Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kickstart din idé eller projekt via Crowdfunded.dk - Find finansiering til dit projekt eller idé her !

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, jeg ønsker jeg alt mulig held og lykke med projektet.

Jeg tror personligt at det bliver svært i Danmark, der er en helt anden kultur i US for at støtte den slags end der er i Danmark, desværre.

Best regards

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 20:22
@Kim

Tak for dit input. Vi kæmper for at udbrede og overbevise godtfolk at denne kultur med at støtte forskellige projekter i fremtiden vil være vejen frem.

Alene er det svært men sammen kan det lade sig gøre.

Iflg. Peter Hesseldahl fra Syddansk Universitet vil fremtiden blive mere "we" end tidligere hvor det tidligere var "me". Samtidig vil vi være mere integrereret i hele verden så crowdfunding mulighederne kan jo også være internationale orienteret.

Desværre er der en masse lovgivning som skal tilpasses denne form for investeringer i Danmark før det bliver muligt.

Investeringer under DKK 400.000 skal der udarbejdes prospekt og godkendes af forskellige myndigheder for at beskytte den "uprofessionelle" investor.

Ved investeringer over DKK 400.000 betegnes investorer som professionelle og derfor skal der ikke udarbejdes prospekter mv.

I England har Crowdcube lige slået rekorden i crowdfunding investeringer på salg af aktier på ialt over 1mill £ til "småinvestorer".

Dette håber vi også bliver en mulighed i Danmark i nær fremtid da dette vil åbne muligheder for at kunne kickstarter iværksættere med hjælp fra familie, venner og nærmiljøet og på den måde skabe flere små og mindre store virksomheder som vi så hårdt har brug for i Danmark.
Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 13:28

Til alle skabsiværksættere, kreative innovative personer som måtte støde panden mod muren hos Banken og andre fonde skal være velkommen til at prøve Crowdfunded.dk platformen og selve crowdfunding koncepet af via vores site.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)