Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mand tjener 1600 kr om dagen på at samle guld på gaden!

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Michael R. Gertz:

Så har jeg det egentlig fint med at faste job fra 8-16 hvor jeg dog kun tjæner det halve :D

Men hellere det end at ligge og grave jord og snavs op fra fortovet.

Men vildt nok hvis det er rigtigt.

Og ikke nok med det, så skal han vel heller ikke betale skat? Nogen der ved det?

Hvis ret skal være ret og det var i Danmark vil jeg tro at han skulle indlevere det på hittegodskontoret.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:14

Dennis Drejer (WooX):

Morten Madsen:

Michael R. Gertz:

Så har jeg det egentlig fint med at faste job fra 8-16 hvor jeg dog kun tjæner det halve :D

Men hellere det end at ligge og grave jord og snavs op fra fortovet.

Men vildt nok hvis det er rigtigt.

Og ikke nok med det, så skal han vel heller ikke betale skat? Nogen der ved det?

Hvis ret skal være ret og det var i Danmark vil jeg tro at han skulle indlevere det på hittegodskontoret.

Yes, der er jeg enig. Men som udgangspunkt tænkte jeg nu mere at det jo ér i USA, og om nogen ved hvordan det forgår derovre :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15

Morten Madsen:

Dennis Drejer (WooX):

Yes, der er jeg enig. Men som udgangspunkt tænkte jeg nu mere at det jo ér i USA, og om nogen ved hvordan det forgår derovre :-)

Det ved jeg desværre ikke.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:18

Hej Nicklas
Fedt indlæg og fed historie.
Tager hatten af for nye kreative ideer til at tjene penge.
Godt gået af ham må man sige.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja havde det været i danmark, så havde han først fået en bøde af politiet for ulovlig omgang med hittegods hvorefter at SKAT havde taget hans hus og bil for efterfølgende sende ham en millionbøde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:07

vis jeg havde taget hver gang jeg ser en guld ring eller computer eller andet der er glemt i toget eller på gaden var jeg mange millionær i dag for jeg er meget ude for om natten og fulde folk er glemsome og glemmer smykker og andre værdi genstande oplever jeg  dog et er sikkert det er ikke lovligt i danmark vis man ikke levere det tilbage det man finder på gaden og andre steder det er jo ikke mine ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:45

Haha - det er sgu'da genialt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:57

Kristoffer Føns:

Haha - det er sgu'da genialt.

måske skulle jeg lade være at samle en guld ring op jeg ser en anden tabe give den til den person som tabte den og men putter den i min egen lomme og især vis det er din er det nok ikke så genialt for dig jeg puttet den i min lomme end give den videre til den som tabte guld ringen ,

jeg ville da blive sur vidste jeg fandt min guld ring hos en anden person  men vis det er ok med dig , kan du ikke ligså godt give mig din guld ring til mig vis det er så genialt at tage hvad andre folker taber end at gøre som normalt gør at give det til den person som tabte den guld ring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:06

Er han genial eller er han dum? Hvis jeg f.eks. havde opskriften på en fed forretning og delte den med hele verden, hvor fed ville den så være i morgen?

I regional TV så jeg for nogen tid siden en hjemløs, der påstod, at han tjente 50 - 60.000 kr. om måneden ved at sælge bladet Hus Forbi. Hvor mange vil fremover købe et blad for at hjælpe den "stakkels" hjemløse efter have hørt hans påstand i TV? Talte han sandt, så havde han samtidig "skudt sig selv i foden".

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:12

Mikael christiansen:

jeg ville da blive sur vidste jeg fandt min guld ring hos en anden person  men vis det er ok med dig , kan du ikke ligså godt give mig din guld ring til mig vis det er så genialt at tage hvad andre folker taber end at gøre som normalt gør at give det til den person som tabte den guld ring

Hej Mikael,

Jeg har ikke nogen guldring, beklager.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)