Det giver bare slet ingen mening.. Hvis Meebox tilbød Windows servere, var jeg ikke i tvivl om at de havde det stående på deres hjemmeside.. Dit indlæg er kun til forvirring hos trådstarten og derfor fuldstændig ligegyldig.. Du hjælper ham ikke ved at henvise ham til et produkt der ikke eksistere..
Så er det jo godt, at jeg kan komme og rydde op i forvirringerne! Slap nu af.
Jeg slapper skam helt af.. Men mit indlæg kom bare mindre heldigt af sted, kan jeg se.. Du rettede hans indlæg.. Min pointe er blot at hvis han ikke ved hvad han snakker om, hvorfor så hjælpe? Jeg sidder jo heller ikke og smider indlæg om revision eller om andet jeg ikke aner noget om.. Jeg forstår 100% hvorfor mikael smider et link om Meebox, fordi han ønsker andre skal have en god host som ham selv! Meeen, der skal også være fornuft bag indlægget..
Mest af alt, smider Mikael en standard besked af sted hver gang folk spørg efter en host.. Der står direkte i trådstarterens post at han søger .net webhotel > ergo kan det ikke være meebox. Hvis mikael så havde smidt en support ticket før han bare slynger et indlæg afsted, kunne forvirringen i første omgang være undgået..
træk vejret dybt og videre formidle din viden positivt
ikke alle kan vide alt, jeg vidste det ikke vis ikke windows servere tilbyder de det ikke net
det første indlæg med suport var skrevet lige efter meebox gjorde det hvor de skrev hvad de leveret .
forvirring vil der aldrig komme vis man angriber som første våben i stedet for at videre formidle sit budskab positivt jeg kan se du ret nu du skriver harme hurtigt de ikke tilbyder og du har som angriber da jeg skriver til deres suport .
vi er alle på forummet ikke nogle der ved alt den viden man har bruger man så det man ved kommer positivt ud det hjælper andre iværksættere mere desuden kunne du forklare mere i dit indlæg og henviser til steder der forklare mere hvad er forskellen på linux og windows , derved hjælper du en anden amino.dk bruger til at have mere viden og derved har du bidraget til amino.dk er bedre sted med mere viden og jeg ved mere og andre ved mere sikkert også for alle ved ikke alt
derfor er et forum som dette her også super vi lære alle af hinanden og bliver alle samme dygtigere og ved mere da giver feedback og siger mere hvorfor i stedet for at angribe der ingen viden videre formidler
Som jeg skriver til Anders, er mit indlæg kommet uheldigt afsted.. Den beklager jeg mikael..
Følg min pointe i at det er dårlig feedback til trådstarteren når du smider et link til en host som ikke leverer .net hoteller.. Var du i tvivl skulle du have oprettet en ticket først, hvorefter du havde undgået at skabe forvirringen ..