Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sætter jeg gang i salget på i min nye webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino'er 

jeg har tilbage i oktober måned oprettet min virksomhed Nixi, hvor jeg sælger tøj, sko og accessories til kvinder, på nettet.. jeg har siden oktober arbejdet på en webshop og har imellemtiden solgt mine varer via bla facebook. Men nu hvor min webshop (www.nixi.dk) er færdig, vil selvfølgelig gerne have at folk køber via shoppen.. min webshop stod klar i lørdags (jeg ved godt at det kun er tre dage siden) men jeg har IKKE solgt varer via shoppen endnu.. 

her er mine spørgsmål til jer:

- hvordan sætter jeg gang i mit salg via min nye webshop?

- har i gode råd til hvad jeg kan gøre?

- er der noget jeg skal være opmærksom på??

Som sagt så har jeg solgt en del varer på facebook, og har oprettet en fan-side (også på facebook) hvor jeg nu kører konkurrencer og opdatere løbende folk mht fx nye varer, tilbud osv (sådan som andre virksomheder også gør).

jeg har fået feedback på mit arbejde og folk mener at det flot tøj til rimlige priser og god service. og mht webshoppen så synes folk at den er brugervenlig og nem at navigere i.. så der burde ikke være noget problem med dette. i må meget gerne tage et kig og give mig feedback  www.nixi.dk 

På forhånd mange tak :)

mvh Heba Al-Mersal v/Nixi

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:46

3 dage er ikke særlig lang tid. Husk at sætte Google Analytics på din webshop, så du kan tjekke hvornår dine besøgene sprænger fra (og om du overhovedet får besøgende). Du kan ikke få salg, hvis du ikke får besøgende. Google har smidt en masse 650 kroners kuponer ud på nettet via deres Google Engage program. Sæt dig ned og læs en masse om Google AdWords. Der er mange som bruger Google AdWords til at skabe salg i deres webshop især i starten. 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:01
Hej....

Jeg har kigget lidt rundt på din side. Måske skulle du overveje et større udvalg hvis muligt, så syntes jeg du skal gøre lidt mere ved dine beskrivelser af produkterne. Nu pøvede jeg bare at klikke på en tilfældig halskæde, hvor teksten under beskrivelse bare var smykkes navn. Der syntes jeg du skulle skrive lidt om hvilke materiale smykket er lavet af osv. det virker mere professionel.

Det var lige lidt fra mig :)

Mvh
Tim
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21

aktivere linket i jeres fodnoten i jeres indlæg http://www.nixi.dk

få mere social på siden google plus og gerne en twitter side

få lille intro tekst forsiden google elsker tekst

få videoer på siden det giver meget især gode videoer

få skrevet artikler ud presse medels ud i er på kommet ud

skriv og bloggen løs på siden

gennemgå konkurrenter med links service såsom en tjeneste som denne her http://www.opensiteexplorer.org/ få links samme steder fra

giv den fuld energi iværksættere passion i at videre formidle jeres produkt

Lidt ekstra tips

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:55

Hej Heba.

Min kommentar er henvendt imod den markedsføring du fører på Facebook. Jeg er selv en aktiv bruger af Facebook, og har 'liket' en side eller to vedr. mode. Heriblandt er:

Jeg er klar over at BlogMyStyle er en mode-blog, hvorimod resten designer og sælger tøj igennem en web-shop. Men min generelle observation er, at disse sider ofte kører et tæt samarbejde - eksmepelvis hørte jeg om både B/Dope og LABFORUM fra BlogMyStyle ;)

Jeg kan se du også kører nogle konkurrencer, dette vil jeg på det kraftigste anbefale dig at blive ved med! Hvert delte billede er endnu en potentiel fan, og et potentielt salg.
Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 09:02

Hej Heba

Jeg kan godt forstå din frustration og håber snart du får en masse salg på din webshop!

