Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis udkast til webdesign til hjemmeside

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Der er ikke tale om en mindre fejl men en bevist handling. Jeg har kendskab til firmaet Marketing-Manager

Ib! Henrik er altså ikke helt galt på den. Tråden har taget overhånd.

Ja, jeg HADER også TDC, men jeg rækker dem ikke ned, selvom de ikke har leveret det produkt jeg har betalt for.

Jeg har læst tråden 2-3 gange, og prøver at forstå hvor det går galt. Men hvor er den bevidste handling? Jeg har da også lavet tonsvis af fejl i mine tidligere tilbud, men hvis jeg ikke gjorde det - så ville jeg jo ikke være et menneske! Jeg er stadig i den tro, at man da ikke poster et indlæg i ond tro?

Firmaets alder? Det er 1,5 år gammelt godt og vel - vi kan jo ikke alle samme være fra 1910? Vel?  

Jeg har omtrent 2000 kunder - og mit firma er fra 2008!! Ja, nogle har måske kun købt for 59 kr - men hvad så - vi starter alle et sted.

Det eneste jeg kan forstå på alle disse 60 indlæg er at de har lovet dig et GRATIS UDKAST, som de så ikke har leveret. Okay - men du har trodsalt heller ikke betalt for dig - så hav dog lidt tålmodighed, og håb på at de vil ofre deres tid for det. Ja hvis de ikke kan levere er det dårlig kundeservice, men har du ikke også opdaget det hos TDC, 3, Telenor, Telia? Bare for at nævne nogle af de private virksomheder der har flest kundeservice henvendelser.

Hvis jeg har overset noget mere konkret, så venligst irettesæt mig! Ellers skal jeg gøre opmærksom på at det efter min mening ikke er god Amino ånd at hænge virksomheder ud, for at være langsomme for at sende dig noget gratis.

Jeg har INGEN relation til trådstarter - vi er tværtimod konkurrenter - men jeg føler sgu ikke helt at tråden er fair.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:36

Hej Ib,

Jeg skrev til Emil og henviste til dig at DU havde ændret .........'

Læs hvad jeg skriver!

Hej Emil,

Jeg har forstået Ib at du har rettet i trådens overskrift

Men jeg vælger at stoppe her .................

Jeg vil anbefale nogen at lukke dette fortvivlede sludder NU 

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:59

john sommer:

Hej Emil,

Jeg har forstået Ib at du har rettet i trådens overskrift

???? Er det dette der er det "fortvivlede sludder"

Hvad med om trådstarter kom på banen ? Og gav sin version ?

Denne må trods alt være den som bedst ved besked og hvad formålet var med tråden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:05

Bølgerne går lidt højt nu, lad os lige slappe lidt af og tage det stille og roligt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 05:50

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De reklame slogans du hentyder til benyttet ikke af mig, så vær venlig og lad være med at skyde mig noget i skoende, og dine injurierende bemærkninger.

De reklameslogans som jeg henviser til er såment taget fra din egen signatur her på Amino!Wink

"Malerfirmaet Råd & Mal tlf. 29 26 36 96 er et lille billigt familieejet malerfirma, uden store administrations omkostninger. alle har råd til at få lavet malerarbejde af os, og købe billig maling.Få gratis og uforpligtende malertilbud. Super tilbud på maling af din lejlighed,kontor, butik m.m. Det siger kunderne Skal du have malet din lejlighed, så pas på?"

/Henrik

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Ønsker egentlig ikke at bruge mere tid på denne tråd, men vil lige smide en bemærkning til dig Smile

Tror ikke, at du skal opfatte det som om at bølgerne går lidt højt. Jeg ser ingen udråbstegn, sure smileys eller andet, der skulle indikere, at her er tale om at bølgerne går højt.

Fejlen mange gør er at læse ting, som de selv ville sige det og her skal man altså lige give sig tid til at læse,hvad der står skrevet ordentligt. Jeg er ærlig talt ved at være en anelse træt af, at folk bliver beskyldt for at forfølge andre eller skrive nedsættende om andre, hvis der ikke er hold i det. Tråden her indeholder kommentarer fra brugere af Amino, der ønsker et svar på, hvorfor formuleringen eller tilbuddet var stillet op som det var og så er der brugere som kommenterer de, som ønsker en redegørelse.

Jeg ved ikke, om I så den udsændelse men hvis jeg skriver " Så la´ da vær´ ", så håber jeg, at I ved hvilket program og tv karaktér jeg tænker på. Manden i morgenkåbe der henter sin avis og som altid smækker sig ude. Han elsker at læse om andre og brokke sig...Syntes med al respekt, at vi skal lade være med at brokke os over, at nogen ønsker svar og måske er frustreret over en situation. Lad dem for pokker være i fred og koncentrer jer om dem herinde, som ikke kan finde ud af at overholde aftaler, betale det de skylder for udførte opgaver osv.

Lad være med at hænge jer i bagateller, antal stjerner der tildeles osv. Det er da ikke stjerner givet ved et klik, der betyder noget men, om vi som brugere kan regne med, at herinde finder vi ærlige personer som kan hjælpe hinanden på forskellig vis.

Vi ved alle at hvad der står skrevet er svært at ændre og det gælder også i denne tråd. Her var en formulerings fejl og længere er den bare ikke. Jeg kan ikke se, hvorfor brugere herinde skal sidde og analysere hele tråden for at finde ud af, om der nu også var en formulerings fejl eller ej. En potentiel fremtidig kunde har bedt om en forklaring af udbyder og trådstarter og jeg håber da, at han får den.

Nu afslutter jeg denne meddelse med et kæmpe smil og vil igen understrege at tekst er nemt misforstået fordi vores hjerner opfatter skrift, som vi ville sige tingene i den givne situation.

Smile

Mange hilsner

Heidi

Mvh Heidi

Rune Gjersvik:

Bølgerne går lidt højt nu, lad os lige slappe lidt af og tage det stille og roligt.

Mvh. Rune.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:04

Duuuu Heidi .. det er lettere at se hvad du svarer på hvis det citerede kommer før det du skriver.. sagt med kæmpe smil, glimt i øjet etc.

Wink Kim

Off topic: Kan man aktivt fravælge sig (alert)mails fra et indlæg?

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 15:09

Kim,

Jeg ved ikke, hvorfor det lige havner der Smile Men lad os nu håbe, at der ikke er grund til at grave mere i lige emnet her på tråden KÆMPE SMIL, venligt nik på hovedet osv

Ja du kan fravælge alert mails i toppen af tråden STORT SMIL

Kh

Heidi

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Side 7 ud af 10 (93 indlæg)