Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fornuftigt webhotel.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:

Michael Christensen:
Kan man som kunde hos meebox både have .net 4.0 og wordpress som jo er PHP baseret.

Er det muligt at have et alias domæne som man flytter alt sit skidt over på inden domænenavnet flyttes.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde windows-baserede ydelser, herunder .net. Vi har kun linux-servere og dermed primært php-hoteller.

Alias-domæne - ja, det har vi.

i levere ellers et super webhotel altid op tid og en billige pris  det er simpelthen super service i levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Andreas:

Meebox kører da ikke .net?

nu har jeg skrevet til deres suport man skal jo altid hjælpe en amino.dk bruger

Hvad? Har du skrevet til meebox's support? Det hjælper jo ikke noget, hvis de ikke har serveren til det..

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:44

Lykkebjerg:
Har flere gange kikket på andre og mange gange så er der begrænsninger på trafik eller domæner.

Du tror vel ikke selv på at du kan trække alt det trafik du vil hos gigahost? de lukker dig da ned med det samme hvis de ser de taber penge på dig, er da logik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07

Andreas:

Mikael christiansen:

Andreas:

Hvad? Har du skrevet til meebox's support? Det hjælper jo ikke noget, hvis de ikke har serveren til det..

som iværæsttere må vi hjælpe hinanden derfor skrev jeg og sprugte om de havde det , man kan jo aldrg vide noget før man spørger dem om de har det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:18

Mikael christiansen:

Andreas:

havde ikke set det andet indlæg fra meebox som havde lavet lige før mit indlæg man kan jo ikke nå se alt men som iværksættere hjælper vi hinanden

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Andreas:

havde ikke set det andet indlæg fra meebox som havde lavet lige før mit indlæg man kan jo ikke nå se alt men som iværksættere hjælper vi hinanden

Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilbød Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det stående på deres hjemmeside.. Dit indlæg er kun til forvirring hos trådstarten og derfor fuldstændig ligegyldig.. Du hjælper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere.. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:07

Andreas:
Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilbød Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det stående på deres hjemmeside.. Dit indlæg er kun til forvirring hos trådstarten og derfor fuldstændig ligegyldig.. Du hjælper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere.. 

Så er det jo godt, at jeg kan komme og rydde op i forvirringerne! Slap nu af.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

Andreas:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Andreas:

træk vejret dybt og videre formidle din viden positivt

ikke alle kan vide alt, jeg vidste det ikke vis ikke windows servere tilbyder de det ikke net

det første indlæg med suport var skrevet lige efter meebox gjorde det hvor de skrev hvad de leveret .

forvirring vil der aldrig komme vis man angriber som første våben i stedet for at videre formidle sit budskab positivt jeg kan se du ret nu  du skriver harme hurtigt de ikke tilbyder og du har som angriber da jeg skriver til deres suport .

vi er alle på forummet ikke nogle der ved alt  den viden man har bruger man så det man ved kommer positivt ud  det hjælper andre iværksættere mere  desuden kunne du forklare mere i dit indlæg og henviser til steder der forklare mere hvad er forskellen på linux og windows  , derved hjælper du en anden amino.dk bruger til at have mere viden  og derved har du bidraget til amino.dk er bedre sted med mere viden og jeg ved mere og andre ved mere sikkert også for alle ved ikke alt

derfor er et forum som dette her også super vi lære alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

Anders - Meebox:

Andreas:

Jeg slapper skam helt af.. Men mit indlæg kom bare mindre heldigt af sted, kan jeg se.. Du rettede hans indlæg.. Min pointe er blot at hvis han ikke ved hvad han snakker om, hvorfor så hjælpe? Jeg sidder jo heller ikke og smider indlæg om revision eller om andet jeg ikke aner noget om.. Jeg forstår 100% hvorfor mikael smider et link om Meebox, fordi han ønsker andre skal have en god host som ham selv! Meeen, der skal også være fornuft bag indlægget.. 

Mest af alt, smider Mikael en standard besked af sted hver gang folk spørg efter en host.. Der står direkte i trådstarterens post at han søger .net webhotel > ergo kan det ikke være meebox. Hvis mikael så havde smidt en support ticket før han bare slynger et indlæg afsted, kunne forvirringen i første omgang være undgået.. 

