Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af webshop - Flere besøg & kunder.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak for dine gode punkter. Jeg har gjort teksten lidt større og det ser jeg nu er utroligt vigtigt.
dertil har jeg også gået igang med at tilføje disse interne links, så nogle af mine sider indeholder links til andre sider.
Nu må jeg ud og finde en der kan lave nogle flotte "mellemsider" til min webbutik, så jeg kan få dette på plads og samtidig få tilføjet nogle overskrifter > tekst og underskrifter hvor det nu er muligt, da jeg ikke har så meget "forum", men mere produkter.

Mvh Mick

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:31

Mick Jensen:

Vi vil pt. bruge online annoncering/reklame da vi ikke mener at fysisk reklame vil hive så mange besøg/kunder hjem, grundet offline reklame ikke skaber meget online salg?

Er DU en af de personer som har optimeret din egen/andens webshop til flere salg så kontakt mig gerne med foreslag til dette.

Alle råd inde for, design, optimering, besøg /konvetering, reklame annonce, stavefejl osv. tager jeg gerne imod?

Hej Mick.

Der er en benhård branche du beskæftigere dig med og man er nødt til at se lidt på, hvilket shops du skal tage din "andel" af kunder fra. Og ser man på dine 4-5 umiddelbare nærmeste konkurrenter, så bliver det svært at fravriste dem kunder. Det største problem på din shop er forsiden - den er simpelthen for kedelig og uinspirerende. Jeg mangler en wow-effekt hvor jeg har lyst til at blive på din side og se mere.  

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 15:28

Hej Mick

Grundlæggende tror jeg på, det i længden handler om at optimere sin markedsføring (produkter/priser/promotion/placering) ift. det markedets efterspørgsel - vel at mærke et marked, der er evigt omskifteligt. Men for at konkretisere, hvad jeg mener + give dig et helt konkret værktøj, vil jeg gerne vise dig denne korte video:

God arbejdslyst Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)