hej amino'er jeg har tilbage i oktober måned oprettet min virksomhed Nixi, hvor jeg sælger tøj, sko og accessories til kvinder, på nettet.. jeg har siden oktober arbejdet på en webshop og har imellemtiden solgt mine varer via bla facebook. Men nu hvor min webshop (www.nixi.dk) er færdig, vil selvfølgelig gerne have at folk køber via shoppen.. min webshop stod klar i lørdags (jeg ved godt at det kun er tre dage siden) men jeg har IKKE solgt varer via shoppen endnu.. her er mine spørgsmål til jer: - hvordan sætter jeg gang i mit salg via min nye webshop? - har i gode råd til hvad jeg kan gøre? - er der noget jeg skal være opmærksom på?? Som sagt så har jeg solgt en del varer på facebook, og har oprettet en fan-side (også på facebook) hvor jeg nu kører konkurrencer og opdatere løbende folk mht fx nye varer, tilbud osv (sådan som andre virksomheder også gør). jeg har fået feedback på mit arbejde og folk mener at det flot tøj til rimlige priser og god service. og mht webshoppen så synes folk at den er brugervenlig og nem at navigere i.. så der burde ikke være noget problem med dette. i må meget gerne tage et kig og give mig feedback www.nixi.dk På forhånd mange tak :) mvh Heba Al-Mersal v/Nixi |
3 dage er ikke særlig lang tid. Husk at sætte Google Analytics på din webshop, så du kan tjekke hvornår dine besøgene sprænger fra (og om du overhovedet får besøgende). Du kan ikke få salg, hvis du ikke får besøgende. Google har smidt en masse 650 kroners kuponer ud på nettet via deres Google Engage program. Sæt dig ned og læs en masse om Google AdWords. Der er mange som bruger Google AdWords til at skabe salg i deres webshop især i starten.