Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kickstart din idé eller projekt via Crowdfunded.dk - Find finansiering til dit projekt eller idé her !

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Crowdfunded.dk er en non-profit organisation som bygger bro mellem fundraising, iværksætteri og fællesskab. 

http://crowdfunded.dk/ er platformen der formidler og kickstarter DIN kreative idé.

Vi har lige været rundt i landet med STARTUP BUZZ støttet af bla. Erhvervs og Vækstministeriet og private organisationer i forbindelse med den internationale iværksætter uge 46.

Hvad er crowdfunding ?

Fænomenet Crowdfunding, handler i bund og grund om at finde finansiering til nye ideer eller projekter, ved at indsamle donationer fra normale mennesker som du og jeg, i stedet for at hente pengene fra investorer med hvad dertil hører af krav om hurtig gevinst.

Det er ganske gratis for dig som projektejer at benytte dig af platformen og du beholder 100% rettighederne til dit projekt eller idé. 

Så hvorfor ikke prøve det allerede i dag ?

Du kan finde mere information på:

FB: http://www.facebook.com/Crowdfunded

WWW: http://crowdfunded.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:57

Fin side.

Men nu i har samme koncept som Kickstarter.com, så ville det være bedre, hvis i havde et design som adskiller jer fra dem.

Opbygningen af layoutet er jo næsten identisk med Kickstarter Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 22:57
@Elias.

Tak for din kommentar. Du har ret i at vores platform og dens funktioner næsten er identiske med Kickstarter.com i US.

Men hvorfor ændre noget i layout / design når det virker som den mest optimale måde at lave en crowdfunded platform på. Platformen er i øvrigt lavet i RoR - Ruby on Rails et sprog udviklet af en Dansker :-).

Med tiden vi vil selvfølgelig udvikle den som brugerne måtte ønske hvis ressourcerne er til rådighed.

Brug gerne feedback funktionen på sitet. Her samler vi alle brugernes ideer til at lave platformen til den bedst foretrukne crowdfunding platform i DK.
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:52

SUper ide, men synes godt nok i har alt alt alt for lidt videoer, og af den grund syne jeg ikke jeg gad at oploade en! Kan man forresten oploade flere projekter af gangen?

Lige et side spring Kan jeg oprette en opgave på kickstarter når jeg er fra DK? 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 02:39

C S. Sørensen:

SUper ide, men synes godt nok i har alt alt alt for lidt videoer, og af den grund syne jeg ikke jeg gad at oploade en! Kan man forresten oploade flere projekter af gangen?

Lige et side spring Kan jeg oprette en opgave på kickstarter når jeg er fra DK? 

mht. til kiskstarter - Nej det kan du ikke

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 02:41

S.H - Mange tak! æv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:09

der kommer et  vindue op om bruger undersøgelsen af siden før man har set siden , det er godt nok mystiske hvordan skal jeg vide hvordan siden er før jeg har set den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 11:10
@C.S Sørensen & Michael.

Tak for jeres kommentarer de er værdifulde for os. Er i ikke flinke at bruge feedback funktionen på sitet da det er her vi samler kommende brugers feedback til at gøre det bedre?.

C.S Sørensen eftersom sitet er forholdvis nyt er det korrekt at der ikke ligger 100 projekter og videoer.

Personligt synes jeg kun det må være en fordel for projektejere men kan også følge dig i at folk hellere vil bruge det når 100 andre projektejere ligesom har uploadet til sitet.

Men nogle skal jo være 1st movere....

Til dit svar om du kan uploade flere projekter ad gangen kan jeg fortælle at du kan uploade så mange projekter som du har liggende.

Omkring bruger undersøgelsen kan jeg godt forstå at du synes det er bemærkelses værdigt og det skal vi have rettet sådan at der først spørges på et senere tidspunkt og ikke før man kommer ind på sitet. Så Michael tak for dit feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 11:40
@Flemming

Så vidt vides kræver det i dag en bank konto i US for at bruge Kickstarter.com. Men kender man en derovre kan denne jo bruges. Det gør det bare noget mere besværligt.
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)