Mikael christiansen:

ikke alle kan vide alt, jeg vidste det ikke vis ikke windows servere tilbyder de det ikke net

det første indlæg med suport var skrevet lige efter meebox gjorde det hvor de skrev hvad de leveret .

forvirring vil der aldrig komme vis man angriber som første våben i stedet for at videre formidle sit budskab positivt jeg kan se du ret nu  du skriver harme hurtigt de ikke tilbyder og du har som angriber da jeg skriver til deres suport .

vi er alle på forummet ikke nogle der ved alt  den viden man har bruger man så det man ved kommer positivt ud  det hjælper andre iværksættere mere  desuden kunne du forklare mere i dit indlæg og henviser til steder der forklare mere hvad er forskellen på linux og windows  , derved hjælper du en anden amino.dk bruger til at have mere viden  og derved har du bidraget til amino.dk er bedre sted med mere viden og jeg ved mere og andre ved mere sikkert også for alle ved ikke alt

derfor er et forum som dette her også super vi lære alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler

Som jeg skriver til Anders, er mit indlæg kommet uheldigt afsted.. Den beklager jeg mikael..

Følg min pointe i at det er dårlig feedback til trådstarteren når du smider et link til en host som ikke leverer .net hoteller.. Var du i tvivl skulle du have oprettet en ticket først, hvorefter du havde undgået at skabe forvirringen .. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56

Andreas:

Anders - Meebox:

Andreas:

Jeg slapper skam helt af.. Men mit indlæg kom bare mindre heldigt af sted, kan jeg se.. Du rettede hans indlæg.. Min pointe er blot at hvis han ikke ved hvad han snakker om, hvorfor så hjælpe? Jeg sidder jo heller ikke og smider indlæg om revision eller om andet jeg ikke aner noget om.. Jeg forstår 100% hvorfor mikael smider et link om Meebox, fordi han ønsker andre skal have en god host som ham selv! Meeen, der skal også være fornuft bag indlægget.. 

Mest af alt, smider Mikael en standard besked af sted hver gang folk spørg efter en host.. Der står direkte i trådstarterens post at han søger .net webhotel > ergo kan det ikke være meebox. Hvis mikael så havde smidt en support ticket før han bare slynger et indlæg afsted, kunne forvirringen i første omgang være undgået.. 

Mikael christiansen:

Som jeg skriver til Anders, er mit indlæg kommet uheldigt afsted.. Den beklager jeg mikael..

Følg min pointe i at det er dårlig feedback til trådstarteren når du smider et link til en host som ikke leverer .net hoteller.. Var du i tvivl skulle du have oprettet en ticket først, hvorefter du havde undgået at skabe forvirringen .. 

der opnås ingen forvirring anders fra meeboks retter mig  selvfølgelige kunne du videre formidle videre hvad er forskellen på den forskellig ting linux og windows

vi kommer ingen steder vis man ikke tør poste vis er lidt i tvivl der skal skal være plads til alle og sådan er dette her forum at giver feedback på hinanden og vis ikke ved hvad net betyder skulle alle der ikke ved noget ikke poste indlæg forummet kan du godt regne der ville ske intet for det er de færreste der er 100% sikker og du kunne jo bare poste hvad er forskellen på linux og windows og derved var vi alle blevet klogere

men i det mindste har jeg lært dig noget vis altså vil være aktive meget her på amino.dk at det er vigtigt ikke angribe men det er bedste at give viden videre det giver en langt større viden og bedre debat da man lære noget af  så i det mindste fik jeg lært dig noget selv om du holder lidt tilbage endnu med at videre formidle kan jeg læse men mon ikke det kommer med tiden når du har poste et par 1000 indlæg det er faktisk rart at give viden videre og få viden fra andre amino.dk det vil opleve til sidste vil altså bliver her på forummet jeg er i hvert fald blevet klogere vis bruger har svaret tilbage med viden i stedet for at angribe

velkomme til amino.dk og kom nu i gang med at videre formidle din viden  vi lære alle vores fejl du kunne skrive forskellen heri tråden end at angribe og ikke videre formidle nogle viden husk kør der ud ad i en stor iværkækkere vilje i at videre formidle din viden positvt og ikke angibe

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)