Jeg har fået udviklet et produkt. Som har en række egenskaber. Har læst om sager hvor fødevarestyelsen hænger en virksomhed ud fordi de er tilmeldt som kosttilskud og har markedsført produktet som en energi drik. Det kan nemlig være ret forvirrende når man ikke helt ved hvilken kategori produktet høre under. Da der jo er flere fordele. Har lavet en tekst og er nu i tvivl om hvad der egentlig må stå. For vi har jo dokumention fra dvs. forskning. Men det betyder vel ikke at vi bare må skrive det? Jeg har egentlig et okay forhold til fødevarestyrelsen men jeg er lidt bange for at spørge dem. For der er jo ingen som tør tage et ansvar og så siger de oftes "nej" for ikke at love for meget. Tror det er lettere bare at have styr på det og så smække dokumentation på bordet. Hvis de kræver det. Nogen som har en viden indenfor dette område?
|
jimbo110:For der er jo ingen som tør tage et ansvar og så siger de oftes "nej" for ikke at love for meget.
Sikke da noget sluder, for deres begyndelser skal altid kunne begrubes udfra den pågældende lovgivning.
Ravn