Hey alle sammen nu har min kammerat og jeg lanceret vores første Affiliate site. Men vi har rodet lidt med google adwords og ordnet en masse meta tags osv. på vores site. Dog søger vi at komme mere frem på en masse søgeord og ligge godt på google både sponsoret og den gratis del.
er der nogen som kan hjælpe og evt skrive hvad i tager for at få en placeret godt på google eller hvad man kan gøre.
er der nogen som kan hjælpe og evt skrive hvad i tager for at få en placeret godt på google eller hvad man kan gøre.
Hej Niclas & Martin
Det er svært at give en konkret pris på det i efterspørger, når man ikke kender jeres ambitionsniveau ordentligt endnu, men jeg vil gerne tage en snak med jer, om hvad vi i KompetenceKanalen kan tilbyde jer. Så kan vi se om vi kan finde en løsning der matcher jeres tænkte budget og se om vi kan finde en god løsning til jer :)
I kan enten smide mig en PB, eller skrive en mail på thomas@kompetencekanalen.dk
Nu er jeg normalt ikke typen der hænger andre aminoer ud, men jeg kender et lortetilbud, når jeg ser det...kvaliteten i de links i får vil sandsynligvis være lidt ligesom denne profilbeskrivelse