Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Spørgsmål til den garvede.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg overvejer at lave en affiliate side, pris-billig.dk, hvor jeg vil have en masse underdomæner, som f.eks. pris-billig.dk/billig-forsikring og mange andre. Jeg har dog et spørgsmål når det kommer til SEO. Kan siden pris-billig.dk/billig-forsikring godt komme højt i google ved søgeordene "billig forsikring"? Når jeg skal lave linkbuilding til denne side, vil det så også gavne underdomænerne (som egentlig er dem jeg vil have frem i søgemaskinerne) hvis jeg opretter siden pris-billig.dk i forskellige linkkataloger osv. :-)

Hilsen

AHansson

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Jeg vil ihvertfald råde dig til at linkbuilde på linkkataloger. Det er en lille procent du får u af det, men jo flere du  tilmelder, jo bedre.

Linkbuilding er Linkbuilding.

Du kan tilmelde dig til mit linkkatalog, linkdog.dk :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 22:08

Hej Hassan Aziz.

Det vil jeg gøre, tak :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:18

Jeg kan se du har tilmeldt din side :)

Tak!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 22:31

Tak for svaret Mikael, det vil jeg kigge nærmere på! :) 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:38

AHansson:

Jeg overvejer at lave en affiliate side, pris-billig.dk, hvor jeg vil have en masse underdomæner, som f.eks. pris-billig.dk/billig-forsikring og mange andre. Jeg har dog et spørgsmål når det kommer til SEO. Kan siden pris-billig.dk/billig-forsikring godt komme højt i google ved søgeordene "billig forsikring"?

Ja

AHansson:

Når jeg skal lave linkbuilding til denne side, vil det så også gavne underdomænerne (som egentlig er dem jeg vil have frem i søgemaskinerne) hvis jeg opretter siden pris-billig.dk i forskellige linkkataloger osv. :-)

Ja, linkbuidling til forsiden gavner også undersidernes placeringer i søgeresultaterne. Linkkataloger derimod er en død fisk og har været det det seneste års tid...så dem behøver du ikke at bruge tid på.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:14

Peter1982:

AHansson:

Jeg overvejer at lave en affiliate side, pris-billig.dk, hvor jeg vil have en masse underdomæner, som f.eks. pris-billig.dk/billig-forsikring og mange andre. Jeg har dog et spørgsmål når det kommer til SEO. Kan siden pris-billig.dk/billig-forsikring godt komme højt i google ved søgeordene "billig forsikring"?

Ja

AHansson:

Når jeg skal lave linkbuilding til denne side, vil det så også gavne underdomænerne (som egentlig er dem jeg vil have frem i søgemaskinerne) hvis jeg opretter siden pris-billig.dk i forskellige linkkataloger osv. :-)

Ja, linkbuidling til forsiden gavner også undersidernes placeringer i søgeresultaterne. Linkkataloger derimod er en død fisk og har været det det seneste års tid...så dem behøver du ikke at bruge tid på.

Hvis man har tiden til det kan man sagtens bruge linkkataloger som et supplement til sine backlinks.

Linkkataloger blev rigtigt nok dømt ude på et tidspunkt, men en hel del er tilbage i SERPS igen. Den gode Søren Rissager har en liste med indekserede linkkataloger her http://www.semoblog.com/tilfoej-link/

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 06:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et godt link struktur på din engen side er guld. Blog om emner som omhandler din hjemmeside. Og linkbuild på forskellige sider/forrumer som også omhandler samme emner som dit, dette vil give bedre end linkkatalogerne.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 09:15

Tak for svarene. Det vil jeg lige have i mente, når jeg skal begynde på linkbuildingen. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)