Ib! Henrik er altså ikke helt galt på den. Tråden har taget overhånd. Ja, jeg HADER også TDC, men jeg rækker dem ikke ned, selvom de ikke har leveret det produkt jeg har betalt for. Jeg har læst tråden 2-3 gange, og prøver at forstå hvor det går galt. Men hvor er den bevidste handling? Jeg har da også lavet tonsvis af fejl i mine tidligere tilbud, men hvis jeg ikke gjorde det - så ville jeg jo ikke være et menneske! Jeg er stadig i den tro, at man da ikke poster et indlæg i ond tro? Firmaets alder? Det er 1,5 år gammelt godt og vel - vi kan jo ikke alle samme være fra 1910? Vel? Jeg har omtrent 2000 kunder - og mit firma er fra 2008!! Ja, nogle har måske kun købt for 59 kr - men hvad så - vi starter alle et sted. Det eneste jeg kan forstå på alle disse 60 indlæg er at de har lovet dig et GRATIS UDKAST, som de så ikke har leveret. Okay - men du har trodsalt heller ikke betalt for dig - så hav dog lidt tålmodighed, og håb på at de vil ofre deres tid for det. Ja hvis de ikke kan levere er det dårlig kundeservice, men har du ikke også opdaget det hos TDC, 3, Telenor, Telia? Bare for at nævne nogle af de private virksomheder der har flest kundeservice henvendelser. Hvis jeg har overset noget mere konkret, så venligst irettesæt mig! Ellers skal jeg gøre opmærksom på at det efter min mening ikke er god Amino ånd at hænge virksomheder ud, for at være langsomme for at sende dig noget gratis. Jeg har INGEN relation til trådstarter - vi er tværtimod konkurrenter - men jeg føler sgu ikke helt at tråden er fair.
|
Hej Ib,
Jeg skrev til Emil og henviste til dig at DU havde ændret .........'
Læs hvad jeg skriver!
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Hej Emil,
Jeg har forstået Ib at du har rettet i trådens overskrift
Men jeg vælger at stoppe her .................
Jeg vil anbefale nogen at lukke dette fortvivlede sludder NU
mvh
john sommer