Wordpress er en meget benyttet og fleksibel platform som egner sig udmærket til visning af reklamer fra forskellige reklamenetværk.
Men man kan ikke sige, at det er bedre eller værre end en "gammeldags" HTML/CSS side beregnet til samme formål.
Det afhænger helt af indholdet.
Dog skal man gøre sig den overvejelse, at Wordpress er særligt velegnet til at kommunikere med sine besøgende, mens HTML/CSS sider typisk, men ikke nødvendigvis, er af mere statisk art.
De to herrer - hjemmesideejeren og den interviewede er, efter min vurdering, meget fokuserede og intelligente. Plus at de netværker klogt.
Jeg ved ikke så meget om MR, men sidstnævnte er dygtig til konstant at afsøge og udnytte nye forretningsmuligheder - som jeg ser det. Nej, han er langt udover WordPress.
WordPress er der snart ikke nogen, der ikke har - til gengæld :-)
der er ikke meget indhold, men den tjæner sikkert en lille smugle til ham om måneden.
Læste et sted at han havde i omegnen af ca. 80 adsense sider
De har helt sikkert taget noget tid at lave, og jeg ved Casper er super dedikeret til opgaven så snart han går i gang, nok også derfor han har kunne lave 80 sider.
der er ikke meget indhold, men den tjæner sikkert en lille smugle til ham om måneden.
Læste et sted at han havde i omegnen af ca. 80 adsense sider
De har helt sikkert taget noget tid at lave, og jeg ved Casper er super dedikeret til opgaven så snart han går i gang, nok også derfor han har kunne lave 80 sider.
så man kan sagtens bruge wordpress, og tjene penge på adsense og andre former reklamer =
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Det er ikke Wordpress der er det essentielle her, det er indtjening på reklamer ved at have websites som modtager besøgende fra Google. Du kan læse den gratis bog som er på den side du linker til hvis du vil vide mere.