Dbk og de andre grossisten er slet ikke interesseret i at handle med dig. For de kan ikke lide der kommer andre end bog&ide på markedet. De hader internettet og de hader at der er andre der kan sælge bøger. Boghandlere og den branche er så gennemsyret af karteller og frygt for konkurrence. Jeg synes du skal se dig om i Sverige. Der findes masser af grossister der gerne sælger danske bøger til Danmark. Og i Sverige er bogpriserne frie og ikke styret af nogle få i kartellet. Det er en god ide du har. Drop den spade der ikke kan se en god forretning og muligheder. Han er jo netop en lyseslukker. Kig efter andre. Mvh Jesper |
Weltström:Jeg synes du skal se dig om i Sverige. Der findes masser af grossister der gerne sælger danske bøger til Danmark. Og i Sverige er bogpriserne frie og ikke styret af nogle få i kartellet.
Det lyder som en interessant idé! Men jeg har svært ved at finde nogen, da jeg ikke forstår særligt meget svensk. Hvis du kender nogle, vil jeg være meget interesseret i links :)