Hey... Jeg har tænkt lidt over hvorfor mit lokale taxa selskab, kan sende SMS beskeder, eller pushe beskeder til mig telefon, som overtager hele min telefon. Jeg har ikke set det gjort fra andre virksomheder. Jeg har ikke signet op til noget og givet dem lov til noget som helst. Men hvad hedder den teknologisk som kan gøre dette uden at modtageren først giver lov? Her kan I se hvorledes det ser ud, når taxaen holder og venter uden foran min dør. På forhånd tak! |
Hvordan kan min lokale taxa pushe beskeder til min iPhone?
|
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Hej Peter, |
Hvordan sender man denne type SMS'er? |
Hej Michael, |
Tak for jeres svar! Jeg har selvfølgelig ringet op fra min mobilos. Men syntes det er underligt de så bare kan pushe beskeder til mig. Og mere underligt andre virksomheder ikke gør det samme. |
Enhver sms-gateway med respekt for sig selv kan tilbyde dette. Så det er ikke noget særligt. Men jeg syntes da at det er en god service at de giver dig besked om at vognen er der. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg har ikke behovet, jeg var bare nysgerig for at finde ud af om det var noget man selv kunne gøre fra sin telefon, hvilket jo kunne være lidt spas. Virker det også på Android telefoner? |
Uden tvivl - det er heller ikke det jeg sætter spørgsmåls tegn ved. Syntes bare det er underligt ikke flere bruger det - og endnu mere underllgt - at en fremmede uden godkendelse kan overtage skærmen på min telefon. |