Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Nyt logo for $5 via fiverr.com

Side 5 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kim Dolleris:

Prostitution fra grafikerens side, dobbeltmorale fra den danske virksomhed der bruger servicen side.

:) Kim

Velkommen til vores (SPAMfighters) verden.
Vi sælger software i konkurrence med alle leverandører i hele verden, uanset om de betaler med ris og vand.
Så skynd dig at blive dygtigere og bedre til at sælge dig selv, for det her er kun starten.
Og der er mange steder folk er mere end glade for 5$, for det giver dem mad i flere dage.
Sluserne er åbne og de lukker aldrig igen.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:43 | Låst

Kim Dolleris:

Prostitution fra grafikerens side, dobbeltmorale fra den danske virksomhed der bruger servicen side.

Spændende diskussioner der kom ud af min post Smile

Dobbeltmoralsk, det er måske lige hårdt nok - Vi træffer jo alle valg mellem billig vs dyrt, økologisk vs ikke økologisk,  templates vs bestille et custom design osv.

Selvfølgelig er det lidt surt at være i branchen og se at andre tilbyde konkurrende services til $5 - men fakta er at vi stort set alle er i konkurrence med nogen - Løsning er at skærpe egen profil/ydelse så man er attraktiv nok for "nogen" - og forhåbentlig mange nok til at leve af det  

• Som relativt nystartet webshop med økologisk make-up og kosmetik må jeg priotere mine investeringer - derfor er fiverr et godt bud på at få lavet nogle ting der er ok, uden nødvendigvis at være super deluxe.

Mit alternativ var at leve med det gamle logo der blot har været en nødtørftig tilpasning af et billed fra en template.
    Så at gå fra   til detteer for mig en klar forbedring.

• Jeg har ikke gjort mig de store tanker om der bruges lovlig software.
    Min erfaring er at de fleste rykker fra freeware/piratware til betalt software hvis man begynder at have lidt succes/vedvarende arbejde inden for et område. 

• Det samme gælder for pris, at den går op med erfaring/ry så langt markedet kan bære - så på den måde har jeg ok samvittighed med de 5$

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:53 | Låst

Martin Thorborg:

Kim Dolleris:

Velkommen til vores (SPAMfighters) verden.
Vi sælger software i konkurrence med alle leverandører i hele verden, uanset om de betaler med ris og vand.
Så skynd dig at blive dygtigere og bedre til at sælge dig selv, for det her er kun starten.
Og der er mange steder folk er mere end glade for 5$, for det giver dem mad i flere dage.

De bedste hilsner

Martin

ENIGE!!!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:59 | Låst

Martin Thorborg:

Ok det er bare super fedt at sluserne er åbne :-) Jeg håber virkelig at de Danske virksomheder (i sær de grafiske, nu hvor det er dem vi diskuterer om) kan få øjnene op for sites som fiveer og være mere konkurrence dygtige i det her globaliserede marked.

Men alting skal bare være så pisse dyrt herhjemme.

Læste lige din artikel på computerworld og det for en til at se i lyset, at det Danske marked skal tilpasse sig resten af markedet og det er der udfordringen kommer for det er ikke nogen nem opgave som jeg slet ikke har løsningen på. Men noget skal der ske snart hvis vi som nation skal tjene penge.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er egentlig også lidt morsomt.
Mange af de samme mennesker der er Åhhh så flinke ved de stakkels folk i ulandende og vi skal huske at hjælpe alle osv.. Men når de så tager et initiativ, starter en virksomhed og begynder at sælge deres produkter og services til en pris de fint kan leve for, så er fanden løs. For de skal fandemig arbejde til den løn vores fagforening har sat og hvad bilder de sig ind osv...

Nej kære venner, U-landende kommer buldrende på fuld drøn og ikke mange brancher går fri.
Så det er nu skills skal pusses af og branded skal styrkes. For selvfølgelig kan man stadigvæk sælge logoet til 10.000 kr. og derover, men man skal kunne argumentere for det, have masser af referencer og være pisse dygtig.

Og stop så det klynk og vær glad for at folk der før har levet i armod, nu kan få sig en god tilværelse...

