Ja havde det været i danmark, så havde han først fået en bøde af politiet for ulovlig omgang med hittegods hvorefter at SKAT havde taget hans hus og bil for efterfølgende sende ham en millionbøde.
vis jeg havde taget hver gang jeg ser en guld ring eller computer eller andet der er glemt i toget eller på gaden var jeg mange millionær i dag for jeg er meget ude for om natten og fulde folk er glemsome og glemmer smykker og andre værdi genstande oplever jeg dog et er sikkert det er ikke lovligt i danmark vis man ikke levere det tilbage det man finder på gaden og andre steder det er jo ikke mine ting
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
måske skulle jeg lade være at samle en guld ring op jeg ser en anden tabe give den til den person som tabte den og men putter den i min egen lomme og især vis det er din er det nok ikke så genialt for dig jeg puttet den i min lomme end give den videre til den som tabte guld ringen ,
jeg ville da blive sur vidste jeg fandt min guld ring hos en anden person men vis det er ok med dig , kan du ikke ligså godt give mig din guld ring til mig vis det er så genialt at tage hvad andre folker taber end at gøre som normalt gør at give det til den person som tabte den guld ring
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er han genial eller er han dum? Hvis jeg f.eks. havde opskriften på en fed forretning og delte den med hele verden, hvor fed ville den så være i morgen?
I regional TV så jeg for nogen tid siden en hjemløs, der påstod, at han tjente 50 - 60.000 kr. om måneden ved at sælge bladet Hus Forbi. Hvor mange vil fremover købe et blad for at hjælpe den "stakkels" hjemløse efter have hørt hans påstand i TV? Talte han sandt, så havde han samtidig "skudt sig selv i foden".
jeg ville da blive sur vidste jeg fandt min guld ring hos en anden person men vis det er ok med dig , kan du ikke ligså godt give mig din guld ring til mig vis det er så genialt at tage hvad andre folker taber end at gøre som normalt gør at give det til den person som tabte den guld ring