser jo heller ikke nogen tabe det, han ved bare at det ligger der.

En gang imellem finder han en diamant til 150 kr. Men tror næppe det er nogen der melder den som manglet hos politiet. Alternativet er jo at det bare bliver liggende på/i fortovet i evig tid.Så synes jeg da det er bedre at han kan finde og sælge det.

Han kan sælge det for 30$ men som han siger kan smykkestederne sælge det til 200-300$. Så hvis det ender tilbage hos dem, kan man vel sige at han har tjent en slags finde løn på 10-15%, hvilket alle kan være glade for. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:31

Mikael christiansen:

hjemløs har normalt høje leve omkostninger mange er jo narkomaner og de stoffer er ikke gratis og der er jo en grund til de er hjemløse og ham i tråd starter tvivler altså det er lovligt også i USA det er jo andres folks guld og sølv ting

jeg misunder dog ikke deres liv som hjemløse det er tragiske den situation de er havnet i

Op med humøret Smile Det  var til sammenligning med at røbe en god forretning i fuld offentlighed.

Mvh. John.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

Kristoffer Føns:

Mikael christiansen:

jeg ville da blive sur vidste jeg fandt min guld ring hos en anden person  men vis det er ok med dig , kan du ikke ligså godt give mig din guld ring til mig vis det er så genialt at tage hvad andre folker taber end at gøre som normalt gør at give det til den person som tabte den guld ring

Hej Mikael,

Jeg har ikke nogen guldring, beklager.

du må da have lidt guld støv eller en 10 krone til overs derhjemme , man ved aldrig hvad man finder hvad der er historien over det man finder  og den lille bitte sten kan betyde meget for dig og nærmeste intet for mig 

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)