I dag er udbuddet af webshops så stor, at mulighederne er mange og derofor kan man ikke regne med, at kunderne finder dig - det er DIG der skal finde dem... Dertil vil jeg give dig ret i, at du skal fortsætte med at være aktiv på din facebook fanside, og blive ved med at oprette konkurrencer og holde dine fans opdateret med diverse nyheder og tips.

Men du kan gøre endnu mere. Jeg vil forslå dig at starte med 3 ting...

1) Google AdWords: Det kræver lidt økonomiske midler, men er tilgængæld det mest effektive i opstarten af en webshop, så pengene er godt givet ud.
2) SEO: Søgemaskineoptimering der får dig til tops på bl.a. Google søgninger, og dermed gør dig endnu mere synlig for dine kommende kunder.
3) Affiliate annoncering: Du skal gøre opmærksom på din eksistens og ved at annoncere (få lavet et par banner-annoncer) på relevante netværk kan du opnå det. Det gode ved affiliate annoncering er eksempelvis, at du KUN betaler for et klik på én af dine annoncer, hvis klikket fører til et salg på din shop.

Virkningen vil klart være mest fordelagtig hvis du benytter dig af så mange markedsføringsmidler som muligt!

Her har jeg skrevet lidt om SEO og AdWords:

http://www.imeno.dk/soegemaskineoptimering  

http://www.imeno.dk/google-adwords 

Håber du kan bruge mit indlæg til at få succes med din nye webshop...

Mvh

Søren Lander

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:19

Hejsa..

Som andre også har skrevet det, så er 3 dage altså ikke særlig lang tid.

Ud over at sprede og reklamere for din side på de forskellige sociale kanaler på nettet så kunne du også gøre din side lidt mere troværdi..

Lav en info side om din virksomhed, hvem er du/i? hvad står i for har i et CVR nummer osv..

Dit sortimang skal også gøres større, nu gik jeg for sjovt in på bestilling af nogle røde sko, for det første har du kun størrelse 37, og også kun 1 par. Kan godt forstå du lige er startet op, men nogle gange skal der mere på bordet, nogle gange skal man bare tage chance, brug penge for at tjene penge..

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 21:39

hej.

mange tak for jeres kommentarer og feedback :)  jeg har lavet rettelser på min webshop, så beskrivelse af varene skulle være iorden nu.. jeg arbejder på at få et større varelager med dybere og bredere sortiment. det kræver dog bare en masse penge, men det kommer :) 

jeg kan se at jeg skal igang med at undersøge en masse ting for at forbedre min webshop og få gang i salget.. 

endnu en gang tak for jeres hjælp :)

mvh heba  

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:09

Du skal også bruge lidt tid på at optimere din shop, det er lige meget hvor stort dit varelager er vist ikke dine kunder konvatere pga manglene optimering. Fx ville det pynte rigtig meget hvis du på din forside viste at du tog imod div betalings kort. ( hvis du vel og mærke at det, ellers burde du ) 

Der er alt for meget jeg skal ta stilling til når jeg vil købe en vare, enten skal jeg købe som gæst eller oprette en bruger ? hvorfor Lad mig da så hurtigt som muligt komme frem hvor jeg kan udfylde mine kontakt oplysninger og få betalt. 

Jeg syntes du skal prøve at læse nogle af div E-boger om E handel, rigtig mange kan hentes i en light varsion ( Gratis men meget for kortet ) der kan du ihvertfald få rigtig mange gode råd og ideer.

Som de andre har sagt er 3 dage jo ikke så meget så roligt nu ;-) 

Men ja gør evt som de andre har forslået lave gode videoer så du kommer på youtube også, evt så begyndt også at bruge Truspilot.dk så kan dine kommende kunder også se at du har en god shop ;-) 

Men kort fortæt få styr på det optimeringen og så lav alt det merkesføring som du selv kan lave. inden du begynder at bruge penge på adwords mm.

Håber du kan bruge dette til noget selvom det måske står lidt rådet ;-)

Rigtig god fornøjelse 

de bedste hilsner 

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)