Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af webshop - Flere besøg & kunder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har læst tips og råd, annoncer, optimerings muligheder og været rundt på google, men søger nu lidt hjælp fra det pålidelige Amino.

Webshop: www.petparadise.dk

Der er nu et gennemsnit på 30-40 besøgende pr. dag, men dette er efter vi har oprettet Google annonce, Facebook annonce, og lidt reklame på hunde-forum og kattegalleri.dk

• Google annonce: Adwords, fungere, men da mit buget er begrænset har jeg ikke mulighed for at smide flere tusend efter dette lige Pt. Men den er Aktiv.
  • Facebook annoncen er aktiv og dette medvirker til vi holder vores 30-40 besøg hver dag. Men meget lavt konveterings %.
  • Ændret små ting på webshoppen som: fragt pris, synlig kurv, kontakt info, chat, fjernet personlig tekst, testet købs procedure, kunde oprettelse, nem produkt menu, overskueligt design.
  • Priserne er konkurrence dygtige og vi har en stor del varianter faver/størrelse af hvert produkt.
  • Vi har indhentet tilbud på Banner anoonce fra Hundegalleri.dk, men da vi har udregnet deres tilbud til 41xx visninger pr dag, er vi kommet i tvivl om vi skal ofre penge på dette. Vi kan se at vores facebook annonce har flere visninger og der betaler vi pr. CPC. - dertil er hundegalleri jo 100% tilegnet vores kundekreds. Nogen foreslag eller erfaring herfra?

Vi vil pt. bruge online annoncering/reklame da vi ikke mener at fysisk reklame vil hive så mange besøg/kunder hjem, grundet offline reklame ikke skaber meget online salg?

Er DU en af de personer som har optimeret din egen/andens webshop til flere salg så kontakt mig gerne med foreslag til dette.

Alle råd inde for, design, optimering, besøg /konvetering, reklame annonce, stavefejl osv. tager jeg gerne imod?

Med Venlig Hilsen
Mick K. Jensen
www.PetParadise.dk

Er www.PetParadise.dk Presentabel & Gennemskuelig?

• Ja - Presentabel / Gennemskuelig (0%)
  • Ja - Presentabel (0%)
  • Ja - Gennemskuelig (0%)
  • Nej ikke Presentabel / Gennemskuelig (60%)
  • Nej ikke Presentabel (40%)
  • Nej ikke Gennemskuelig (0%)
  • Nej - Andre negative ting (0%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:36

Hej Mick

Det er ikke et forslag til optimering af din shop - men måske kan du få lidt mersalg ud af min hjemmeside?
http://www.amino.dk/forums/t/144497.aspx

(Jeg prøvede at skrive en PM til dig - det virker sådan lidt spamagtigt at gøre opmærksom på min egen tråd i din tråd. Men det har du slået fra... Så nu spammer jeg din tråd alligevel.   Wink  )

Smile     Rie

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mick

Du har et seriøst DC problem.

Din demo shop/url er indekseret i Google. http://2749330.shop16.dandomain.dk/shop/hunter-aspen-hundeseng-1833p.html

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 16:37

Hej Martin,

Jeg har siden igår siddet og prøvet at finde ud af hvordan jeg får dem fjernet, men desværre kender jeg ikke til rigtigt til: 301 redirect og Robots.txt
Derfor er det noget af en udfordring jeg har fået.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24

Mick Jensen:

Hej Martin,

Jeg har siden igår siddet og prøvet at finde ud af hvordan jeg får dem fjernet, men desværre kender jeg ikke til rigtigt til: 301 redirect og Robots.txt
Derfor er det noget af en udfordring jeg har fået.

jeg kan godt se det ikke er let for dig , for siden er oveni nede lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 20:30

Hej Mikael,
Sådan, nu er der tilføjet robots.txt og afventer blot google bliver opdateret.
Ellers ingen feedback eller kritikt fra alle de amino brugere der har været inde og kigge?
Huh?

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 20:45

Jeg vil godt hjælpe dig lidt med et par ting, som kunne forbrederes...

Undgå at bruge centret på din side. Det vil hjælpe dig med at gøre den mere gennemskueligt.

Så ville jeg også undgå at bruge Times New Roman i din menu og på din side... Den er ikke så nem at læse.

Hold dig evt. verdana, arial og andre sans-serif fonte.

Håber det kan hjælpe dig lidt på rette spor

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41

Interne links

der er ikke arbejdet med interne links hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette kerne ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord, det  er på amino.dk en wiki side ,men kan også laves som almenlige sider som en ordbog som du linker interne til på selve siden

Overskrifter

der er ikke rigtigt brugt h1 siden det er en overskrifter og h2 h3 og måske h4 dette gør siden mere overskuelige og viser hvad der er vigtigt påsiden

skrift størrelsen

skrift størrelsen alt for småt 7,5 betingelsen siden og nogle andre steder meget småt svær at læse, lave det standard 11-12 som er på de fleste hjemmesider forsiden

forsiden

Frem med enkle produkter der top sælger derved ses hurtigere det er en webshop

kontakt siden

Lav en kontaktformular der på profil siden , derved lettere at kontakte dig

social aktive

fremme med google plus facebook side twitter side

info produkter

Frem med alt hvor mange proteiner , fedt ,kulhydrater,mineral , vitaminer ,der er

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 21:51

Hej Mikael,

Okay, gode forslag

Kan se jeg skal have lavet nogle interne links, feks. lave mellemsider hvor jeg beskriver undergrupperne med billede og hyperlinks videre til de rigtige side, så man ikke behøver vælge i menuen, og dermed får også flere billede af specefikvare vare ind.

Hvad mener du med følgende: ikke rigtigt brugt h1....og  H2 H3 ?
Overskrifter
der er ikke rigtigt brugt h1 siden det er en overskrifter og h2 h3 og måske h4 dette gør siden mere overskuelige og viser hvad der er vigtigt påsiden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09

Mick Jensen:

Hej Mikael,

Okay, gode forslag

Kan se jeg skal have lavet nogle interne links, feks. lave mellemsider hvor jeg beskriver undergrupperne med billede og hyperlinks videre til de rigtige side, så man ikke behøver vælge i menuen, og dermed får også flere billede af specefikvare vare ind.

Hvad mener du med følgende: ikke rigtigt brugt h1....og  H2 H3 ?
Overskrifter

H1 overskrift og så tekst

nu er siden mere overskuelige starter med grund emme og under emme har overskrifter let og hurtigt se det under emme man ønsker at læse om

underoverskrifte h2

jo der kan arbejdes med seo på siden så besøgene kan stige

underoverskrifter under igen h3

mindre vigtigt med husk også de andre ting

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)