De bedste hilsner

Martin

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:13 | Låst

Sådan. BUM BUM

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Det er egentlig også lidt morsomt.
Mange af de samme mennesker der er Åhhh så flinke ved de stakkels folk i ulandende og vi skal huske at hjælpe alle osv.. Men når de så tager et initiativ, starter en virksomhed og begynder at sælge deres produkter og services til en pris de fint kan leve for, så er fanden løs. For de skal fandemig arbejde til den løn vores fagforening har sat og hvad bilder de sig ind osv...

Nej kære venner, U-landende kommer buldrende på fuld drøn og ikke mange brancher går fri.
Så det er nu skills skal pusses af og branded skal styrkes. For selvfølgelig kan man stadigvæk sælge logoet til 10.000 kr. og derover, men man skal kunne argumentere for det, have masser af referencer og være pisse dygtig.

Og stop så det klynk og vær glad for at folk der før har levet i armod, nu kan få sig en god tilværelse...

De bedste hilsner

Martin

Hvad vil du så sige til hvis en fra et u-land kopiere spamfighter 100%? og kan sælge det hele til det halve.

Er det så bara noget man skal acceptere pga. U-landene kommer hvor ophavsret måske ikke er eksisterende eller bliver håndhævet.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:19 | Låst
Jamen vi er da helt enige om at konkurrencen nu er global - og ikke national. Men danske virksomheder vil jo gerne sælge deres varer til de 'rigtige' priser og til danskere, ik? 

Jeg kan ikke, på prisen, konkurrere med knægte i asien (eller andre lavlønsamfund). Men det har jeg eller ikke noget problem med. Jeg synes bare at det er en kedelig tendens og ærgeligt at se hvordan man kan prædike 'køb dig ud af finanskrisen' etc til forbrugeren når selv samme bliver fyret fordi hans arbejde går til lavsbydende udenlands.

Og jo jeg synes det er 'prostitution' og mangel på faglig stolthed at sælge tilsyneladende godt håndværk til 25 kr. Vær opmærksom på at det IKKE kun er folk fra asien derinde.

Det kunne jeg selvfølgelig godt lige have penslet ud - istedet for den ene tømmermændssætning... Beklager! (og tak for strafstjernene)  :)

Når det så er sagt skal jeg ikke gøre mig til moralens vogter - har da selv brugt fiver et par gange. Det er et godt koncept!
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:22 | Låst

Àsgeir Gunnarsson:

Hvad vil du så sige til hvis en fra et u-land kopiere spamfighter 100%? og kan sælge det hele til det halve.

Er det så bara noget man skal acceptere pga. U-landene kommer hvor ophavsret måske ikke er eksisterende eller bliver håndhævet.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Nu er det jo ikke helt dét, han siger.  Men der findes tonsvis af antispam produkter og jeg er overbevist om, at Martin er klar over at der en dag kan komme et produkt fra Indien der koster en tredjedel og som måske endda kan det samme eller mere.

Det handler om arbejdskraft og kompetence. F.eks. en der kan finde ud af at programmere, en der kan finde ud af at sidde og lægge varer i en webshop og alle mulige andre ting. Et eksempel kunne være en fra Rumænien som typisk kan klare sig med en indtægt på 5000 kroner om måneden. Han kan være præcist lige så god til at lave noget, som du og jeg kan - han skal bare kun have 30 kroner i timen. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:26 | Låst

Kim Dolleris:
Jamen vi er da helt enige om at konkurrencen nu er global - og ikke national. Men danske virksomheder vil jo gerne sælge deres varer til de 'rigtige' priser og til danskere, ik?

Jeg er egentlig ligeglad med om det er danskere der køber mine produkter. Egentlig ville jeg hellere have det var penge fra udlandet, så laver jeg jo pludselig en eksport og bidrager til landets inkomst snarere end skubben rundt på de penge der allerede er her. 

Kim Dolleris:
Og jo jeg synes det er 'prostitution' og mangel på faglig stolthed at sælge tilsyneladende godt håndværk til 25 kr. Vær opmærksom på at det IKKE kun er folk fra asien derinde.

Jeg har købt en Fiverr gig. Han var utrolig dygtig go jeg har siden købt noget af ham til væsentligt højere beløb, men som jeg jo med glæde betaler for et godt stykke arbejde. Altså, han har markedsført sig via Fiverr.  "Her kommer jeg! Se hvad jeg kan!"-agtigt.  Det har jeg ikke noget problem med.  Hvad med dem, som på Amino tilbyder folk at lave et gratis design eller noget meget billigt for at få referencer - prostituerer de sig også? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 5 ud af 11 (106 indlæg)