Jeg skal have lavet en flot og professionelt udseende banner for en kunde på 292x200 pxl - og gerne så hurtigt som muligt - tekst, billeder og logo er klar - så giv mig en pris og et bud på, hvornår du kan have første udkast klar - du skal være villig til at lave rettelser til kunden er tilfreds indenfor den aftalte pris.
Jeg kan ikke lave dig et banner men jeg vil gerne anbefale dig Alexander som kan. Jeg fik et banner lavet af ham og jeg var meget tilfreds og glad for det arbejde han puttede i at lave det. Det var et forslag fra mig hvis du vil "holde det Amino" og hyre en dygtig grafiker til det! ;-)
Jeg har måske udtrykt mig uklart - jeg ved godt, der er mange dygtige grafikere derude - men da jeg har brug for hjælp meget hurtigt har jeg brug for en pb omkring pris og deadline for første udkast. Jeg skal nemlig ikke bare finde den bedste - jeg skal finde den bedste, der kan hjælpe mig NU :)
reklamebanken vil gerne lave dine banner, men vi vil gerne lige vide hvad det skal være for nogen banner, er der snak om flach banner, eller bare simpel billedbanner.