Hej Alle, Jeg har læst tips og råd, annoncer, optimerings muligheder og været rundt på google, men søger nu lidt hjælp fra det pålidelige Amino. Der er nu et gennemsnit på 30-40 besøgende pr. dag, men dette er efter vi har oprettet Google annonce, Facebook annonce, og lidt reklame på hunde-forum og kattegalleri.dk
Vi vil pt. bruge online annoncering/reklame da vi ikke mener at fysisk reklame vil hive så mange besøg/kunder hjem, grundet offline reklame ikke skaber meget online salg? Er DU en af de personer som har optimeret din egen/andens webshop til flere salg så kontakt mig gerne med foreslag til dette. Alle råd inde for, design, optimering, besøg /konvetering, reklame annonce, stavefejl osv. tager jeg gerne imod?
Er www.PetParadise.dk Presentabel & Gennemskuelig?
|
Hej Mick
Det er ikke et forslag til optimering af din shop - men måske kan du få lidt mersalg ud af min hjemmeside?
http://www.amino.dk/forums/t/144497.aspx
(Jeg prøvede at skrive en PM til dig - det virker sådan lidt spamagtigt at gøre opmærksom på min egen tråd i din tråd. Men det har du slået fra... Så nu spammer jeg din tråd alligevel. )
Rie